Objavljeno: 27. Mar 2006 ob 14:00
@kajzar: jaz ne dvomim v voip. Sprva sem načrtoval, da bi še par mesecev imeli oboje.... po 14-dnevnem delovanju, pa sem se odločil, da T1 skenslam.
In ni mi žal.
60k mesečno je letno 720k.
Meni se to ne zdi malo.
Ima pa T1 klavzulo v pogodbi, da je odpovedni rok 30 dni po odjavi in da se naročnina preneha plačati potem za naslednji mesec, ko to preteče.
Mi smo odpovedali s 01.marcem, pa moramo za marec še plačati naročnino na Centrex.
Je pa zanimivo to, da pri tem sploh niso dosledni in da ti vsak da različne informacije. Eno ti povedo na 080 cifri, drugače pa potem v "saldakontih"... čisto nekaj tretjega pa naredi fakturni oddelek.
(Ko smo odpovedali prvo centrex cifro s 14.02., so nam naročnino za februar zaračunali samo polovično.)
Skratka: velikost firme in dosegljivost "helpdeska" še ne zagotavlja kaj boljši servis
Lp,
B.
P.s.: Je pa po mojem zanesljivost telefonije bolj pomembna za tiste, ki jih stranke kličejo, kot pa za tiste, ki kličejo ven... omenjaš CATI in podobne. Oni itak kličejo svoje žrtve ... večji problem je, če te stranka ne more dobiti na telefon, a ne?
Ampak ne glede na to: jaz sem prepričan, da nima smisla odlašati in čakati.
In ni mi žal.
60k mesečno je letno 720k.
Meni se to ne zdi malo.
Ima pa T1 klavzulo v pogodbi, da je odpovedni rok 30 dni po odjavi in da se naročnina preneha plačati potem za naslednji mesec, ko to preteče.
Mi smo odpovedali s 01.marcem, pa moramo za marec še plačati naročnino na Centrex.
Je pa zanimivo to, da pri tem sploh niso dosledni in da ti vsak da različne informacije. Eno ti povedo na 080 cifri, drugače pa potem v "saldakontih"... čisto nekaj tretjega pa naredi fakturni oddelek.
(Ko smo odpovedali prvo centrex cifro s 14.02., so nam naročnino za februar zaračunali samo polovično.)
Skratka: velikost firme in dosegljivost "helpdeska" še ne zagotavlja kaj boljši servis
Lp,
B.
P.s.: Je pa po mojem zanesljivost telefonije bolj pomembna za tiste, ki jih stranke kličejo, kot pa za tiste, ki kličejo ven... omenjaš CATI in podobne. Oni itak kličejo svoje žrtve ... večji problem je, če te stranka ne more dobiti na telefon, a ne?
Ampak ne glede na to: jaz sem prepričan, da nima smisla odlašati in čakati.