Ella, jaz recimo kličem na HD tudi za svoje starše, taščo in verjetno sem še za koga. Seveda se skoz predstavim, vendar to še avtomatsko ne pomeni, da potrebujem info. oz. pomoč za sebe (moj priključek). Ker navadno kličem iz svojega mobilnika, ki je kontaktna št. za T2, ima HD takoj informacijo o mojem priključku brez da mu povem. In kaj bi se zgodilo, da bi mi preverjali na podlagi tega in bi po 15 minutah ugotovila, da potrebujem pomoč na drugi lokaciji ?!
Zato pa se zahteva ime naročnika, kar ni nujno da je ime in priimek, naslov....., lahko je tudi št. priključka, če že ravno ne želiš operirat z osebnimi podatki po telefonu (ker se kao pogovor snema

). Je pa to edino pravilno, da se na HD skoncentrirajo na uporabnika (priključek), ker se tako najhitreje odkrije težava in se najlažje odpravi.
Ti pa, če želiš biti seznanjena o nekaterih globalnih napakah, težavah, .... uporabi druge kanale, ki ti jih ponuja T2 (FB , mail, po pošti,), povprašaš na tem forumu (Romana?!).
Ker zaradi takšnega nepotrebnega "čveka" bo nekdo, ki čaka za tabo v vrsti na prostega operaterja, čakal mogoče minuto dalje, kot bi sicer. Veš kaj to pomeni za tistega, ki je 20-ti,30-ti na čakalni listi
