Stran 11 od 15

Objavljeno: 28. Jan 2007 ob 17:48
Napisal/-a mitja_i
Jerry napisal/-a:mitja, ali kdo drug od T-2, a tistle bi se dal kej pogledat, k sm napisal 2-3 poste bl gor :)
Za slovenski trg je pač firmware v slovenščini. Takole iz glave se mi zdi, da se ne da, bom se pa pozanimal.

Objavljeno: 28. Jan 2007 ob 17:50
Napisal/-a subsubl
@maxmagnus kdo ma problme.... Če bi bili problemi bi folk to sporočil oz. sporočal na HD... Danes in včeraj ni poklical noben!

Se pravi da imaš probleme samo ti in tvoje 90letne sosede.

Pa ne mi z nesposobnostjo kadra k ne veš o čem govoriš...

Objavljeno: 28. Jan 2007 ob 17:58
Napisal/-a maxmagnus
A potem vsi, ki tukaj pišemo lažemo?

Dejte nas že nehat nategovat in lagat, saj sami na tehnični podpori priznavajo, da imate neko napako, pa je ne znate rešiti...

Jaz sem dolgo hvalil T-2, v zadnjem času, ste se mi pa z vašo neprofesionalnostjo in slabim odnosom do uporabnikom totalno zasrali...

Objavljeno: 28. Jan 2007 ob 18:00
Napisal/-a skokec
Tale odgovor je res v stilu :

V imenu T2ja se vam iskreno opravičujem.

Mislim, da sem malo prestar in nimam več 20 let, da bi vsake 5 minut prijavljal napake. 2 meseca enih in istih težav vseh(ki jih poznam-kar nekaj) uprabnikov t2 telefonije na optiki v Kranju pa je le malo čez rob.

"V Kranju lahko pogledaš, kaj ponuja T-2 v živo."

Včeraj je bila pisarna, danes pa je že INFO točka, jutri pa naj bo slaščičarna. Včeraj sem prijavljal napake in dobival opremo, danes bom dobil samo informacije, jutri bom pa baklave jedel. Kakor piha veter.
Nehajte se sprenevedat in raje delajte na tem.

Citiram:
nihče od naštetih me ne more poklicati v t2
Vedno mora napako prijaviti tisti, kateri kliče. Torej se morajo oni obrniti na svoje operaterje.

Pametna izjava, čisto politična. Svoje težave in probleme je treba zvaliti na druge. Saj nimajo oni problemov, kako naj sploh vejo da imajo problem, če mislijo da mi žena kuha s telefonom v roki,ker jim zvoni kot da imamo zasedeno. In kar dva ponudnika imata iste probleme - alo alo.

Tudi meni je telefonija delala kot vam(super b.p.) in nisem pisal na tem forumu, verjetno pa bi se vi mitja_i oglasili, če vam ne bi delovala oz. bi delovala tako kot nam deluje.(vsem nam dragim uporabnikom)


Ta forum je pač take narave, da je namenjen menjavi mnejen tako pozitivnih kot tudi negativnih. Pa da ne bom tak negativec, internet in televizija delata res dobro, tako dobro, da sem odjavil celo tele-tv in naročil dodatni amino.
Uredite še telefonijo, pa bom verjetno napisal še kakšen pozitiven članek, tudi kje drugje.


pa brez zamere mitja_i

Objavljeno: 28. Jan 2007 ob 18:17
Napisal/-a mitja_i
2 meseca enih in istih težav vseh(ki jih poznam-kar nekaj) uprabnikov t2 telefonije na optiki v Kranju pa je le malo čez rob.
Verjemi, istih težav, 2 meseca, pri vseh (v Kranju) ni! Tudi na forumu se jih je v večjem številu začelo na splošno nekaj pritoževati šele pred kakim tednom, dvema. Tvoje izjave so čez rob.
ker jim zvoni kot da imamo zasedeno.
Zanimiva napaka. Prejle si jamral, da se ne slišite, sedaj je že drugače. Telefonija ima lahko veliko vzrokov za težave. In prav vsaka napaka (prekinjanje, zaseden znak,...) se rešuje na drugačen način (tudi glede na vrsto telefona IP, ISDN, PSTN, glede na prenos številke). Če se že pritožuješ, potem bodi specifičen. In govori samo za preverjene težave.
nehajte se sprenevedat in raje delajte na tem.
Kdo se spreneveda? Kdo pravi, da se nič ne dela?

