Stran 2 od 3
Re: Raziskava call centrov
Objavljeno: 25. Okt 2010 ob 13:36
Napisal/-a slow_slow
in še se dogajajo,...

Re: Raziskava call centrov
Objavljeno: 25. Okt 2010 ob 16:34
Napisal/-a tonimona
Mogoče bi pa lahko uporabniki T-2, ZPS poprosili za še kako raziskavo. Očitno deluje.

Re: Raziskava call centrov
Objavljeno: 29. Nov 2010 ob 23:04
Napisal/-a branco
Problem recimo T-2 centra je ta da deluje tromo.
Se pravi uporabnik poklice in prijavi napako, in ko napako odpravijo bi moral nekdo obvestiti uporabnika o tem.
Recimo TS posilje uporabnikom SMS v katerem napise da je napaka odpravljena.
Sicer pa zaposleni v poslovalnicah so tudi malo čudni, eni po oblačenju , drugi po obnašanju.
Upam, da če pride kakšno tuje podjetje do lastništva v T-2, da bo malo premešalo "igralski kader" in bo nekaterim zaposlenim dalo knjižico, ker eni zaposleni so prav apatični , drugim pa se živo je*** za vse in se neprimerno obnašajo, sicer pa ko se je ta preiskava delala, o tem vsem so lastniki in upravni odbor dobro obveščeni ampak zaenkrat jim je primaren cilj rešiti potapljajočo ladjo iz dolgov.
Re: Raziskava call centrov
Objavljeno: 30. Nov 2010 ob 08:06
Napisal/-a Hevidi
Branco, kaj če bi bil bolj konkretek s kritiko, točno kje, kdaj... z SMSi in obveščanjem je tako, da eni bi to imeli, drugi pa izrecno ne, eni vsak prejet SMS smatrajo kot kršitev njihove zasebnosti, drugi si želijo "spammanja", itd...
Skratka, obveščanje že deluje na ključnih področjih, morda bi bilo dobro to še razširit.
Re: Raziskava call centrov
Objavljeno: 30. Nov 2010 ob 08:39
Napisal/-a Mark
Glede obveščanja o poteku odprave napake, reklamacije, preko SMS je lahko npr. privzeto izključeno, naročnik pa si lahko to vklopi preko servisnih strani ali v poslovalnici. Nekaj podobnega je že urejeno glede obveščanja o novostih, itd.

Ni slab predlog.
Re: Raziskava call centrov
Objavljeno: 30. Nov 2010 ob 09:26
Napisal/-a branco
Hevidi, Mark:
recimo, posljes vlogo za aktivacjo neomejenega podatkovnega paketa na mobilni stevilki.
živi bog te ne obvesti da ti je aktivirano.
sej te ne rabi noben klicat, naj ti se poslje sms s sporocilom da ti je zadeva aktivirana.
enako je z odpravo napak, poslje ti se sms z t-2 info v katerem piše da ti je napaka dne 30.12. ob 13.00 odpravljena. da se ti opravicujejo za nevsecnost in te lepo pozdravljajo.
itd.
Re: Raziskava call centrov
Objavljeno: 30. Nov 2010 ob 10:07
Napisal/-a kekoke
branco napisal/-a:
Sicer pa zaposleni v poslovalnicah so tudi malo čudni, eni po oblačenju , drugi po obnašanju.
dej preveri, če ni problem v tvoji nestrpnosti do drugačnosti. Hvala nadškofiji, če T-2 ne zapoveduje stila oblačenja svojim zaposlenim. Živela svoboda!
pa btw, nobene na call centru še nisem vprašal kako je oblečena.
Re: Raziskava call centrov
Objavljeno: 30. Nov 2010 ob 11:02
Napisal/-a GregecSLO
Heheh se strinjam glede oblačenja.
Obnašanje je pa druga zgodba ki je ne bom komentiral... Odvisno od tega na koga naletiš.
Obnašanje pa ne more biti prosto po Prešernu kot obleka...
Re: Raziskava call centrov
Objavljeno: 30. Nov 2010 ob 11:18
Napisal/-a veiztex
ja ce bi vprasal po imenu vsakega in potem dal feedback tu na forumu bi sigurno vedli koga odpustit in koga nagradit

