Stran 2 od 5

Objavljeno: 5. Sep 2006 ob 20:13
Napisal/-a Sine
Dejstvo je da helpdesk sporoča vse napake naprej ustreznim službam, in za napake slednjih ni odgovoren....ti dam pa za prav da pač to tebe ne zanima ampak samo rezultati.

Glede neprofesionalnosti helpedeska bi rekel pa slednje...stranke (med katere sodiš tudi ti) dobesedno slišijo samo tisto kar hočejo slišat! njih ne zanimajo problemi in postopki kako zadeva teče. Ko si napisal da bi lahko govorili danes bom posredoval...nekateri enostavno s takim odgovorom niso zadovoljni,kot sem že povedal....slišijo samo tisto kar hočejo slišat.
Če se kje vmes zadeva ustavi to še ne pomeni da je za to odgovoren helpdesk ampak druga služba (v tvojem primeru administracija, ki pa na svojo srečo ne posluša kritik uporabnikov, ampak jih posluša helpdesk). Zadeve se pač rešujejo v najboljši možni meri. Si nažalost eden izmed takih ki je imel to nesrečo. Za to ni kriv helpdesk, to je bil moj point...

Glede obrazca sem dal samo predlog....cele zgodbe ne berem ampak dajem možne rešitve.

Glede napake na telekomu oz na centrali je odgovoren TS za odpravo napake.

Objavljeno: 5. Sep 2006 ob 21:36
Napisal/-a HitRi
Tuki pri tvoji zgodbi T2 ni nič kriv :), edino TS ker ne znajo narediti priklopa v centrali pač od tukaj naprej je pa standardni postopek. Poizvedba (3 dni), naročilo na TS (7 dni za odgovor).

Objavljeno: 7. Sep 2006 ob 11:29
Napisal/-a Heks
V sredo klical na T-2. "Telekom se ne drzi roka", so ugotovili. Kasneje isti dan sem se spomnil, da bi lahko klical tehnika. Klical; vzel si je 2min, da se pozanima in sporocil, da so na telekomu preverili in povedeli, da je bil preklop uspesno opravljen ze v zacetku prejsnjega mesca. Pol se je najavu, da pride enkrat danes spet k meni izvajat neke meritve in da bo se enkrat poslal neke druge poizvedbe, nato bom mogu spet cakat na odgovor.

Objavljeno: 11. Sep 2006 ob 15:40
Napisal/-a Heks
No, v cetrtek tehnik ni prisel in se mi ni javljal na telefon, ko sem ga klical. To sem javil na 059..02. Naslednji dan je bla ista zgodba, ni prisel in niti javil se ni, zato sem spet porocal na 02, kaj se dogaja. Kasneje isti dan sem klical se drugega tehnika, ce se lahko pozanima, zakaj se noben ne najavi, kot je bilo dogovorjeno. Cez kako uro sta me poklicala druga dva in prisla takoj za tem preveriti linijo. Pregledala sta omarico pri meni in na centrali. Na centrali sta menjala njihovo (T-2) opremo, v bloku pa popravila in povezala razlicne zadeve (baje, je bla situacija precej slaba). Probali smo modem; njihov se je postavil, moj ne. Prinesla sta se ene 5 modemov, ki se tudi niso hotli povezati, zato sta mi pustila kar njihovega. Se enkrat so zmerli razdaljo po zicah in ugotovili, da sem na razdalji 1637m (in ne na 1265m), zato tudi v 18 profilu, kar je meja dovoljenega. Vprasali so me, ali bom preizkusu (in me lahko kadarkoli povrnejo nazaj brez doplacila) ali naj ze zdaj povrnejo na prejsnje stanje. Ker sem ze tolko cakal, sem se odlocil za prvo. Ok, sta odsla, vse prikljucim, racunalnik, telefon... ne dela. Probam resetirat modem, prikljucit samo telefon, prikljucit samo PC, prikljucit PC direkt v modem... nic. Klicem na 02; svetujejo mi naj v cmd-ju pingam google preko ip stevilke...dela, ce pa vtipkam naslov z imenom, pa ne. Torej je narobe nekaj z DNS-ji. Rece, da bo sporocil napako in bodo preverili najkasneje do naslednjega dne. Za telefon pa nimajo napisano, da sem ga narocil, zato tudi ne dela; zahteva ID stevilko telefona in rece, da bo urejeno v najkrajsem moznem casu. Naslednji dan, se pravi 9.9. popoldan, se vedno ne dela, zato klicem, ce je kaj novega... Dobim drugega, povem celotno zgodbo in mi rece, da se naj obrnem na microsoft, ker je napaka najverjetneje v softwaru; za telefon pa, da nima nikjer napisano, da ga sploh imam oz., da sem ga kdaj narocil ali jim poslal ID stevilko (kasneje jo je nasel); sporocil pa je, da moram napisati dopis, da narocam telefon (?????) in da bom v roku enega tedna priklopljen....

Potem sem malo šaril po nastavitvah winsov in klicaril okoli, ce ma kdo kaksno idejo... Zvecer ugotovil, da je krivec "Obtain DNS server address automaticaly". Namrec mora bit obkljukan... Danes poslal dopis za telefon, kot je blo naroceno.

