Stran 2 od 5

Objavljeno: 19. Mar 2006 ob 13:36
Napisal/-a Malkec
wifi4all napisal/-a:jst sem se vedno dobil odgovor preko emaila... tudi gratel lepo odgovarja
Kateri mail od gratela? info@gratel.si mogoče?

Objavljeno: 19. Mar 2006 ob 14:23
Napisal/-a bperc
meni do sedaj še nikoli niso odgovorili na email. kar se tiče pa klicanja je pa tko, tko. včasih sem jih še dobil, zdaj pa se mi javi tajnice in mi reče da naj pokličem med delovnim časom, ki je ob sobotah od 8 do 12 ure. nekaj takega reče. potem sem za foro klical v soboto ob 11 in mi reče naj kličem med delovnim časom. ko sem klical pa med tednom sem klical pa zmeram pred tretjo in takrat bi še mogli delat. tako da ne vem kaj je to zadnje čase.

Objavljeno: 19. Mar 2006 ob 15:38
Napisal/-a sir.mandic
To so mel oni neki na bad s tajnicami. Men je v cetrtek, med 10:00 in 12:00, tajnica nabijala, da naj poklicem med delovnim casom(WTF?).

Objavljeno: 19. Mar 2006 ob 17:45
Napisal/-a bekas
ja so pa pravi amaterji....jaooooooooo...
kao nimajo dovolj folka, pa kaj še bo, ko bo še več naročnikov in interesnetov....
če mislijo tako se obnašat, ne vodi niokamor :oops:

sej dokler ti vse deluje je ok....sam kaj ko neha delovat......pa se zmeni kaj z njimi.... :evil:

Objavljeno: 19. Mar 2006 ob 20:41
Napisal/-a mitja_i
Ti dve številki sta operativni od 8:00 do 22:00 od ponedeljka do sobote. Bolj proste linije so po 18:00 ali pa v soboto.

Objavljeno: 19. Mar 2006 ob 20:49
Napisal/-a wifi4all
Malkec napisal/-a:
wifi4all napisal/-a:jst sem se vedno dobil odgovor preko emaila... tudi gratel lepo odgovarja
Kateri mail od gratela? info@gratel.si mogoče?

info ali pa milena.urbancic_afna_gratel.si

Objavljeno: 20. Mar 2006 ob 20:47
Napisal/-a stajerc
Tile na 00-000 so pravi talenti včasih ja. Kar nerodno mi postane, ko ga morem popravit :oops: In potem tiste zlate besede : "Ja bom jaz to posredoval naprej ja" Imajo pa zlo prijazno "operaterko" po imenu Nina. Ta je pa ful iznajdljiva 8)
Kako stran za mnenja bi lahko odprla

Objavljeno: 20. Mar 2006 ob 20:50
Napisal/-a T2_Delavec
A boš kak primer povedal, da se bomo še mi smejali? :mrgreen:

Objavljeno: 20. Mar 2006 ob 21:01
Napisal/-a stajerc
Zdaj sem se enega spomnil, ni sicer smešen - obratno. V kolikor se kaj spomnim dopišem.

Gre pa tako :
Pogodbo sem pomanjkljivo izpolnil, in pozabil označiti PSTN vmesnik za en analogn fon, in potem napišem 1. dopis, da želim PSTN vmesnik, ki se pa kot vsi vemo skonfigurira na daljavo. Napišem, da želim eno drugo cifro, pošljem po pošti 23.02.2006, pol pa čakam 7 dni, pa nič. Pokličem, pa pravi, ja smo prejeli... jaa, bom dal jaz to naprej... čakam, še en teden ... povem zgodbo ja, bom posredoval ustreznemu osebju

Hja ok, pol sem vsak dan klico, da probam z te strani, pa ni zaleglo. Domači začnejo pritiskat na mene, pokličem na T-2 (00000), kaj mi gospodič pove :

"Aaaaaaa gospod, vas se pa spomnim, vi ste že 1x klical", ok poskušam biti miren, mu povem, da še vedno PSTN ne dela, pa on meni bom posredoval naprej. Jebi ga, takrat vdari iz mene balkanski temperament in popizdim, pa rečem en teden še imate časa, če ne se bomo pogovarjali drugače, fliknem dovolj. Negativne frustracije izginejo. Počakam en teden, pokličem pa on pravi ja samo malo. Pride čez 2 minuti in kaj reče ...

