Teži T-2ju.
Bom še jaz svojo zgodbo povedal! Sicer je stara pol leta vendar dvomim, da se je v tem času karkoli spremenilo! Klical sem na podporo zaradi nekega problema s TV in mi "prijazen" glas pove, da je čakalna doba x minut. Po eni minuti me zadeva avtomatsko vrže dol. To se je zgodilo še dvakrat in šele v četrto sem dobil operaterja na telefon, ko sem bi tudi že besno jezen! Komaj sem se zadrževal, da nisem vse nekam poslal!
To se mi ni zgodilo smo enkrat... tudi mesec pred tem dogodkom sem naletel na podobno situacijo, le da sem bil malo manj "besen", ker sem dobil operaterja že v drugem poskusu.
Kličem max. 2-3x na leto, pa še takrat me vedno kaj zmoti. Petkrat pa res ne mislim klicat, da kaj ne dela. Naj že enkrat uvedejo prijavo napak preko TV vmesnika ali spletnega obrazca, pa bo količina jamranja definitivno nekoliko upadla. Če pa bodo uvedli še sprotno obveščanje zakaj določena stvar ne dela in kdaj bo odpravljena, bo pa teženje še znatno upadlo. Če pa uporabnik prijavi napako in se po enem dnevu nič ne zgodil, jasno da bo siten in to upravičeno!
Kliči oz. teži na T-2! My ass! Odnos do stranke se ni spremenil! Pa ne govorim o operaterjih, z njimi nisem nikoli imel težav, govorim o politiki podjetja (to s telefoni, administracijo in odpravljanjem večnih napak)!
Tako da Komar, uporabnik ima pravo potežiti na tem forumu, saj je menda namenjem T-2 uporabnikom, mar ne? Klicat na podporo in poslušat tisto trapasto muziko in da te na koncu še vrže dol (in to večkrat), ni najbolj prijetno! Verjemi!
Drugače pa vsa čast ljudem iz T-2ja, ki pomagajo na tem forumu kljub temu, da je neuradni! Besedo neuradni slišim samo iz tvojih "ust" oz. izpod tipk, namreč na srečo tega še nisem slišal od T-2jevcev: "Ker je forum neuraden, ti nimamo namena pomagat oz. ti nismo niti dolžni! Kliči raje na uradno podporo!". Še enkrat hvala za nesebično pomoč!