vsaj nemoralno

Splošni pogovori o T-2
jocohamas
Začetnik
Prispevkov: 3
Pridružen: 21. Sep 2006 ob 08:10
T-2: Še nimam
Kraj: LJ

Odgovor Napisal/-a jocohamas » 22. Sep 2006 ob 12:43

Replika PicNik-u, pa še kaj kar tako!
Lej model, zadeve so pač take kot so, ne rabiš "skakat". Kot prvo, nisem jokal, sem zgolj svojo izkušnjo napisal, če ti ni všeč bi jo lahko spregledal, forumov je ogromno. "Jokat" zaradi takih in podobnih zadev je ena od stvari, ki mi niti na misel ne pride, še manj po forumIH ! Bo šlo?

Druga zadeva je, se močno strinjam z nekaterimi, da tudi slučajno ni poanta, da bi se (potencialni) uporabnik sploh rabil razpizditi. 7 let nazaj sem doživel zanimivo zadevo, ko je ženska pred mano pizdolirala, da bo šla h konkurenci - bili smo na Pošti Slovenije! Vso srečo sem ji zaželel. No, PicNik, ti časi so mimo. Konkurence je preveč da bi se sploh rabil pizdit kjerkoli za karkoli v teh smereh, razen na privatnike ki ti delajo hišo.

Kot tretje, če bi nujno rabil TO priključitev, verjemi, bi imel zrihtano, pa pač mogoče ne pri T-2-ju... Če si slučajno prebral celo moje mnenje oz izkušnjo, imam kabelski internet, zato se mi ni strašno mudilo da me pod nujno priklopijo pri T-2-ju, tako ali tako bi moral potem prekiniti pogodbo s Telemachom, kar bi seveda moral tudi plačati.

Da bo malo več večernega branja bom še malo tipkal. Težko me boš prepričal, da če telefon dela dopoldne (še vedno in samo prvi dan priklopa!), popoldne pa ne več in ko pokličem če se da urediti, da bom jaz operaterju razlagal kaj pa če bi to, kaj pa če bi to... Pri tej točki se popolnoma strinjam z Skorc-em. Tudi če prideš na SKB banko in je oseba za "šalterjem" neuravnovešena do tebe, vrže slabo luč na celotno banko.

Navadni Nimda, škoda ker mi tega ni nihče povedal 14 dni nazaj... Sem pa poleg klicev opravil tudi pošiljko vsaj treh mailov na info@t-2.net, pa razen avtomatskega odgovora ni bilo kaj dosti=nič... Pardon, pri zadnjem mailu, kjer sem zapisal da glede na nedelovanje, nima več smisla da imam naprave doma, sem po 9ih dneh dobil odgovor, da prekinem pogodbo tako in tako. No, še takrat bi lahko kdo poklical če že ne prišel in če bi delalo, bi bil pač njihov uporabnik. Verjamem, da se jim za enega, po slovensko povedano, jebe, je pa škoda. Sem jim tudi zaželel uspešno poslovanje še naprej, tak da z moje strani je čisto "no hard feelings".

Dejstvo je, da nobena firma na tem svetu nima 100% vseh svojih uporabnikov srečni in veselih in se vedno najdejo problemi, manjši, večji. Za manjše tako ni problem, jst osebno sem relativno potrpežljiv, pri večjih zadevah je pa pač odvisno od vsakega posameznika, koliko se mu splača čakat/kregat/plačevat in še bi se dalo našteti.

- PicNik: Ne zameriti da ne "jokam", zgolj in še vedno samo mnenje/izkušnja...
- Navadni Nimda: Keep up the good work :))
- HitRi: na telefonu "Ni omrežja"

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 22. Sep 2006 ob 12:48

Meni je pomembno, da se za VSAKEGA, ampak res vsakega uporabnika naredi vse kar je mogoče, da mu zadeve zašpilajo. Če tega nismo znali včeraj, je danes to že pravilo, jutri pa niti izjem več ne bo. Mnogo sreče pri novem ponudniku! :)
Optika 100/10

jocohamas
Začetnik
Prispevkov: 3
Pridružen: 21. Sep 2006 ob 08:10
T-2: Še nimam
Kraj: LJ

Odgovor Napisal/-a jocohamas » 22. Sep 2006 ob 13:01

Navadni Nimda, več takih, vsepovsod!
Pa lep vikend!

Odgovori