Stran 2 od 3
Re: Optika - priključek imamo, a nimamo...
Objavljeno: 12. Feb 2010 ob 09:11
Napisal/-a Balonar
selitev na drugo lokacijo .. firma ista
Re: Optika - priključek imamo, a nimamo...
Objavljeno: 12. Feb 2010 ob 09:20
Napisal/-a Hevidi
"Selitev priključka" v klasičnem pomenu ne obstaja. Torej na novi lokaciji si morš zagotovit priključek na novo, prenest vso konfiguracijo in opremo na novo lokacijo, star priključek pa preklicat. Priporočam obisk poslovalnice, da vse razjasnite.
Re: Optika - priključek imamo, a nimamo...
Objavljeno: 12. Feb 2010 ob 09:22
Napisal/-a Balonar
ja .. mi se selimo .. na novi lokaciji so imeli telefon in internet, tako, da priključek je. In zakaj Celje 3. največje mesto v Slo nima poslovalnice? kam naj grem? Ima mogoče T2 kakšnega terenskega "komercialista"?
Hvala
Re: Optika - priključek imamo, a nimamo...
Objavljeno: 12. Feb 2010 ob 09:27
Napisal/-a Hevidi
Je na novi lokaciji še aktiven priključek? Če se le da ohranite ta priključek živ (ni važno pri katerem operaterju zaenkrat), da ne zgubite parice.
Terenskega komercialista ni :/ ostane ti faks 059 000 001, ali mejl s skeniranim dopisom.
Re: Optika - priključek imamo, a nimamo...
Objavljeno: 12. Feb 2010 ob 09:37
Napisal/-a Balonar
kaj to pomeni živ? Da prejšnji lastnik ne odjavo telefonske ali kako?
Re: Optika - priključek imamo, a nimamo...
Objavljeno: 12. Feb 2010 ob 09:40
Napisal/-a Hevidi
Ja, da storitve (net+tel) še delujejo... ker če je odjavu imaš lahko problem.
Re: Optika - priključek imamo, a nimamo...
Objavljeno: 12. Feb 2010 ob 09:49
Napisal/-a Balonar
ker sva ravno padla v debato, te pa prosim še za naslednji odgovor.
Prejšnji lastnik se je že izselil .. ne vem kako je s telefoni. Mi se bomo predvidoma selili poleti. Kako naj premostim teh par mesecev da ne bi izgubil parice. Pod pogojem seveda, da je parica še frei, če so oni že odjavili zadevo?
Re: Optika - priključek imamo, a nimamo...
Objavljeno: 12. Feb 2010 ob 10:00
Napisal/-a Hevidi
Obvezno preverit aktualno stanje na novem naslovu priključka!
Da ne bom panike zganjal, tudi če ni aktivnega priključka na novem naslovu, damo mi lahko poizvedbo in izvedemo vklop. Težava nastane, če nas TS zavrne pri poizvedbi (z razlogom: ni proste parice). Zato je smiselno, da se na novem naslovu ohranja aktivni priključek in se nekje 3 tedne pred dejansko selitvijo izvede medoperaterski prehod. Tam potem ne bi smelo biti težav.
Re: Optika - priključek imamo, a nimamo...
Objavljeno: 12. Feb 2010 ob 10:13
Napisal/-a politika
Preverba oz. poizvedba sicer lahko potrdi, realno stanje pa je lahko drugačno...
Re: Optika - priključek imamo, a nimamo...
Objavljeno: 12. Feb 2010 ob 10:20
Napisal/-a Hevidi
Tudi to se dogaja, da. Čeprav, če jo potrdijo je manj težav kot če jo zavrnejo pa je dejansko stanje drugačno

Re: Optika - priključek imamo, a nimamo...
Objavljeno: 12. Feb 2010 ob 10:47
Napisal/-a veiztex
Balonar poslovna stranka?
Hevidi terenskega komercialista imamo za poslovne stranke, koliko je meni znano in se potem stranka o vsem pogovarja z njim in ne na klicnega 000.
Seveda to omenjam ker Balonar omenja firmo ...
Re: Optika - priključek imamo, a nimamo...
Objavljeno: 12. Feb 2010 ob 10:49
Napisal/-a Hevidi
Je res, ampak po stari specifikaciji "balonar" ne sodi med poslovne stranke... če sm prav sklepal... drugače verjetno ne bi po forumu spraševal

Re: Optika - priključek imamo, a nimamo...
Objavljeno: 12. Feb 2010 ob 10:54
Napisal/-a Balonar
ne vem kdo je poslovna stranka, če imamo račun na s.p.
Foruma sem se navadil, ker odkrito povedano ne zaupam HDju, ker vse kar naredijo je da "zabeležijo in sporočijo naprej" Smo internet firma in smo odvisni od neta in telefona, če tega ni, mi ni treba v službo, ker nimam kaj za počet. Zato so zame to občutljive stvari in neko selitev ne morem opraviti preko telefona z nekom na HD .. beri par vrstic gor ... zato sem tudi vprašal, če ima T2 komercialiste na terenu. Da imam njegov telefon, da njega pokličem, da on spremlja mojo zgodbo.
Re: Optika - priključek imamo, a nimamo...
Objavljeno: 12. Feb 2010 ob 10:59
Napisal/-a Hevidi
To obstaja, ampak ne za stranke, ki imajo mesečne račune recimo pod 100€...
Če je internet ključnega pomena za poslovanje, se sestavi drugačno pogodbo za poslovno stranko (SLA), kjer je seveda tudi cena drugačna in seveda skrbnik na voljo, ki ga lahko pokličeš...
Stvar odločitve torej, kaj nekdo želi/potrebuje. Če je to neka klasična storitev ala 10/2 na PRDju brez česarkoli, se seveda SLAja ne dela.
http://en.wikipedia.org/wiki/Service_level_agreement
Re: Optika - priključek imamo, a nimamo...
Objavljeno: 12. Feb 2010 ob 11:18
Napisal/-a veiztex
ah sm mislu...
slisim firma in ze pomislim na d.o.o.

my mistake
