Re: Popolnoma nesposoba administracija!
Objavljeno: 20. Nov 2009 ob 07:51
všeč mi je to, ko se pojavita obe strani zgodbe.
Neuradni forum uporabnikov T-2
https://t-2.rula.net/
Hevidi napisal/-a:Skratka, pri nestandardnih rešitvah, kot je bila tvoja archi, bi prej pričakoval veliko mero hvaležnosti do uslužbencev, ki so ti naredili tak "bypass" sistema, ne pa zlivanje žolča na forumu. Če sem prav sklepal iz zapisov tle gor, potem bi upoštevanje nasvetov uslužbencev v sprejemnici rešilo zadevo na licu mesta (torej preklic starega ID priključka/pogodbe).
Treba je bit kooperativen in potrpežljiv, če se že dela na tak način.
lp
Vse si razumel.kekoke napisal/-a:Mogoče nekdo rabi en refresh. Nekje zgoraj piše "..forum uporabnikovT-2". Vsem neuradno uradnim sooblikovalcem foruma se kot uporabnik lahko zahvalim za sodelovanjem. Komentiranje količine izlitega žolča pa je neokusno. Tik-Tak se je odzvala sicer zelo prizadeto ampak brez potrebe. Archi ni nikjer pisal o nesposobnosti ljudi v poslovalnici, ponudil je tudi čokoladko sprave, iz dosedaj napisanega pa lahko sklenemo, da je "vrtanje po nosu" letelo na ljudi, ki ne najdejo njegove reklamacije, kar pa je očitno bilo upravičeno negodovanje. EnoTik -Tak, ki si je vzela čas za pojasnilo in en
njenim podpornikom. Problemi se izkažejo za popolnoma banalne, če se ustvari normalna komunikacija. Niso vsi uporabniki po defaultu potencialni prasci, ki želijo zjebat sistem firme, proti katerim se je treba boriti z vsemi administrativnimi orodji in ni treba vseke firme trikrat nategnt, da si zadovoljen uporabnik.
Naj tako tudi ostanearchi napisal/-a: Mislim, da so moji živci, kar OK.
Tik-Tak napisal/-a:Ko ste prišli stvar urejat, vam je bilo razloženo jasno in glasno kako in kaj. Tudi to, da je potrebno, ko bo optični priključek enkrat vklopljen, priključek na VDSL preklicati, ker tukaj ni šlo za "klasičen" prehod na optiko. Ko ste se potem ponovno oglasili z 2 računoma sem vam lepo povedala, da zdaj pač je kar je, da pa je potrebno nemudoma urediti preklic, upravičenost računa za VDSL priključek pa boste rešili preko reklamacijske službe.
Kaj moram prit na poslovalnico 15x ?, za banalno stvar ?archi napisal/-a: Če bi meni kdo pomolil pod nos, zraven pogodbe, tudi preklic stare pogodbe bi z veseljem podpisal, ne pa da se s tem še danes zajebavam, kot da nimam drugega dela.