Stran 2 od 2

Re: Telefon PSTN

Objavljeno: 5. Mar 2008 ob 15:37
Napisal/-a slow_slow
reči mi na ZS id pa da vidimo če se da pohitrit

Re: Telefon PSTN

Objavljeno: 12. Mar 2008 ob 17:45
Napisal/-a lokrum
Pozdrav!
Danes sem rešil tudi moj problem s tem nesrečnim Panasonicom, ki sem ga vrnil! :D
Star EURIT 35 že dela, jutri pa če bo vse po sreči bom priklopil po Andrejevih navodilih Gigaset SX 205 in upam, da bo potem projekt končan.
Lep konec dneva želim vsem

Re: Telefon PSTN

Objavljeno: 5. Maj 2008 ob 18:14
Napisal/-a lokrum
Ojla!
Nič nisem rešil! :jao:
Danes sem dobil opomin, da sem dolžan 30.05 € za Panasonic, ki sem ga vrnil 12.03.2008( dokaz reverz) in prepričan sem bil da T-2 ju dolgujem na reverz samo 4 portni modem in ISDN vmesnik. Kaj se dogaja z njihovo administracijo, menda so nepismeni :beri: , računovodstvo se pa sploh ne javlja na telefon! !
Kaj svetujete?
Ja opomin bom reklamiral opremljen z dokazi, bojim pa se, da bom moral zopet na Brnčičevo.

Re: Telefon PSTN

Objavljeno: 5. Maj 2008 ob 20:02
Napisal/-a Cobane
Good luck! :nevem:

Re: Telefon PSTN

Objavljeno: 7. Maj 2008 ob 14:30
Napisal/-a lokrum
[quote="Cobane"]Good luck! :nevem:[/quote
Tudi sam tako mislim. Hvala!

Je pa zanimivo! Na njihove št 059002212 in 059002219 se nihče ne javlja, ali pa me izklopijo. Včeraj sem zapravil sigurno 2 uri časa, pa nisem nikogar doklical.
V kolikor lahko kdo pove tem ljudem v računovodstvu ali izterjavi?, naj se jim v mojem imenu prav lepo zahvali.
Bom poročal o dogajanju :grrpc:
LP

Re: Telefon PSTN

Objavljeno: 8. Maj 2008 ob 08:43
Napisal/-a andrejs
Dosti uspeha, ampak ti iz lastnih izkušen povem da na telefon ne boš dobil nikogar. Osebno sem se že navadil da na mesec zapravim urco ali dve za pisanje dopisov in še kakšno urco ali dve za to da potem v vrsti stojim v poslovalnici. Pa še vedno zadeve stojijo. Skratka nesposobnost v računovodstvu in reklamacijski službi na višku.

Pred mescem dni sem nesel tri dopise na T2. Prvi se sklicuje na račun nov07 in dec 07. Drugi se je nanašal na feb 08 in zadnji za mar 08. Po čakanju mesec dni dobim domov opomin kjer je prikazano da se rešuje reklamacija, ampak samo za mar 08. Po ponovnem obisku v poslovalnici mi povejo da reklamacije rešujejo po vrstnem redu kot so jih dobili in da računalnik pač skrbi katere primeri se rešujejo. Tako da v mesecu dni ostali računi še sploh niso bili zavedeni kot potrebni reklamacije kaj šele da bi jih rešili. Baje pa reklamacije trajajo tako dolgo ker so preveč obremenjeni da bi lahko reševali po normalnem postopku.

Re: Telefon PSTN

Objavljeno: 8. Maj 2008 ob 08:46
Napisal/-a mahi
Tehnično podporo so porihtali, tako da nimam prav nobenih pripomb na njihovo delovanje. Mogoče pa je sedaj na vrsti računovodstvo. Čas bi že bil da tudi tam koga brcnejo v rit.

Re: Telefon PSTN

Objavljeno: 8. Maj 2008 ob 21:57
Napisal/-a lokrum
Oj!
Mislim, da ima andrejs prav in ne mislim več zapravljati časa na telefonu. Čakal bom na odgovor, v primeru ponovnega opomina bom žal zopet na Brnčičevi. Na reverzu sem zadolžen za 4 portni modem in ISDN vmesnik, na istem reverzu pa je vrnjen sporni telefon, ki ga je prevzel, mislim da g. Pajk?
Ponavljam andrejsa s pripombo: Skratka nesposobnost v računovodstvu in reklamacijski službi na višku ne, so na minus psu!! :jao:

Re: Telefon PSTN

Objavljeno: 15. Maj 2008 ob 14:50
Napisal/-a lokrum
Ojla!
Zgodil se je čudež!
Danes sem dobil odgovor, da je moja reklamacija ugodno rešena, ker so pri pregledu dokumentacije ugotovili, da je bil brezžični telefon 12. 03. 2008 res vrnjen in imam pri T-2 vse obveznosti poravnane! :pivo:
Sicer pa: ne hvali dneva pred nočjo! :nevem: :hmm:
LP

Re: Telefon PSTN

Objavljeno: 15. Maj 2008 ob 14:52
Napisal/-a T2_Delavec
:owned: