Stran 11 od 41
Objavljeno: 13. Feb 2007 ob 13:20
Napisal/-a T2_Delavec
Danger napisal/-a:nezadovoljen , mam server ustiman pa mi ob vikendih skoz net pada.sovrazim te padalske vaje
Ko mi pošlješ številko priključka, se bo urgiralo pri Telekomu, da se parica zamenja ali popuca.
Objavljeno: 13. Feb 2007 ob 13:32
Napisal/-a tonimona
Pač sem se potolažil z mojim nestandardnim paketom, ki ga moja linija podpira in težim za optiko. Ampak kaj, ko nisem v bloku.
Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?
Objavljeno: 13. Feb 2007 ob 15:04
Napisal/-a Vito
FRAN napisal/-a:27.5.06 zaradi morebitnih težav pri uporabi interneta T-2, odsvetujem glasovanje takoj po priklopu povezave 
Sem bil v polnem pričakovanju težav, pa jih ni bilo.
Tako da zdej ne vem, mogoče so šle komu drugemu?
Da ne bo pomote ... če ima kdo moje težave, naj jih kar zadrži!
Drugače sem jaz zadovoljen lastnik 10/10.
NE
Objavljeno: 14. Feb 2007 ob 13:26
Napisal/-a crazy1000
ne nisem imam paket 8/1 prej imel 10/1 ampal ul. mi ne dela
Inicializacija . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . OK
izvajam 10s upload test (v smeri k internetu) 490.00Kb/s
izvajam 10s download test (v smeri k vam) 7.66Mb/s
resetiral sem že modem 100x
in se noče več postavit na hitrost
izvajam 10s upload test (v smeri k internetu) 667.39Kb/s
izvajam 10s download test (v smeri k vam) 7.60Mb/s
imel pa sem že hitrost preko 800kb/s od začetka
vzel bi takoj paket 10/2 če bi vedel da se mi modem poveže vsaj na 800 kb/s
inštalacije so nove in vse ostalo ok,
kličem pa na servisne strani ne več ker sem plačeval več gsm kot pa interneta.
Če drugega ne, boste vsaj reklamacije lahko zastonj prijavljali.
Niti slučajno ne telefona razen gsm ker mi zjutraj ob 7h nebo več nihče knjig preko telefona prodajal(številke ni bilo nikoli v imeniku)
Objavljeno: 14. Feb 2007 ob 13:55
Napisal/-a Bine
Ne razumem, zakaj ne vzamete še IP telefonije?
Če drugega ne, boste vsaj reklamacije lahko zastonj prijavljali.

Objavljeno: 28. Feb 2007 ob 23:44
Napisal/-a Deadeye
bine: ja, pod pogojem da ne crkne net....

Da - Zelo
Objavljeno: 2. Mar 2007 ob 22:21
Napisal/-a dk
Že leto dni imamo na firmi paket 10/10. Od prvega dne deluje vse 100%. V zadnjem mesecu smo se s firmo iz lokacije A selili začasno na lokacijo B in potem zopet nazaj na A. Na lokaciji B smo predtem pripravili dodaten T2 dostop in potem na dan "D" ( ki se je zgodil 2x v razmaku meseca dni) menjevali IPje in telefonske številke.
Pričakovali smo probleme in molili, da bi bili čim manjši in "mrk" čim krajši.
Kako nam je T2 sledil pri vseh kolobocijah? Izjemno! V bistvu so fantje vse uštimali skladno z dogovori do minute točno in izjemno hitro ter pri vsem prikazali še korekten in profesionalen odnos. Pred začetkom "štrikanja" so nas poklicali, ter se prepričali, da je pravi trenutek za odklop po priklopu pa so se prepričali, da vse delje b.p.
Za prihranek živcev in polepšanje dveh dnevov, ki bi v bistvu morala biti bolj črne barve, se T2ju iskreno zahvaljujem.
Darjan
Objavljeno: 3. Mar 2007 ob 19:11
Napisal/-a stenc55
Bine napisal/-a:Ne razumem, zakaj ne vzamete še IP telefonije?
Če drugega ne, boste vsaj reklamacije lahko zastonj prijavljali.

A se ti mal hecaš al kaj? Kako naj jim zastonju prijavim napako če pa link ne dela? sem zmetal že 10 jurjev na prijavo napake. Seveda sem klical prek mobija, ker mi tisti prelepi prekrasni črn telefon ki je pribit na steni samo na rdeče sveti že dva tedna. Pa vse kar tapkam tukaj pa njim prek mailov gre s sosedovih računalnikov. Ker men link ne dela. Ker je kurcšlus na central.
Objavljeno: 3. Mar 2007 ob 19:58
Napisal/-a Bine
Objavljeno: 3. Mar 2007 ob 21:56
Napisal/-a stenc55
ja sorry nisem porajtal ker sem razpizden. Zgleda pa tole približno tako kot bistra pogruntavščina enega vrlega programerčka, ko ti BIOS butne ven Keyboard error. Press F1 to resume

Objavljeno: 11. Mar 2007 ob 19:50
Napisal/-a Hgejevc
Moram reči,da sem bil s T- 2 skoraj eno leto izredno zadovoljen,saj je vse delovalo,kot mora delovati,v začetku lanskega septembra pa so se začele težave,izpadi in podobno,imel sem par obiskov serviserjev,zdaj internet kolko toliko dela,problem pa je telefon in tv,stalni izpad na tv,ko pa mi uspe zadevo vklopit,pa prihaja vmes do izpadov,slika zmrzne,črn ektan in čez cca 5 do 10 minut pride signal nazaj in tako dalje iz dneva do dneva,sem se pa naveličal klicati z mobitela na tehnično pomoč,ker ni haska.
Objavljeno: 11. Mar 2007 ob 19:53
Napisal/-a T2_Delavec
Dej mi številko pogodbe na Zasebna sporočila, če želiš in ti probam pomagati!
Objavljeno: 11. Mar 2007 ob 21:34
Napisal/-a mali-40
Tudi jaz mam podobne probleme odkar sem naročil Tv skoraj vsak dan izpadi.Ugotovil sem tudi da so se izpadi dogajali pred naročilom tv vendar jih nisem vedno opazil pri tv pa takoj vidiš ko slika zmrzne in vrže ven internet.Ne vem več kaj storiti vsak dan kličem na tehnično pomoč,pošiljam ZS N.N in drugim naredi se pa nič.Ni mi jasno recimo zakaj net dela recimo tri dni brez izpadov potem pa spet katastrofa.Odločil sem se da še počakam en mesec in če v enem mesecu ne odkrijete napake,bom odjavil tako TV kot internet.
Zanima me samo ali ima t-2 zabeležene vse izpade in kako lahko izvem klko izpadov je bilo pri meni dosedaj.
Objavljeno: 11. Mar 2007 ob 21:37
Napisal/-a lukec
mali-40 imajo vse zabelezeno. pisno daj zahtevo da hoces to videt kdaj so bili izpadi in bi ti mogli posredovat.
lp
Objavljeno: 11. Mar 2007 ob 21:52
Napisal/-a Cobane
Počakaj malo... kolikor lahko vidim, si mu poslal ZS max. dve uri nazaj. Tako hitro se pa zadeve ne dajo premakniti, pa še vikend je.
Pa da se ne bom preveč ponavljal... ali je tvoja interna inštalacijo v dobrem stanju? To pomeni od omarce do modema in ne samo od štekarja do modema.