Stran 2 od 3
Re: Napačen obračun - že drugič zapored
Objavljeno: 18. Mar 2009 ob 21:39
Napisal/-a Tik-Tak
Če se ti ne da pisati in imaš možnost stopiti do katere od poslovalnic, bodo reklamacijo računa spisali za tebe, samo podpišeš.
Imaš pa, kolker te razumem ugovor na postavko o klicih. Preveri na servisnih strameh, če se znesek ujema z opravljenimi klici, kajti na računu je pač zapisano povprečje. Se pa strinjam, da je za uporabnika takšen sistem prikaza cene klicev neprijazen, bolje bi bilo, če bi bilo razčlenjeno po operaterjih, kot na SS. MOrda pa nekega dne.

Re: Napačen obračun - že drugič zapored
Objavljeno: 18. Mar 2009 ob 21:49
Napisal/-a Vazl
No, tudi jaz sem dobil nekam velik račun, po preverjanju porabe sem ugotovil, da je na računu skoraj še enkrat več naračunano kot na servisnih straneh, gre za obračun stacionarnih telefonov. Dal sem pritožbo in upam, da bodo kmalu rešili. Do sedaj niti nisem preveč spremljal in primerjal porabe, ampak zgleda da bo treba. Se kaj ve kdaj bo možno spremljati porabo GSM?
LPZ
Re: Napačen obračun - že drugič zapored
Objavljeno: 19. Mar 2009 ob 15:41
Napisal/-a Cobane
Predvidoma do 18.11.2007!
Re: Napačen obračun - že drugič zapored
Objavljeno: 12. Nov 2009 ob 12:48
Napisal/-a Atoll
Ne morem verjet. Že spet imam na računu dodaten HDTV vmesnik, čeprav ga nimam. Kot da še nisem jemal te lekcije?
Re: Napačen obračun - že drugič zapored
Objavljeno: 12. Nov 2009 ob 12:57
Napisal/-a Malkec
Se rešuje tole.
Re: Napačen obračun - že drugič zapored
Objavljeno: 12. Nov 2009 ob 20:32
Napisal/-a Atoll
Prav razumem? Moj račun?
Re: Napačen obračun - že drugič zapored
Objavljeno: 12. Nov 2009 ob 20:40
Napisal/-a Malkec
Da. Kr napiši reklamacijo in pošlji.
Re: Napačen obračun - že drugič zapored
Objavljeno: 13. Nov 2009 ob 09:39
Napisal/-a matjaz1
Kaj je pa najbolj smešno pri vseh teh napakah. Ko se računovodstvo zmoti v korist uporabnika, mora uporabnik pisati reklamacije, plačati račun itd, pa še napake se ponavljajo. Ko se pa računovodstvo zmoti v svojo škodo, kot so se pri meni in napačno obračunali klice v tujino (manj kot je bilo potrebno), so pa preprosto v tem računu naredili popravek. Normalno je, da bom plačal, ker sem storitev opravil, pričakoval pa bi vsaj dve vrstici opravičila in obrazložitve napake. S manjšimi vljudnostmi lažje zadržiš stranke.
Moram pa pohvaliti novomeško poslovalnico, ker gredo pa vedno na roke in pomagajo pri vseh zadevah, da ne bom samo šinfal

.
Re: Napačen obračun - že drugič zapored
Objavljeno: 13. Nov 2009 ob 09:45
Napisal/-a Atoll
Reklamacija poslana. Saj niti veliko dela, ko se človek enkrat spravi k stvari.
Malo za šalo, malo zares. Me je pa strah paket spremenit na 100/10, ker ne bi rad spet pisaril vsak mesec.
Re: Napačen obračun - že drugič zapored
Objavljeno: 13. Nov 2009 ob 10:04
Napisal/-a gregorr
in jst...že drugič imam na računu kar neko postavko - najemnina za hdtv vmesnik... res da je samo 1€ samo od kje?
Re: Napačen obračun - že drugič zapored
Objavljeno: 13. Nov 2009 ob 10:40
Napisal/-a mitja_i
Pokliči na T-2 0590000000 in ti bodo z veseljem vse razložili.
Re: Napačen obračun - že drugič zapored
Objavljeno: 13. Nov 2009 ob 14:33
Napisal/-a Atoll
Tik-Tak napisal/-a:Če se ti ne da pisati in imaš možnost stopiti do katere od poslovalnic, bodo reklamacijo računa spisali za tebe, samo podpišeš.
To deluje? Ko sem nazadnje hotel reklamirati račun... So me gladko zavrnili.
Re: Napačen obračun - že drugič zapored
Objavljeno: 13. Nov 2009 ob 14:38
Napisal/-a T2_Delavec
Kje?
Re: Napačen obračun - že drugič zapored
Objavljeno: 14. Nov 2009 ob 11:49
Napisal/-a Mark
Atoll napisal/-a:Tik-Tak napisal/-a:Če se ti ne da pisati in imaš možnost stopiti do katere od poslovalnic, bodo reklamacijo računa spisali za tebe, samo podpišeš.
To deluje? Ko sem nazadnje hotel reklamirati račun... So me gladko zavrnili.
Seveda deluje in se že dolgo časa prakticira.
Re: Napačen obračun - že drugič zapored
Objavljeno: 14. Nov 2009 ob 13:18
Napisal/-a Atoll
V Kranju. V roke so mi dali kuverto in rekli naj sam napišem
