Stran 2 od 2

Re: Naročnica se bojuje s T-2

Objavljeno: 30. Dec 2009 ob 08:59
Napisal/-a Fry
Vsaka zgodba ima dve plati. Resnica je ponavadi nekje vmes.
Če je zgodba resnična, potem je lahko resnica samo ena.
Ta pa je, pomanjkljiva komunikacija tako kot je običaj na T-2.
In očitno gre tu tudi za katastrofalno pomanjkljivo komunikacijo znotraj T-2 birokracije:
Kako lahko T-2 zaračuna televizijo brez vmesnika?
Če vmesnika ni, potem tudi stranka najbrž ni podpisala da ga je sprejela
Če je vseeno podpisala, je bila zavedena, kar bi moral nekdo odgovarjati

Pa ne se sedaj zgovarjati, da vse to informacijski sistem sam naredi...
Če bi tisti, ki vnaša podatke vsaj malo pogledal, kaj vpisuje, se to ne bi smelo zgoditi.

Nadaljevanje zgodbe je znan: dobropis, pri naslednjem računu še vedno napaka, pritožba, ponoven dobropis, čakanje, .......
Vsekakor pa jezen uporabnik.

Se pa sprašujem, zakaj T-2 obljublja uporabnikom HD vmesnike, ko pa že vsi vemo, da je z njimi "kriza" že nekaj časa.
Zakaj se pošteno ne pove: Nimamo jih in ne vemo kdaj bodo prišli! (saj ni potrebno strankam razlagati, da je problem finančne narave!)

Re: Naročnica se bojuje s T-2

Objavljeno: 30. Dec 2009 ob 09:07
Napisal/-a slow_slow
“T-2 televizijskih vmesnikov HD nima v zalogi nikjer v Sloveniji, medtem ko je standardne še možno dobiti”.

:)

Re: Naročnica se bojuje s T-2

Objavljeno: 30. Dec 2009 ob 09:27
Napisal/-a mali-40
Jih je še možno dobiti,a naj bi to pomenilo da bo tudi SD vmesnikov zmanjkalo.
Če je tako potem res trda prede T-2.

Re: Naročnica se bojuje s T-2

Objavljeno: 30. Dec 2009 ob 09:44
Napisal/-a Cobane
Tudi jaz se strinjam s Fry-jem!

Take stvari se ne bi smele dogajati. Ne upravičujem tečnih in nesramnih uporabnikov, ki bi hoteli vse in takoj... vendar nesposobnost v komuniciranju in v administraciji na T-2 je pa vseeno prevelika. Nočem vseh zaposlenih metati v isti koš, najbrž v administraciji tudi ni zaposlen samo en človek, je pa dovolj da je samo eden, ki ne opravlja svojega dela dovolj vestno in se zadeve tako odražajo navzven kot se! To je zelo slaba popotnica za naprej!

Ne moreš uporabniku zaračunati nečesa, česar ni dobil (ta primer ni prvi)! Veliko uporabnikov bije reklamacijsko bitko in jo po več mesecih tudi dobi (velikokrat s pomočjo neuradnikov na forumu - že to je žalostno, da morajo neuradniki posredovati, da se karkoli premakne). Ko pa papirno bitko tak uporabnik dobi, denarja še vedno ne vidi... se pa velikokrat zgodi, da naslednji mesec v nabiralnik spet dobi opomin, čeprav je s prejšnjo pošto prišel dobropis! Sedaj pa poskušaj razumeti to T-2 zmedo!

Naj se nekdo na T-2ju že enkrat pošteno zamisli... pa da ne ostal preveč zamišljen, naj te napake tudi odpravi!

Re: Naročnica se bojuje s T-2

Objavljeno: 30. Dec 2009 ob 17:52
Napisal/-a erbi
Ja, Cobane, čisto prav si napisal. Ti dajem 100% podporo, ne-uradnikom na tem forumu, ki so direktno povezano z T-2 pa v razmislek:
- imam odprto fakturo in jo hočem reklamirat. Zakaj bi se moral ukvarjat z študenti na 000, če o računovodstvu nimajo pojma? Zakaj se ne da dobiti konkretne osebe, kot je to v ostalih firmah? Konkretno: M@ ima številko za reklamacije in jih lahko pokličeš, ima jo tudi T-2, a kličem že eno leto, pa brez uspeha.... Številka je objavljena celo na spletni strani ....

- imam konkretno tehnično težavo, študent na 002 nima pojma, zakaj se sploh gre, na kakšnega višjega pa klica tudi noče prevezat, čeprav sam vem že 50% rešitve, a za ostalih 50% je potreben višji nivo T-2

No, sedaj pa prosim za konkretne odgovore.

