Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?

Splošni pogovori o T-2
sword
Nadebudnež
Prispevkov: 379
Pridružen: 2. Dec 2007 ob 21:16
T-2: Že imam

Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?

Odgovor Napisal/-a sword » 3. Sep 2009 ob 23:21

Ne drži - specifični podatki, kdaj je linijo prekinjalo, se te ne tičejo in niso tvoja stvar. Kot naprimer tudi niso logi, kako je tvoj računalnik pridobival IP naslov skozi zgodovino tvojega naročniškega razmerja. In ne - T-2 ne rabi argumentirati te zadeve drugače, kot da je interen podatek, ki se ga strankam ne posreduje.

Reklamacija pa, kot že rečeno, ne bo bazirana na prekinjanjih, temveč na datumu prijave napake in posledični morebitni ugotovitvi, da storitve v tem času niso bile uporabne, kar je razvidno iz zapisov posameznih tehnikov, ki so se ukvarjali s tvojo težavo.

Na žalost pa očitno nekaj tumbaš sem pa ke, da hočš vidt to, pri čemer se ponudbam, da ti nekdo dejansko pomaga in pohitri zadevo, odrekaš :plosk: :hmm:

astras
T-2jevec
Prispevkov: 458
Pridružen: 8. Feb 2009 ob 20:03
T-2: Že imam
Paket: T-2 Optika
Kraj: Maribor

Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?

Odgovor Napisal/-a astras » 4. Sep 2009 ob 07:07

jaz sem ti samo ponudil pomoc... ce pa je ti ne sprejmes in vztrajas pri svojih "argumentih" pa zal... ce si premislis sem se zmeraj na voljo...
lp
Ce bil bi vedez...

ne bil bi...

revez...
Slika

Stefi
Faca
Prispevkov: 155
Pridružen: 15. Avg 2006 ob 21:10
T-2: Že imam
Paket: OD FTTH
Kraj: Ljubljana

Re: Zakaj T-2 noče posredovati izpisa izpadov linije?

Odgovor Napisal/-a Stefi » 4. Sep 2009 ob 16:22

sword napisal/-a:Na žalost pa očitno nekaj tumbaš sem pa ke, da hočš vidt to, pri čemer se ponudbam, da ti nekdo dejansko pomaga in pohitri zadevo, odrekaš :plosk: :hmm:
sword napisal/-a:Ne drži - specifični podatki, kdaj je linijo prekinjalo, se te ne tičejo in niso tvoja stvar. Kot naprimer tudi niso logi, kako je tvoj računalnik pridobival IP naslov skozi zgodovino tvojega naročniškega razmerja. In ne - T-2 ne rabi argumentirati te zadeve drugače, kot da je interen podatek, ki se ga strankam ne posreduje.
Glede ponujanja pomoči: saj mi že NN pomaga in mi je že pomagal, za kar mu gre vse priznanje in zahvala za nazaj in za naprej. Pa dejte se mal poment med sabo, kdo komu pomaga.
Če kdo tukaj tumba, potem si to ti z logi in IP-ji, ki jih jaz sploh nisem omenjal.
sword napisal/-a:Reklamacija pa, kot že rečeno, ne bo bazirana na prekinjanjih, temveč na datumu prijave napake in posledični morebitni ugotovitvi, da storitve v tem času niso bile uporabne, kar je razvidno iz zapisov posameznih tehnikov, ki so se ukvarjali s tvojo težav
Na podlagi česa pa tehniki ukrepajo, če ne na podlagi izpisa podatkov o dejanskih prekinitvah in ne le na podlagi prijav uporabnika. Tu je moj point! Napako sem npr. prijavil petkrat, dejansko pa je bilo morda prekinitev npr. dvajset - in to je tisto, kar bi rad vedel, dejansko stanje.
Hipotetično si nekdo lahko izmisli, da mu linija pada oz. prekinja in kaj bodo tehniki storili: pregledali izpise ali šli horuk na teren in iskali napko, ki je sploh ni.

Vedno bolj imam občutek, da me pač nočete razumeti. Seveda je to vaša pravica, ni pa fer odnos do uporabnika in poštenega rednega plačnika, od katerega T-2 dobiva en mali delček prihodka.

Sicer pa, sword, pišeš kot da si tudi ti v službi T-2 ali pa njihov advokat.

Pa ne mojega pisanja jemat preveč osebno, glavni cilj je izboljšanje storitev in posledično adovoljstvo uporabnikov!

Lp, Stefi

Odgovori