Stran 2 od 3

Re: Telefonija - pregled porabe

Objavljeno: 29. Jan 2010 ob 10:46
Napisal/-a Hevidi
Cobane napisal/-a:Edit: Sicer pa v zakonu piše, da je potrebno skriti samo zadnje tri cifre! Meni ste jih skrili za cele tri tedne! Očitno si vi zakon drugače razlagate. Tole je zrelo za APEK! :grr:
Edit2. Ravnokar preveril zadevo v Mobitel Monitorju... Očitno ima Mobitel boljše tolmače zakona, kajti tam vidim vse cifre! :jao:
Zadnje tri številke pri vsaki številki je potrebno zakrit. :namrec:

Morda pa Mobitel samo še ni updejtal svojih servisnih strani :)


22. člen
Za šestim odstavkom 91. člena se doda nov sedmi odstavek, ki se glasi:
»(7) Operater izda razčlenjeni račun višje stopnje s takšno stopnjo členitve klicanih in klicočih oseb, pri kateri ni mogoče razpoznati njihove identitete, tako da izpusti oziroma izbriše zadnja tri mesta telefonskih številk. Celotno telefonsko številko klicane in klicoče osebe sme operater razkriti le na izrecno zahtevo naročnika, ki ji ta priloži pisno soglasje te osebe. Identitete klicanih in klicočih oseb operaterju ni potrebno prikriti v primerih razčlenjenega računa za klice med telefonskimi številkami istega naročnika. Razčlenjeni račun višje stopnje operater izda v elektronski obliki, razen če naročnik ne zahteva drugače.«.

Re: Telefonija - pregled porabe

Objavljeno: 29. Jan 2010 ob 10:58
Napisal/-a voyager2
Simobil ima tudi že zakrito. Super zakon, ni kej.

Re: Telefonija - pregled porabe

Objavljeno: 29. Jan 2010 ob 11:15
Napisal/-a oyoy
res bi rad spoznal tega pravnega strokovnjaka, ki vam je zgornji odstavek predpisa tolmačil na način, kot ga izvajate.
- predpis govori o računu in kar na 1 x servisne strani tretirate kot račun,
- predpis govori o klicanih IN klicočih osebah, torej v servisne strani, pardon račun, vključite tudi podatke o klicočih,
- zakaj so prikrite tudi številke za klice med telefonskimi številkami istega naročnika - verjetno zato, ker piše NI POTREBNO - to pa vidite!

Re: Telefonija - pregled porabe

Objavljeno: 29. Jan 2010 ob 12:33
Napisal/-a Hevidi
Pregleda porabe na servisnih straneh zakonodaja detajlno ne ureja. Prikaz porabe na servisnih straneh ima nekaj lastnosti računa, zato se je v tem delu smiselno uporabila veljavna zakonodaja.

Re: Telefonija - pregled porabe

Objavljeno: 29. Jan 2010 ob 12:57
Napisal/-a Cobane
Ne razumem, kako lahko imajo servisne strani nekaj lastnosti računa:
1. če pa ne delujejo, kot bi morale (polno postavk manjka)
2. vedno pravite, da servisne strani so informativne narave in niso podlaga za reklamacije računa

Sedaj pa razumi, če lahko! :jao:

Po moje obstajata samo dve opciji:
- ali se boste še naprej izgovarjali, da so SS info narave - potem vklopite celoten prikaz cifer, ker z računom nimajo blage veze
- ali pa naj delajo tako kot morajo, da bodo tudi podlaga za reklamacije računa

Zaradi mene jih lahko tudi ukinete, ker so izgubile svoj pomen!

Re: Telefonija - pregled porabe

Objavljeno: 3. Feb 2010 ob 10:13
Napisal/-a Hevidi
Dostop do servisnih bi moral bit spet normalno mogoč.

@Cobane: Saj sem zgoraj navedel zakaj je tako.

Re: Telefonija - pregled porabe

Objavljeno: 3. Feb 2010 ob 22:39
Napisal/-a mipax
To so po moje uvedli, da mož ne bo videl koga je klicala žena in šef ne bo videl kam kličejo zaposleni. :D

Re: Telefonija - pregled porabe

Objavljeno: 3. Feb 2010 ob 22:58
Napisal/-a petrusko
Am... a je še kdo opazil da Servisne strani hitreje/normalno delajo...

Zdi se kot Modri Dirkač (sedaj), prej nekje med želvo in polžem...

