Stran 2 od 3
Re: slabe izkušnje s T2
Objavljeno: 21. Jun 2011 ob 08:28
Napisal/-a astras
no ampak izvor problema je nekorektnost uporabnika (neplačnika storitev), tako da... miro ne se hecat

Re: slabe izkušnje s T2
Objavljeno: 21. Jun 2011 ob 09:53
Napisal/-a Fry
Misliš?
Kot jaz vidim, je izvor problema (tako kot vedno) v nemogoči komunikaciji s T-2.
Pod "nemogoča komunikacija" mislim, da enostavno povratne informacije od uporabnika nihče na T-2 ne upošteva, ne bere, ne posreduje in ne ukrene ničesar.
Če preberemo post uporabnika, je nekje na koncu navedel, da je poslal pismo T-2 s spremembo naslova.
Tega T-2 ni upošteval (nekdo ni opravil svojega dela) in posledično povzročil problem, ki se je nato samo še stopnjeval.
Re: slabe izkušnje s T2
Objavljeno: 21. Jun 2011 ob 09:55
Napisal/-a astras
pa kaj vidis da clovek ni placal in da zaradi tega pride do teh stvari? tudi ce spremenis naslov ves (ce si posten), da si nekje na nekem naslovu uporabnik nekih storitev (ali pa bil uporabnik storitev) in da moras le te storitve placati...
Re: slabe izkušnje s T2
Objavljeno: 21. Jun 2011 ob 10:02
Napisal/-a Fry
Preberi celi njegov post, ga razumi in analiziraj!
Seveda ni plačal.
A zakaj ni plačal?
Zato ker računi in opomini niso bili poslani na pravi naslov, čeprav je T-2 o tem obvestil pisno.
Pa pravzaprav se človek niti ne razburja zaradi te izvršbe, ampak cele kalvarije napak, ki je iz te prvotne napake T-2 nastala
Re: slabe izkušnje s T2
Objavljeno: 21. Jun 2011 ob 10:08
Napisal/-a astras
krompirusa napisal/-a:nekaj časa sem še imel kontakt z osebo ki se je preselila v tisto stanovanje, tako da mislim da 2 pošte sem še dobil od nje, potem pa nič.
ocitno je se dobil koliko je dolzan in da je treba placati (dve posti - v najslabsem primeru opomin in opomin pred izkljucitvijo)

tolko o tem...
Re: slabe izkušnje s T2
Objavljeno: 21. Jun 2011 ob 10:42
Napisal/-a mitja_i
Fry, jaz kalvarije napak ne vidim. Poskusi malo utemeljiti. @dal je odlično razložil.
To, da je dobil različne številke, je povsem možno. Sam pa vem, kaj ljudje "pisno" pošiljajo in da se mnogokrat računovodstvo s temi "pisnimi" izdelki večinoma nima kaj pomagati. Če uporabnik ni dobil potrdila o prekinitvi, bi se moral o tem pozanimati že prej. Uporabniki morajo tukaj voditi postopek po svojih željah in po postopku, ki ga določi T-2. Drugače ne gre.
Re: slabe izkušnje s T2
Objavljeno: 21. Jun 2011 ob 11:37
Napisal/-a tonimona
@ astras
Tvoja teorija z drugimi igralci zgleda tako: vinjen padem po stopnicah in se polomim, reševalec me oskrbi šalabajzersko, zaradi česar pride do dodatnih zapletov. Ko protestiram, mi neuradniki iz urgence razlagajo, da je izvirni greh pri meni, ker če ne bil vinjen in padel po stopnicah, do vsega tega ne bi prišlo. S tem seveda zamegljujejo šalabajzerstvo reševalca.
Zdaj bolj jasno?
Re: slabe izkušnje s T2
Objavljeno: 21. Jun 2011 ob 12:03
Napisal/-a Fry
Že razumem, da T-2jevci morate zagovarjati svojo firmo, pa vendar:
1) Pisno poslano obvestilo T-2 s podpisom, o spremembi naslova, bi moralo biti dovolj.
OK, na strani T-2 je tudi obrazec, a ne glede na to kaj je uporabnik poslal, bi spremembo lahko opravili, ali pa poslali sporočilo, da vloga ni popolna.
Očitno nič od tega ni bilo.
2) Dolg je bil 290 glavnice + 140 obresti
3) T-2 naredi izvršbo na preko 700 €.
Popolnoma neopravičljivo!
4) T-2 na pisne in telefonske odgovore ne da nobenega pametnega odgovora, še manj pa da bi ta odgovor bil enoznačen (vedno različni odgovori).
Tudi to je popolnoma neopravičljivo!
Lahko, da ta uporabnik laže in ni vse tako kot je napisal, vendar pa moje dosedanje izkušnje kažejo, da brez "T-2 neuradnikov" dvosmerna komunikacija s T-2 skoraj ni možna (zlasti za urejanje "birokratskih" zadev)
To je veljalo na začetku in očitno velja tudi danes.
Skratka T-2 je "the best", ampak zgolj do takrat, ko je potrebna s T-2 dvosmerna komunikacija.
Re: slabe izkušnje s T2
Objavljeno: 21. Jun 2011 ob 12:39
Napisal/-a MrTwelveTrees
Fry pejt ti na eno mrzlo pivo, pa se ohladi