"Dopis bote še enkrat mogli poslat, ker ni bil podpisan" :oops:

Pa se spomnim, da sem podpisal. Ampak dobro. Jutri pošljem novegam zadnjega in FOTOKOPIRANEGA, počakam 7 dni, in če nebo, si bom ego pumal na 000000 :wink:

Objavljeno: 20. Mar 2006 ob 21:09
Napisal/-a T2_Delavec
Dobro, tole pa res ni smešno. :?

Objavljeno: 20. Mar 2006 ob 21:17
Napisal/-a stajerc
Še posebej ne z stroškovne plati. Dokler oni obračajo miljone/tisočake, jaz pišem dopise, plačujem poštnino s svojimi mini dohodki :roll:

Objavljeno: 21. Mar 2006 ob 00:36
Napisal/-a FRAN
Bom še jaz dodal moje prigode klicanja na njihove telefonske številke.

Jaz sem jih klical predvsem v decembru, ko so mi delali priklop. Nad njihovim e-naslovom sem že pred tem obupal. Klice sem vedno ponavljal tako dolgo dokler nisem dobil zveze :idea: . No, ko pa sem dobil zvezo potem pa je prišlo na vrsto poslušanje enolične muzike :( in čakanje, da se bo kdo oglasil :cry: . Ker še ni noben povedal bom jaz, muziko smo lahko poslušali 10 minut pol pa so nas dol fliknali :!: . To se mi je naredilo, mislim da ene 5 krat, bi moral pogledati na izspiske na računu za GSM. Hitro mi je prišlo že v navado, da sem se spravil na kavč pred TV in jih klical, klical.... poslušal, poslušal...Moram pa priznat in jih pohvalit, da so bili vedno zeeloo prijazni. Ampak kar naprej so me nategovali :shock: . Če bi bili bolj organizirani sem prepričan, da bi imeli še več strank. Saj sem moral vedno vsakemu posebej na novo razlagat za kaj se gre :roll: :!: Enima dvema sem povedal, da mi po nepotrebnem jemljejo čas, jaz pa tudi njim! Nevem, verjetno g.Turk takrat še ni slišal za godrnjanje ljudi!?

Pred kratkim sem jih klical na 05900002 zaradi strežnika, dobil takoj, ženska je povedala, da so vsi zasedeni, da bo takoj in res je bilo tako. Napako so odpravili presenetljivo hitro. Vse kaže, da so sedaj za naročnike prišli lepši časi.

Objavljeno: 21. Mar 2006 ob 03:15
Napisal/-a cimbalca
Kar misli si boljši časi?!

Jaz sem že stalni gost na 059000000 -2. Povezavo dobim zmeraj hitro in prav tako zmeraj ist odgovor," bom takoj sporočil - a naprej. Tudi meni so enkrat, po nevem koliko urgencah, spremenili varnostni paket. Sem poklical kar tako, dajih malo spomnim in mi je neki operater, ves začuden kako da še niso tega storili, v petih minutah stvar poštimal. Tudi jaz sem mislil da so tole boljši časi za uporabnike T-2. In se ni zgodilo. Namreč nekaj dni za tem so mi šarili nekaj po centrali zaradi mojih pritožb, da mi ne vleče naročenega 10/2 paketa, ampak samo 6/1. No in strokovnjaki kot so so mi nastavili 11Mbps/768Kbps. Nakar zdaj že kličem cca 3 tedne naj mi za božjo voljo izboljšajo UL in sa kar naprej srečujem z istim operaterjem in njegovim odgovorom," Gospod bomo poštimali samo da predam naprej".

No ampak konc koncev za ta dnar dobim mnogo već kot pri Siolu - izvzemši telefon, ki jepa zgodba zase. :roll: :wink:

Objavljeno: 22. Mar 2006 ob 10:22
Napisal/-a BOBI
Klical sem jih ene parkrat in sem jih vedno dobil v roku dveh minut.
Imam srečo :wink:

Objavljeno: 22. Mar 2006 ob 10:44
Napisal/-a Jest
So se ocitno nekaj popravili... Predvcerajsnjim sem jih prvic dobil na telefon in se preprical, da res nekdo tudi dviguje telefone :D ...

Danes sem zvezo dobil ze po dobri minuti... sedaj je vse spisano in caka v kuverti, da odnesem na posto... potem pa spet cakanje...

Optiko v Kranju naj bi na lokaciji, kjer jaz rabim zaceli prikljapljati v mesecu maju...

Zenkrat zelim obdrzati vse od Telekom/SiOLa in bom potem, ko bo vse delovalo preko T-2, odjavil sam...