Re: Naročnica se bojuje s T-2

Objavljeno: 30. Dec 2009 ob 20:53
Napisal/-a vijavaja
Ista, večno ista štorija, tako da je o tem že dolgočasno pisati. In to je nekaj, kar si na T-2 v štirih letih niso dali dopovedati, namreč da je skrb za uporabnika v firmi, ki prodaja storitve, imperativ.

Re: Naročnica se bojuje s T-2

Objavljeno: 31. Dec 2009 ob 19:07
Napisal/-a Cobane
erbi napisal/-a:ne-uradnikom na tem forumu, ki so direktno povezano z T-2 pa v razmislek
Neuradniki na tem forumu so popolnoma enako krivi kot študenti na HD, torej 0, zero, nula. Nepravično je njih krivit, kajti oni niso računovodstvo, reklamacijska služba, vodstvo podjetja! Verjamem, da zadeve posredujejo naprej, vendar se stvar ustavi na višji inštanci na katero pa žal nimajo vpliva. Jaz sem s svojim kritičnim prispevkom mislil na vodstvo podjetja oz. na tiste, ki odločajo o procesih v podjetju!

Re: Naročnica se bojuje s T-2

Objavljeno: 31. Dec 2009 ob 19:42
Napisal/-a skymaniak
:plosk:

Re: Naročnica se bojuje s T-2

Objavljeno: 31. Dec 2009 ob 20:56
Napisal/-a RobertM
En "neuradnik" ima na zalogo vse tipe IP-TV sprejemnikov - ne "narocnica" ne bi bila skrivna bi ze lahko uzivala v sladkostih T-2 IP televizije.
Ampak podatki narocnice so postranskega pomena - vazno, da se podjetje T-2 vlaci po rumenih cajtgih :roll:

Ajd-dosti tipkanja za letos - za mizo me cakata rebula in refosk - se tipkamo drugo leto 8)

Re: Naročnica se bojuje s T-2

Objavljeno: 1. Jan 2010 ob 11:10
Napisal/-a dal
In zakaj ta "neuradnik" skriva svojo zalogo pred ostalimi v podjetju? :rtmT2:

Podjetje se vlači po časopisih, ker na 002 nimajo pravilne informacije o obstoju sprejemnikov in zato, ker je uporabnica dobila račun za televizijo, čeprav ni prejela sprejemnika, namesto opravičila pa so jo napotili na oddelek za reklamacije. In vsi vemo, kako je z dosegljivostjo in odzivnostjo tega oddelka. :neutral:

Re: Naročnica se bojuje s T-2

Objavljeno: 1. Jan 2010 ob 12:25
Napisal/-a turist
RobertM napisal/-a: Ajd-dosti tipkanja za letos - za mizo me cakata rebula in refosk - se tipkamo drugo leto 8)
Me mal skrbi tale kombinacija: belo in rdeče ! :blbl:
Hehe

Re: Naročnica se bojuje s T-2

Objavljeno: 1. Jan 2010 ob 15:22
Napisal/-a Cobane
dal napisal/-a:In zakaj ta "neuradnik" skriva svojo zalogo pred ostalimi v podjetju? :rtmT2:
O kakšni zalogi govoriš? O HD vmesnikih? Saj so rekli, da jih ni oz. kapljajo po obrokih in da so takoj razgrabljeni!

Meni ta situacija niti najmanj ni všeč, samo pa tudi ni pravično, da krivimo neuradnike in ostale na HD. Saj oni ne vodijo podjetja in tudi ne nabavljajo vmesnikov! Saj lahko pokličeš na HD in nap!zdiš ubogega študenta... ali je on kriv? Da te pa ne more vezati višje, pa ima žal taka navodila in tega ne sme delat. Spet on NE more biti kriv! Krivo je vodstvo in organizacija podjetja!Ali misliš, da naših težav ne posredujejo naprej? Jaz pa mislim, da jih, samo ravno tako zadeva naleti na gluha ušesa!

Samo še čakam, kdaj bo Komar spet skočil v zrak in omenil, da je to samo neuradni forum in da se naj za take in drugačne probleme obrnemo direktno na T-2! Popolnoma razumem njegovo stališče, vendar kam naj se obrne sleherni uporabnik, ki ima težave? S klicem na T-2 HD nič ne doseže, ker ga višje ne morejo vezati! Vse kar mu ostane je ta forum, kjer se lahko izkašlja o svojih problemih!