Stran 2 od 2
Re: Zacasni izklop storitev
Objavljeno: 13. Feb 2012 ob 17:41
Napisal/-a Mark
Tole ti dam prav in če ti je nekdo zagotovil, da nebo izklopa in naslednji dan pa je bil, ni bilo profesionalno! Vendar obstaja za takšne stvari "varovalka" in je možno preveriti s kom si se pogovarjal.
Re: Zacasni izklop storitev
Objavljeno: 14. Feb 2012 ob 09:03
Napisal/-a dal
Razmisli o trajniku. Nihče nima rad neplačnikov, tudi AMIS ne, verjetno tudi ti ne (ko že pišeš o poslu). "Bom jutri plačal" je najbolj klasični izgovor.
Pri večini ponudnikov za izklope skrbi avtomatika in možno je, da operater ni vedel, da se bo to v tvojem primeru zgodilo ravno naslednji dan.
T-2 ponuja tudi mirovanje priključka za 15 EUR mesečno.
Sicer pa blagor tebi, da si lahko privoščiš dva meseca dopusta.
Re: Zacasni izklop storitev
Objavljeno: 14. Feb 2012 ob 10:31
Napisal/-a Hevidi
boyan napisal/-a:Zanima me,če dobiš najprej opomin naslednji mesec in nato sele opomin pred izključitvijo drugi mesec?
1. Neplačilo ob izdaji naslednjega računa je pogoj za začetek postopka.
2. Izdaja opomina pred izključitvijo (samo en tip opomina je in vsi so torej "pred izključitvijo").
3. SMS o neporavnanem stanju par dni pred izklopom.
4. SMS v trenutku izklopa.
To je to.
Re: Zacasni izklop storitev
Objavljeno: 14. Feb 2012 ob 10:34
Napisal/-a Hevidi
krompiruša napisal/-a:No da še jaz povem svojo iskušnjo .Mislim kar je pa preveč je pa preveč, se vidi da bi samdnar radi .So me prpelal do tega, da se danes izpolnil naročilnico od Amisa in grem drugam dost mam tega .Imava z žensko in TV in internet in 2x mobitel , pa pač ko greva na dopust nau dva mesca ni .In ko sva pršla pošta opomin pred isključitvijo, kličeva naslednji dan gor, ker je tisti dan bila že pozna ura ,dobim možakara na telefon in mu povem kašna je situacija in da , greva jutri plačat in da prosim če je možno da se ne isklopi (je res da je bilo že preko tistega roka nekaj dni ,zato sem tudi klical). Možakar je rekel da ni problema ,da se nimam kaj bati .Naslednji dan dopoldne plačam, pridem iz službe in vidim ni interneta, ni TV-ja ni telefona. MISLIM HVALA LEPA! NAKONCU TI PA ŠE NAPIŠEJO 20 EUR ZA PONOVNI PRIKLOP! Nekam nj si jih u....! So zadnji od naju! LP pa ne it na T-2
Moderatorji pa upam da ne zbrišete, ker to je iskušnja, ki mislim da je prav da še kdo prebere. Hvala
Živjo! Jst bi v takem primeru
v celoti pripisal krivdo sebi in ne operaterju. Povsod bo sicer isto, če račun ni plačan&poknjižen, ko se izdeluje seznam za izklop, pač sledi izklop. V tvojem primeru, bi T-2 prejel plačilo šele 1 dan po dejanskem izklopu, tako da si presegel absolutno vse roke in okvire.
Imaš pa sicer več preventivnih možnosti:
- mirovanje priključka in plačilo vnaprej
- prošnja za odlog plačila
- trajnik
Glede stroškov ponovnega vklopa je pa tako, tehnično ti je operater odklopil 1x fiksno linijo in 2x mobilno, torej bi pri drugi kombinaciji storitev pri operaterjih kar 3x plačal strošek ponovnega vklopa, izklopa, itd., kar preveri... tako da Amis je absolutno slabša rešitev.
lp