Re: Amis bo ponudil še več
Objavljeno: 13. Okt 2008 ob 11:56
Imo bo ta zadeva amis stala več kot najem parice, samo bodo pa lahko povsod zagotovili storitev. Mi je pa mal čudno, kako bo to laufalo čez telekomove aparature.
Tole ne drži... 4Mbps/512Kbps paket pri Amisu na Telekomovi centrali te stane 22€. Isti paket na Amisovi kolokaciji te stane 19€ v primeru da obdržiš Telekomovo telefonijo in 22€ pri polno razvezanem dostopu, tako da razlike med med Telekomovimi centralami in Amisovimi že sedaj niso nevem kako visoke.Shapa napisal/-a:- moja babica, ki živi bogu za hrbtom, ima lahko internet samo preko TS centrale. Kar je seveda drago kot hudič. Premo Amisove je bistveno ceneje. To bo sedaj izenačeno. Torej srečneži iz mest se mogoče temu smejite, ampak na vasi central ni in je posledično internet bistveno dražji. Sedaj ne bo več.
konec citata
Zopet ista zgodba. Žalostno, ampak resnično, ampak nič novega.
Amis tako vehementno oglašuje svoje nove pakete in storitve, da se kar bliska.
No, sam sem se pred približno slabim mesecem odklikal na njihovo spletno stran ter malo pregledal ponudbo. Oglas:
Citiram:
Ponovno preverite možnost priklopa storitev!
Vsi uporabniki, ki do sedaj niste mogli izbrati drugega ponudnika kot Telekom Slovenije imate sedaj možnost izbrati Amis in cenovno konkurenčne pakete interneta, telefonije in televizije. Za vse, ki hočete izbirati med različnimi ponudbami in cenovno ugodne pakete Amis in se obenem izogniti plačevanju telefonske mesečne naročnine za Telekomov priključek, lahko to storite od danes naprej. Za dodatne informacije pokličite 080 20 10.
Ker sem že nekaj let njihov naročnik, se glede na oglas opogumim in kličem na njihovo podporo. Prijazen ženski glas mi obrazloži, da je sedaj možno dobiti pakete po celi Sloveniji, ne glede na lokacijo [ker Amis gostuje na TS centralah]. Dobro, najprej vprašam glede na svojo lokacijo, če bo možno. "Seveda gospod, sigurno!" Prosim za pogodbo in jo tudi dobim. Tistega dne zopet kličem na njihovo, tokrat tehnično podporo, ker "verodostojnost paketnih info. je enak nula".
Prijazen mladenič, ko vprašam za uspeh priklopa "izstreli iz prve", da bo delalo. Pa dobro si rečem, a ne bi vsaj preveril hudimana?. Vpraša me, kakšen paket bi želel imeti. Povem mu 4/512+2x telefon in po parih sekundah izjavi, da bo delalo. Sigurno!
Ok, med tem časom dobim pogodbo ter jo izpolnim. Preden se jo odločim poslati, zopet pokličem tehnično podporo s istim vprašanjem:
"Ali bo glede na mojo lokacijo paket Dvojka [4/512+2x telefon] delal, da ne pošiljam brezveze pogodbe?"
Zopet prijazen mladenič vtipka v svojo "mašinco" moj naslov in glej ga zlomka; "Bo delalo. Sigurno. 100%". Huh, si rečem ter ga pobaram, če je vnesel pravi naslov? Reče da da in da naj ne skrbim in mi še enkrat zatrdi, da bo delalo!
Si rečem ok, pošljem vse skupaj na Amis. In zgodba se nadaljuje kot že neštetokrat pri vseh slovesnkih ISP-jih.
Namreč danes prejmem klic, da ne bo šlo? Vprašam kaj ne bo šlo? Pravijo, da nič. Ne hitrejši splet ne telefon. Zakaj?
Odgovor: "Veste TS.....bla, bla, bla, bla....."
Ne zanima me, kaj imate kot ISP za ene probleme s TS. Jamranje, pa stokanje, pa izgovori, pa kaj jaz vem še kaj...to so vaši problemi ne moji/naši.
Torej, da zaključim. Pa zakaj hudiča ne poveste stranki, da paket ni možno dobiti takoj? Zakaj toliko enih telefonskih razgovorov, pa dogovorov, pa pogodb...? Povejte da ne gre, pa bo. Tisto jamranje in drobni tisk o "ne moremo zagotoviti.....ni vse odvisno od nas... bla, bla" ni nič.
Poleg tega pa, če že na ves glas oglašujete vsepovsod svoje ponudbe/pakete, "pripopajte" poleg še razlage/drobni tisk, da to kar dejansko oglašujete, dejansko ni zmeraj možno.
Torej moj izbrani paket 4/512 + 2x telefon si lahko zataknem za klobuk in sanjam naprej. Pa hvala za, oprostite izrazu, nateg.
ps:
Še to sem pozabil omeniti!
Namreč, v naši ulici je TS nadgradil centralo in večina sosedov uživa v Telekomovi ponudbi TV+telefon+spletu.
Meni ste pa danes rekli, da do nadaljnega ni mogoče?
Zakaj sem to sploh omenil? Namreč, preden sem postal vaš naročnik, sem na moji lokaciji preverjal ADSL dostop. Takrat ste mi vi-AMIS-zagotovili, da na moji lokaciji ADSL zaenkrat še ni možen. No, po posredovanju pri trakratnem Siolu/danes TS, mi je "vaša" konkurenca rekla, da je možno. In to brez kakršnih komplikacij. Kličem AMIS in vi meni zopet razlagate, da ni možno, pa Siol, pa problemi....
In zopet sem se obrnil na TS in je oseba na drugi strani slušalke rekla, da je možno in da 100% dela! No, pri mojem vztrajanju pri vam-Amis-sem dosegel, da danes sploh imam ADSL. In kar naenkrat je bilo možno??!
Zatorej se sprašujem, če vam naj sploh verjamem?
Slabo vi delate posel, slabo. Upam, da bo kdo od Adminov tole sploh prebral in še enkrat preveril ter me VSAJ kontaktiral preko ZS.
Žalost, žalost, sama žalost....
en drugi spet:
Tretji teden smo že brez telefona in interneta, klicarim povsod in v treh dneh naj bi bla napaka odpravljena, vsake tri dni ista zgodba. Nazadnej mi je un kr prekinil, prav ignorantsko se obnašajo. Naj raje povejo da ni možno še ta paket in nazaj vsaj internet priklopijo. Ne razumem zakaj lažejo, će bi problem razložili pa bi blo vse vredu.
Ne vem kaj naj naredim, naj odpovem pogodbo in zahtevam odškodnino, naj čakam še naprej, prestopim k SIOL-u?