Stran 2 od 3

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Objavljeno: 18. Mar 2010 ob 09:26
Napisal/-a Malkec
Za tako razdaljo je linija hudo boga. Malo preglej interno inštalacijo.

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Objavljeno: 18. Mar 2010 ob 09:37
Napisal/-a boneja
aha.. včeraj sva pregledala tudi interno inštalacijo.. če ne bo druge bom moral še to preurediti..
danes sem ponovno čekiral napeljavo in razmišljal kako najelegantneje, brez preveč vlačenja kablov to urediti in mislim, da bi lahko spravil, da bi bil modem od omarice oddaljen cca 7m kabla.. zdaj je cca 20m.. in nato utp do lokacij.. potem bi glede interne instalacije moralo biti ok.. potreboval bi pa mnenje t-2 jevca na lokaciji.. in da vidim, kaj oz. koliko kabla moram nabavit itd..

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Objavljeno: 18. Mar 2010 ob 09:48
Napisal/-a Malkec
Vsekakor modem čimbližje dovodu. Najbolši bi bil kakšen sftp ali ftp kabel (ena parica) direktno na dovod. Pogovori se tole z monterjem ko te obišče.

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Objavljeno: 18. Mar 2010 ob 10:33
Napisal/-a boneja
velja... definitvno se bom.. nekaj bo pač treba ukreniti..

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Objavljeno: 18. Mar 2010 ob 11:30
Napisal/-a kekoke
ne polagat upov na nekaj m krajši kabel, sploh če so tako hude težave to ne more imeti veliko vpliva, predvsem mora bit kabel zdrav, brez res hudo čudnih spojev in brez vej v 3 krasne. Bolj je tudi pomembno, da je modem nekje, kjer se dobro hladi, je konstantna vlažnost, je čisto, imaš enostaven dostop in po možnosti na isti fazi ni porabnikov brez katerih gospodinjstvo ne more shajati.

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Objavljeno: 18. Mar 2010 ob 16:47
Napisal/-a boneja
zdaj sem notranjo instalacijo optimiziral kolikor sem pač upal.. edino enkrat je vezano - iz omarce.. pustil sem pa dovolj dolg kabel, da ko pride t-2 jevec ga potegnemo do omare, da bo kabel do modema direktno iz omare.. sicer pa tudi zdaj bi stvar morala biti..
no, priključil, imel gor samo en stb.. po 44 minutah je kolapsnil kot po navadi... tako, da skorajda izključujem možnost notranje napaeljave..
nekako sem pričakoval, da se bo kdo s t-2 ja tudi danes oglasil.. vsaj tako sem včeraj razumel, ko je odšel.. če bo delalo ok, če ne se pa vidimo jutri.. evo.. ga ni bilo..

glede na to, da je moja linija monitorirana, kaj se z njo dogaja, bi rad vedel ali se je danes kaj dogajalo v vezi z mojo situacijo?

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Objavljeno: 20. Mar 2010 ob 08:06
Napisal/-a boneja
evo, danes je sobota.. točno teden po prijavi napake..
T-2 jevec je prišel v sredo.. napaka ni bila odpravljena, pričakoval sem ga v četrtek ali vsaj petek, vendar nič.. vsaj modem bi mi lahko zamenjal, da bi videli, če je to, to..

Prepričan sem, da bi napako že lahko odpravili, če bi si za to vzeli več časa.. no, saj, ko je v sredo prišel k meni moram reči, da sem imel občutek, da se trudi in tudi čas si je vzel, da bi odkrili kje bi lahko bila napaka..

Ne razumem pa, zakaj se po sredi ni več oglasil.. vsaj kakšen klic bi lahko bil s strani t-2 ja, kaj se dogaja, da bi človek imel vsaj občutek, da napako rešujejo.. Ampak nič.. ne duha ne sluha.. kot, da jih baš boli k...

Za potrebe interneta resetiram modem in sem tistih petnajst minut do ure na internetu; telefona ne pogrešam toliko, saj imamo gsm-e, ampak TV je pa hudič.. res ni lepo s strani t-2 ja za tak odnos, ali bolje neodnos..

Skoraj sem že ravnodušen.. mislim..

Sem pa preveril že konkurenco.. no, niso tako ugodni, pa tudi za dodatno tv ni hotel nihče nič povedati.. pač prvo ena tv, potem pa vidmo.. eh, pa sem spet tam..

No, kot sem že večkrat rekel, bi bilo za poizkusit, da se mi zniža internetna hotrost z 10/4 na recimo 8/2 ali okoli 5-6 downloada pa 1 up.. bi mi še bilo kul.. pa bi videli, če je to, to.. no, ne vem več kaj.. rad bi samo imel, da bi mi delalo tako, kot bi moralo.. :grr: :jao: :nevem: :(

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Objavljeno: 20. Mar 2010 ob 08:57
Napisal/-a mali-40
Koliko si pa kaj oddaljen od centrale?

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Objavljeno: 20. Mar 2010 ob 09:41
Napisal/-a boneja
cca 800m

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Objavljeno: 20. Mar 2010 ob 10:09
Napisal/-a Ika13
Kr gnajvi na HD, vsak dan 2x če je potrebno. Ne čakat, da bodo oni tebe poklicali, kljub temu, da je pri tebi odprt delovn nalog in še stvar ni urejena.
Kliči na HD, ter naj ti resetirajo linijo, mogoče spremenijo profil. Tam lepo vidijo kolkokrat in točno ob kateri uri ti pade linija in če boš imel srečo in naletiš na uslužbenca na HD, ki mu je kaj za uporabnika ter se vsaj malo spozna. Se bo sigurno potrudil in poskušal kaj ukrenit na daljavo. Pa vsaj boš dobil občutek da se trudijo :)
Meni so poslali serviserja, ker sem prijavil zatikanje, pa je bil potrebn samo reset linije. Nato me je terenski še 2x klical, če je res vse ok in če se res ne rabi oglasit na domu da preveri.
Upam, da boš uredil zadevo, samo vstrajaj!

lp,Ika13

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Objavljeno: 20. Mar 2010 ob 16:29
Napisal/-a boneja
hvala za izkušnjo in nasvet.. :)

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Objavljeno: 20. Mar 2010 ob 19:15
Napisal/-a RobertM
Imaš ZS - prosim za povratno informacijo in vključen modem ;)

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Objavljeno: 21. Mar 2010 ob 07:57
Napisal/-a boneja
živ.. šele zdaj sem šel na net.. :?
vesel vsakršne pomoči :D

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Objavljeno: 22. Mar 2010 ob 17:05
Napisal/-a RobertM
Od 9,30 lahko greš sedaj kadarkoli na net 8)
Modem je od takrat stabilen in dovolj povezan tudi za 10/4 + 2TV :pivo:

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Objavljeno: 22. Mar 2010 ob 17:23
Napisal/-a MrTwelveTrees
super delaš RobertM Slika