Stran 2 od 2
Re: Tehnična podpora na t-2
Objavljeno: 17. Nov 2009 ob 18:09
Napisal/-a barabl
Evo, z markovo pomočjo sem danes prejel novi dalinc za Motorolo HD tako, da že veselo gledam tv. Danes brez posredovanja verjetno ne gre več. Mark še enkrat hvala.
Re: Tehnična podpora na t-2
Objavljeno: 17. Nov 2009 ob 19:25
Napisal/-a Mark
Ni za kaj, prijetno uporabo storitev T-2 še naprej
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: Tehnična podpora na t-2
Objavljeno: 20. Nov 2009 ob 15:37
Napisal/-a gjural
barabl , saj glede tega ni kriva tehnična podpora. če oni napako prijavijo potem ni več od njih odvisno kdaj se bo zadevo uredilo.
Re: Tehnična podpora na t-2
Objavljeno: 23. Nov 2009 ob 20:05
Napisal/-a sjavorshek
Pač nekdo more bit kriv in največkrat je to oseba, s katero ima stranka neposredni stik, torej magične številke 00 in 02, zaposleni v poslovalnicah in na koncu monterji.
Chain of command je pa pač dolg in zapleten in večina zato, ker ima stik samo z eno osebo ne razume, da je realizacija procesa posledično dolga.
![Ne vem :nevem:](./images/smilies/dunno.gif)