Omenjena anketa pove zgolj, kako je posamezen operater "dober" pri snubljenju novih kupcev.
Verjamem, da je pri tem T-2 zelo uspešen.
Tudi potem, ko odloćitev že pade, je T-2 zelo uspešen. Hitro pošlje pogodbo in takoj da na seznam bodočih odjemalcev.
To je tudi takoj vidno na servisnih straneh.
Verjetno T-2 tudi po tehnični plati ni nič slabši od drugih (prej bi rekel, da je celo boljši).
Žal pa se tu dobre lastnosti T-2 ja končajo.
Sam sem imel verjetno srečo in "tehničnih" problemov s T-2 skoraj nisem imel.
Edina taka težava je bila ob "famoznem" kockanju T-2 cele Primorske.
Kljub temu, da je bilo popolnoma jasno, da težava ni pri posameznikih,
je T-2, po približno enem tednu od prijave na HD, poslal tehnika,
ki je pregledal priklop optičnega kabla (čiščenje).
Tedaj sem tehniku omenil tudi odmev na telefonu in to so takoj uredili.
Torej pozitivno, ker sem lahko odpravil odmev na telefonu,
obenem pa za "kockanje" popolnoma nepotreben obisk.
Popolnoma drugače pa je z "birokratskim" urejanjem zadev s T-2.
Glede tega je T-2 poplnoma neučinkovit.
Niti enkrat ni bil odziv tak, kot bi ga uporabnik pričakoval.
Ne, da je bil napačen, temveč ga (odziva) nikoli ni bilo.
Tudi po večkratnem opozarjanju (pošta, priporočena pošta, email, skenirani podpisani dokumenti, .....) zadeve niso rešene.
(primer sem napisal v prejšnjem postu).
K sreči so moje težave zgolj "birokratsko-finančne".
Za primerjavo pa povem izkušnje s Telekom/Siol.
Po prehodu na T-2, mi je Siol napačno (preveč) obračunal zadnji račun in nato poslal še en račun za "dolg", ki ga ni bilo.
Račun sem plačal in poslal pritožbo, ki so mi pozitivno rešili.
Vse skupaj je trajalo približno mesec dni (od dneva poslane pritožbe do nakazila zneska na TRR.
Podobno zadevo, T-2 ni sposoben rešiti niti po šestih mesecih.
Pa še zadnja izkušnja s HD na SiOlu (080 1000).
Sorodniki so končno uspeli dobiti trojček na SiOlu (T-2, žal ni bil možen).
Tehnik je okrog poldneva pripeljal opremo , odklopil staro (Calisto, NT, rzcepnik,...), ter priklopil modem.
Internet je deloval takoj, telefon (poziv) je delal, TV pa ni bilo možno preizkusiti, ker je bil kabel prekrtek.
Tehniku sem rekel, da bom to že sam priklopil, nakar je odšel.
Popoldan sem naredil kabel in preizkusil TV.
Žal neuspešno, ugotovil pa sem, da tudi telefon ne dela pravilno (prekinja).
Klic na HD in po nekajminutnem poslušanju njihove glasbe končno dobim tehnika.
Povem mu težavo, ter da sem probal že večkrat naprave resetirati brezuspešno.
Poskušava še telefon na drugem portu, ampak žal brezuspešno.
Pogleda sinhronizacijo modema, ki je menda pravilna.
Ker mi ne more pomagati, mi pove, da bodo tehniki dopoldan (naslednjega dne) preverili delovanje, meni pa bodo poslali SMS.
Tako je tudi bilo!
Dopoldan naslednjega dne sem dobil obvestilo, da je napaka odpravljena.
In res, vse je delovalo normalno!
@NN
Težko bi rekel, da sem "specifičen profil" folka, saj se ne nisem ničesar pritoževal, ali "težačil" na HD.
Napisal sem zgolj kaj mi T-2 dolguje in kaj mi je napačno obrečunal.
T-2 ni odgovoril, da to ni res in da mi ničesar ne dolguje, temveč preprosto ignoriral moj dopis.
Ignoriral je tudi vse nadaljnje dopise.
Zato nisem en račun plačal v celoti, temveč znižal znesek za dolg T-2.
O tem sem tudi obvestil T-2.
Po nadaljnjih mogih opozorilih, je direktor T-2 podpisal, da mi je T-2 dolžan znesek.
Kljub temu, da bi lahko zadevo rešili z dobropisom (moj "odtegljaj" T-2 + dobropis = 0),
pa T-2 birokratsko vztraja na nakazilu na moj TRR.
OK, meni tudi dobro (čeprav bedasto), ampak tudi tega T-2 ni sposoben izvršiti.
Glede na birokratsko obnašanje, verjetno lahko pričakujem, da mi bo T-2 za "moj dolg" obračunal zamudne obresti
Torej a sem res "specifičen profil" folka