Re: slabe izkušnje s T2
Objavljeno: 21. Jun 2011 ob 12:52
Napisal/-a Fry
Napisal/-a MrTwelveTrees » 21. jun 2011 ob 11:39
Fry pejt ti na eno mrzlo pivo, pa se ohladi
Očitno je to uradno/neuradni nivo komuniciranja T-2jevcev
Re: slabe izkušnje s T2
Objavljeno: 21. Jun 2011 ob 13:04
Napisal/-a Skorc
MrTwelveTrees napisal/-a:Fry pejt ti na eno mrzlo pivo, pa se ohladi

Tole me je pa kar dobro zmotilo - kljub smeškotu na koncu "izjave".
Uporabnik Fry, po mojem mnenju, ima še kako trezno glavo. V vseh letih, kar sem na forumu, nisem zasledil niti enega prispevka kjer bi "lupal v prazno". Njegovi prispevki so argumentirani, razumni in korektni.
Re: slabe izkušnje s T2
Objavljeno: 21. Jun 2011 ob 13:14
Napisal/-a astras
no ampak tu sem mu pokazal da nima ravno prav... pa ne samo jaz... mature bi priznal da ima nekdo drug prav... lp
Re: slabe izkušnje s T2
Objavljeno: 21. Jun 2011 ob 14:42
Napisal/-a tonimona
Fry napisal/-a:Napisal/-a MrTwelveTrees » 21. jun 2011 ob 11:39
Fry pejt ti na eno mrzlo pivo, pa se ohladi
Očitno je to uradno/neuradni nivo komuniciranja T-2jevcev
Glede na količino reklamacij mora biti na T-2 ob koncu dneva zeloooo veselo.

Re: slabe izkušnje s T2
Objavljeno: 21. Jun 2011 ob 15:17
Napisal/-a mitja_i
1) Pisno poslano obvestilo T-2 s podpisom, o spremembi naslova, bi moralo biti dovolj.
Običajno je to povsem dovolj. Vendar je "obvestil" brez podpisa, brez naslova, brez storitev, ki jih preklicuje OGROMNO! Nikar ne sklepaj da je bilo z dopisom vse v redu. Glede na procent veljavnih dopisov je resnica ravno obratna. Obveščanje o nepopolni vlogi pa je ob nejasnosti tudi bolj ali manj redna praksa. Tako ne pisati, da tega ni bilo, kar vnaprej.
3) T-2 naredi izvršbo na preko 700 €.
Ne moreš pisati o številkah, ker jih tudi stranka navaja le cca. Potrebno je pregledat vse račune, obresti, stroške za nevrnjeno opremo,... Veljajo samo podatki T-2.
4) T-2 na pisne in telefonske odgovore ne da nobenega pametnega odgovora, še manj pa da bi ta odgovor bil enoznačen (vedno različni odgovori).
To je čisto enostavno lahko res, saj se vsak mesec lahko pojavijo dodatni stroški, lahko se kaj poknjiži, kaj ne,... zato pa so telefonski "pogovori" (večina jih poteka ob razburjenju in vpitju) povsem ne-pametni, še posebej nesmiselni, vse mora potekati preko dopisov. Ne gre drugače! Vsekakor pa vse potrebuje svoj čas in včasih se ta stranki zdi predolg, včasih pa res lahko kaj dlje traja. Edino tu bi lahko T-2 še kaj postoril.
Skratka T-2 je "the best", ampak zgolj do takrat, ko je potrebna s T-2 dvosmerna komunikacija.
To po zagotovilu tistih, ki upoštevamo roke in postopke (kar nekaj nas je na tem forumu), sploh ne drži.
Bolj skrbi, da se te zgodbe ponavljajo in da ljudje ne razumejo pravih postopkov, ki takšne "bitke" čisto enostavno odpravijo.
Re: slabe izkušnje s T2
Objavljeno: 21. Jun 2011 ob 16:06
Napisal/-a Fry
Bolj skrbi, da se te zgodbe ponavljajo in da ljudje ne razumejo pravih postopkov, ki takšne "bitke" čisto enostavno odpravijo
To bi morda držalo, če bi T-2 kje na svoji strani napisal kakšni so ti "pravi postopki".
Glede ostalega sem jasno napisal, da dopuščam možnost, da uporabnik laže, kar pa seveda jaz ne morem vedeti in lahko samo citiram napisano.
Da pa ni vse tako rožnato kot ti praviš, pa je moja izkušnja s T-2, ko sem imel večmesečni "ping-pong" s T-2 zaradi zaračunavanja drugega telefonskega priključka, ki ga nikoli nisem imel.
Zanimivo, da se je ta drugi priključek pojavil po več kot letu dni pravilno izstavljenih računov. Dokazovanje s pogodbo, mojo vlogo za priklop, .... ni zaleglo. So (ste) pa bili zelo hitri z opominom, ko sem naposled sam zmanjšal plačilo računa za tistih 2€. Tega vaši "ekonomisti" niso uspeli razrerešiti brez posredovanja "neuradnikov". No, potem je bil še en podoben "konflikt"s T-2jem, ki je tudi bil v mojo škodo in seveda nerešljiv brez "neuradnikov".
Se popolnoma zavedam, da je komuniciranje z ljudmi zelo težavno (še posebej če so zaradi upravičenih ali neupravičenih razlogov besni). V primeru T-2 pa ni to problem, ampak "ne komuniciranje"