Re: Telefonija - pregled porabe

Objavljeno: 4. Feb 2010 ob 08:22
Napisal/-a veiztex
ja delajo servisne/poraba zdaj normalno... :-)

Re: Telefonija - pregled porabe

Objavljeno: 8. Feb 2010 ob 07:19
Napisal/-a Enter4
To je res... ali tisti trije XXX si pa za moje pojme debilizem... Če bo šlo tako dalje kot gre... še bodo tudi na mobilnih aparatih izpisovali nakoncu trije xi...
Kot da koga zanima na T-2ju kdo kliče mene oz. koga kličem jaz...

Re: Telefonija - pregled porabe

Objavljeno: 8. Feb 2010 ob 17:04
Napisal/-a Prosurfer
Hevidi napisal/-a:Pregleda porabe na servisnih straneh zakonodaja detajlno ne ureja. Prikaz porabe na servisnih straneh ima nekaj lastnosti računa, zato se je v tem delu smiselno uporabila veljavna zakonodaja.
Haha, to pa je ena od močnejših for zadnje dni...

Račun je račun samo takrat, ko ima VSE ELEMENTE računa (in ne le nekaj). Nekaj lastnosti računa ima ja vsako drugorazredno pisanje (če ne drugo, pa vsaj par črk, številk, imen, naslovov,...), pa zato to še ni račun.

In v tem delu se zelo nesmiselno uporablja ta zakonodaja. V dnevniku klicev na servisnih straneh številke namreč niso zakrite, v pregledu porabe pa. Morda pa je namen zakrivanja pregleda porabe (in s tem kontrole izdanih računov)?!?! Po mojih izkušnjah je kontrola zaračunanega na izdanih računih močno potrebna in koristna.

Se bojim, da ne gre le za eno slabo novico (s katero se hvali T-2 celo na svoji uradni spletni strani). Sicer pa gre danes vse to zelo enostavno. Trg pač neusmiljeno izloča. Up or out! Sicer še vedno upam, da ne bodo vse novosti pri T-2 v tej smeri.

Re: Telefonija - pregled porabe

Objavljeno: 9. Feb 2010 ob 14:05
Napisal/-a srus
Več let sem bil uporabnik Siol telefonije. Tudi tam so v nekem obdobju skrivali klicane številke na servisnih straneh, ker naj bi jim to ukazala Pirčevka. Ampak pri Siolu so to elegantno obšli z dvema linkoma na seznam klicanih številk - preko novega linka si dobil zakrite številke, preko starega linka so bile še vedno na voljo kompletne številke. Trajalo je nekaj mesecev, da so zopet omogočili neokrnjen pregled številk.

Predlagam, da na T-2 naredijo nekaj podobnega npr. razširijo pregled klicev še z klicanimi številkami.

Določene stvari v Sloveniji se morajo očitno dje časa gnojiti, da se pregnojijo. Očitno je na odgovornih mestih (javna uprava, operaterji) preveč ljudi, ki ne znajo misliti z lastno glavo in kar je pri vsem skupaj še najhuje - gre za usklajeno potezo operaterjev. Bojim se, da bo takih potez v prihodnje še več - me prav zanima kako bo Telekom odreagiral na T-2 podražitve optike.

Ali prihaja čas za T-3?

Re: Telefonija - pregled porabe

Objavljeno: 9. Feb 2010 ob 14:18
Napisal/-a Locutus
O kakšni usklajeni potezi govoriš?

Nekje sem prilepil člen kateri nas zavezuje k skrivanju številk. Servisne strani bi mogoče spadale v kategorijo osnovnega izpisa, kateri mora bit na voljo strankam in mora bit brezplačen. Vsekakor pa ne moremo na servisnih straneh iti preko računa oz. posredovati več podatkov kot račun. Izpis klicev, ki se ga dobi na zahtevo v administracijski službi je tisti, ki je po zakonu zahtevan, servisne strani pa so elektronska oblika tega izpiska oz. so malo bolj okrnjene.

Re: Telefonija - pregled porabe

Objavljeno: 15. Feb 2010 ob 14:31
Napisal/-a GregecSLO
Mi pa imamo en problem pri pregledovanju porabe... Namreč ne prikaže nam vseh tel številk že 1 teden...

Lahko kdo uredi?

Re: Telefonija - pregled porabe

Objavljeno: 15. Feb 2010 ob 14:45
Napisal/-a veiztex
za nekatere specificne cifre al kaj? daj meni na ZS..
za katere cifre ne prikaze