Re: Raziskava call centrov
Objavljeno: 30. Nov 2010 ob 11:44
Napisal/-a martis
Samo... glede na kritični karakter slovencev, bi morali potemtakem odpustiti vse
Vsi smo samo ljudje s svojimi lastnostmi, slabimi in dobrimi dnevi...
Sam imam s klicnim centrom samo dobre izkušnje, tako da.... LP pozdrav vsem na HD.
Re: Raziskava call centrov
Objavljeno: 30. Nov 2010 ob 11:46
Napisal/-a GregecSLO
Lej bil sem 3x v poslovalnicah...
2x je bilo super, vse sem uredil prej kot v 5 minutah!
1x pa jebat ga, lahko da je kdo imel slab dan, bil sem totalno razočaran...
Samo zakaj nekoga špecat če ma slab dan?
Če bo pa še enkrat enako naredu pol pa jebi ga bomo pa iz podjetja poslali pritožbo...
Za 1x se pa ne sekiram

Re: Raziskava call centrov
Objavljeno: 30. Nov 2010 ob 12:58
Napisal/-a Hevidi
branco napisal/-a:Hevidi, Mark:
recimo, posljes vlogo za aktivacjo neomejenega podatkovnega paketa na mobilni stevilki.
živi bog te ne obvesti da ti je aktivirano.
sej te ne rabi noben klicat, naj ti se poslje sms s sporocilom da ti je zadeva aktivirana.
enako je z odpravo napak, poslje ti se sms z t-2 info v katerem piše da ti je napaka dne 30.12. ob 13.00 odpravljena. da se ti opravicujejo za nevsecnost in te lepo pozdravljajo.
itd.
Hm, praviloma imamo obveščanje tut v tem primeru. Kar se interneta tiče in sprememb varnosti je obveščanje po SMSu takojšnje po prekonfiguraciji. Morda pa nam na UMTSu res še kakšen neobvezen SMS mimo pade

Hvala za opozorilo.
Drugače pa dostikrat opažamo tut, da je SMS bil poslan recimo kontaktni osebi, ki pa je oče, brat, sestra, mami, al pa celo frend, ki se dobro spozna na IT, torej informacija ne pride točno do naslovnika, ampak do kontaktne osebe, skratka, tut SMSi imajo drawbacks...
Re: Raziskava call centrov
Objavljeno: 30. Nov 2010 ob 14:02
Napisal/-a veiztex
torej zdaj pravis da se odlocate v vasem podjetju glede na vec stvari in ne le na en slab glas? Mislis da pri nas pa ni tako? In ko en dobi slab glas ga odpustimo ali kaj? Samo ce ma pa nekdo 250 slabih dni v letu je pa ql a itaq bo zmeri druga stranka naletela na njega tak da ni pene?

Pa dejte pobi sej nismo vceraj po zupi priplavali vemo kak se zadevi streze...
GregecSLO napisal/-a:Lej bil sem 3x v poslovalnicah...
2x je bilo super, vse sem uredil prej kot v 5 minutah!
1x pa jebat ga, lahko da je kdo imel slab dan, bil sem totalno razočaran...
Samo zakaj nekoga špecat če ma slab dan?
Če bo pa še enkrat enako naredu pol pa jebi ga bomo pa iz podjetja poslali pritožbo...
Za 1x se pa ne sekiram

Re: Raziskava call centrov
Objavljeno: 30. Nov 2010 ob 14:52
Napisal/-a GregecSLO
Nisem tega rekel, ne izkrivljaj prosim.
Rekel sem samo da se ne pritožujem če se enkrat nekdo pokaže v slabi luči.
Ni treba zato takoj prjavt tega.
LP
Re: Raziskava call centrov
Objavljeno: 30. Nov 2010 ob 15:10
Napisal/-a veiztex
ah govorim o feedbacku torej ce ga ne dobis ga ne mores upostevat...