Stran 2 od 2
Re: Razočaranje
Objavljeno: 18. Mar 2009 ob 18:43
Napisal/-a banditbanger
Se opravičujem,
ampak sem pa prav prepričan, da sem to takrat takoj storil - pa tudi odgovoril si mi da se stvar ureja in da en kolega preverja, ker se ti s tem ne ukvarjaš
LP
Re: Razočaranje
Objavljeno: 18. Mar 2009 ob 18:50
Napisal/-a T2_Delavec
Prosim preveri med Zasebna sporočila, če sem bil to res jaz. Če nisem bil, mi lahko daš une podatke in grem dati ustreznim organom, da se naredi navzkrižni pregled ter poišče manjkajoča oprema (ali papir).
Če oprema fali in ni podpisanega papirja, stranka dobi tak opomin odnosno račun - to bi naredil katerikoli operater.

Re: Razočaranje
Objavljeno: 18. Mar 2009 ob 18:54
Napisal/-a banditbanger

Se opravičujem,
ampak sem pa prav prepričan, da sem takoj poslal vse podatke na ZS in si mi tudi odgovoril:
"
Jaz teh reči sicer ne rešujem, sem pa dal še nekomu v firmi, da vse skupaj še enkrat pogleda" To je bilo 17. februarja......
Samo da z vsega skupaj ni bilo nič....
LP
P.S. Bom še enkrat poslal, če se je izgubilo....
Re: Razočaranje
Objavljeno: 18. Mar 2009 ob 18:55
Napisal/-a T2_Delavec
Aha, in ni bilo odgovora od ustrezne službe?
EDIT: sem najdel. Grem še enkrat v akcijo...