Internet mece dol, kar je razumljivo, saj sem v 18 profilu. Od vceraj zvecer do zdaj je vrglo ene 7krat, kar sem opazil. Prekine za minuto in se vzpostavi... Ce se bo st. prekinitev stopnjevalo bom primoran povrniti vse na prejsnje stanje :( za zdaj pa tega ne mislim in sem vesel, da mam koncno ta po**** internet. :)

Uf, me ze bolijo prsti.

Objavljeno: 14. Sep 2006 ob 12:59
Napisal/-a Heks
Sem ze mislu, da se bo v zacetku tedna se telefon porihtal in mi ne bo treba pisati na forum. A sem se motil.

Danes sem dobil racun od T-2 za obdobje: od 01.08.2006 do 31.08.2006. Racunali so mi: "Narocnina na 1 Mbps/256 Kbps", "Narocnina - 1.tel. prikljucek" in celo "Klici v Telekom Slovenije", za 0,40sit, pa vendar, ceprav v tem obdobju sploh nisem bil prikljucen. Je komu kej jasno?

Za telefon sem jih ze ene 10krat klical, vsakic povedal celotno zgodbo, jim poslal elektronsko posto, poslal posto prek navadne poste... Enkrat me je celo en klical, da bo to tisti trenutek uredil, saj gre za 10minutno opravilo, kot pravi, vendar me ni bilo doma. Zmenla sva se, da me poklice v sredo dopoldan, a klica seveda ni bilo. Ker je imel skrito tel.st., ga nisem mogel nazaj poklicat.

Ne vem... :roll:

Objavljeno: 15. Sep 2006 ob 21:59
Napisal/-a andrejlj
Enak problem pri meni izstavili račun za čas ko tv ni delal. S tem da sem porabil čez 2000 sit za klicanje za helpdask, stalna zasedenost, montažer ni naredil nič- poslal pisno pritožbo. Očitno nimajo najboljšega odnosa do strank in jim je le važno da poberejo denar.
Bom pa v ponedeljek klical varstvo potrošnikov in vprašal za nasvet, kjer mi vedno povedo kako in kaj.
Sploh se ne pustim da me razna podjetja okrog prenašajo saj imamo tudi potrošniki svoje pravice.

Objavljeno: 20. Sep 2006 ob 11:04
Napisal/-a Heks
Hello,

od 9.9. do 15.9. mi je delal link normalno z obcasnimi minutnimi izpadi. Od 15.9. zvecer do zdaj, pa se mi noce povezat.

Tehnik je prisel se 1x pregledati celotno povezavo in reku, da je to zaradi anomalij na omrezju in me bodo povrnili na prejsnje stanje (telekom,...).
Na mojo zeljo me bodo se malo pustili, da vidim, ce se bo mogoce vzpostavlo, ker je prej 7 dni delalo.

Klical sem druge ponudnike in vsi zahtevajo vezavo za 2leti + visjo narocnino, razen telemach (1leto vezave). Kaj bi vi storili na mojem mestu?

Kdaj pa pride VDSL 2?

Objavljeno: 20. Sep 2006 ob 11:11
Napisal/-a T2_Delavec
VDSL-2 - morebiti v nekaj mesecih!

Objavljeno: 16. Okt 2006 ob 15:44
Napisal/-a Heks
Pred par dnevi so dobili starsi opremo iz T-2: nov (majhen) vood, nov smartcom modem in nov prenosni telefon. Ker sem bil tisti cas pri njih sem vprasal, ce lahko izmeri do katere hitrosti se poveze link -> 41/15 :shock: A je to dobro? :lol:

Anyway, a se da zamenjati mesec star crn belco BCIP300 za prenosnega panasonica?

Objavljeno: 16. Okt 2006 ob 17:06
Napisal/-a uti
41/15

No ne vem če je dobro.... :lol: :D

Vsekakor je pa odlično! :P

A živita v centralI? :)

Objavljeno: 20. Nov 2006 ob 09:38
Napisal/-a Heks
Zacetni mesec so mi racunali za celoten mesec, kljub temu, da sem bil prikljucen sele 9. v mescu in konec mesca mi 10 dni ni delal link. (Zdaj mi ze par mesecev dela vredu.)

A za tisti prvi mesec moram placati celoten znesek? Ima kdo kaj podobnih izkusenj?

Objavljeno: 20. Nov 2006 ob 09:49
Napisal/-a Cobane
Plačaš po enačbi (celotna mesečna naročnina)*(št. dni v mesecu, ko si bil priključen)/(št. dni v mesecu)

Primer: mesečna naročnina za internet + telefon + TV, če si bil priključen 12. v mesecu novembru znaša (3.500 + 1.000 + 3.000) * 18 / 30 = 4.500 SIT

Objavljeno: 20. Nov 2006 ob 10:38
Napisal/-a bLADEK
Navadni Nimda napisal/-a:VDSL-2 - morebiti v nekaj mesecih!

To bo na vseh centralah ali bo tako kot optika, prvo v Kranju potem čez 5let še v drugih mestih? :)

Objavljeno: 20. Nov 2006 ob 10:58
Napisal/-a T2_Delavec
Povsod, kjer bo zanimanje za storitve.

Objavljeno: 20. Nov 2006 ob 11:39
Napisal/-a kitl
Saj če logično razmišljaš bo VDSL2 dobrodošla tehnologija in bo krpala luknje tam, kjer se bo še čakalo na optiko. Zato mislim, da je logika, da ga ponudijo povsod, kjer bo to potrebno.