Objavljeno: 28. Jan 2007 ob 18:31
Napisal/-a ervins
subsubl napisal/-a:@maxmagnus kdo ma problme.... Če bi bili problemi bi folk to sporočil oz. sporočal na HD... Danes in včeraj ni poklical noben!

Se pravi da imaš probleme samo ti in tvoje 90letne sosede.

Pa ne mi z nesposobnostjo kadra k ne veš o čem govoriš...
Kaj čem klicat vsak dan,če ti potem operater vsak dan ponovi iste besede "vašo napako imamo pod drobnogledom "in to že 14 dni,potem pa še laž,da bodo iz petka na soboto nadgrajevali sistem,zgodilo pa se ni nič.

Objavljeno: 28. Jan 2007 ob 18:34
Napisal/-a subsubl
Sej bo bolš... :lol: :lol: :lol:


P.S. Pr ns nihče ne reče da mamo napako pod drobnogledom ?!?

Objavljeno: 28. Jan 2007 ob 18:40
Napisal/-a skokec
Mitja_i

Zgleda, da sem vas zdražil. Se opravičujem, da sem vas prizadel. Berete med vrsticami ali pa kakor vi želite.
Vendar vam nisem dal dovoljenja, da me tikate in osebno žalite. Tak odnos do strank ne bodo trpeli vaši predpostavljeni, ko bodo brali vaše poste. Zavedajte se, da sem jaz in ostali na tem forumu vaši uporabniki in da se mi pritožujemo, vi nam pa kakor je mogoče pomagate in ne pljuvate v obraz.

Na koncu pa le priznavate, da imate napake.
Neverjetni ste, da sploh delate v tem podjetju.

Še enkrat sem prebral vaš post, res berite natančno, vrsto za vrsto, besedo za besedo pa boste le razumeli moj problem. Nekatere besede so le nekoliko zavite v papir.

p.s : malo bontona, vam res ne bi škodovalo. shranjujem vaše poste!

Objavljeno: 28. Jan 2007 ob 18:45
Napisal/-a subsubl
@skokec NEURADNI FORUM Tko da te lahko tikamo kokor hočmo....

Objavljeno: 28. Jan 2007 ob 18:47
Napisal/-a ervins
subsubl napisal/-a:Sej bo bolš... :lol: :lol: :lol:


P.S. Pr ns nihče ne reče da mamo napako pod drobnogledom ?!?
Da,ravno tako je rekel.To pa je bilo v petek ob 20.19.03,ker pa me v prvo operater ni slišal pa sem ob 20.22.50 ponovil klic in to uspešno,nakar sva govorila približno 7 minut,ker se mu očitno ni nikamor mudilo-je tam pač zato,ker nekje mora odslužit 8 ur službe.

Objavljeno: 28. Jan 2007 ob 18:48
Napisal/-a kitl
No, da se vmešam in samo pripomnim. Internetni bonton je naravnan tako, da se vsi tikamo. Tako, da glede tega ni ovire.

Objavljeno: 28. Jan 2007 ob 18:49
Napisal/-a skokec
subsubl žal ste tudi vi padli na testu.

se slišimo

Objavljeno: 28. Jan 2007 ob 18:58
Napisal/-a T2_Delavec
Skokec, prepričan sem, da veš, da vemo, da je stranka T-2 tista, ki ima vedno prav. Predvsem velja to tedaj, kadar so težave pri delovanju ali sporazumevanju. Torej če ni vse 100%, le javi in se bo probalo pomagati. Konec koncev smo zato tukaj! 8)

Objavljeno: 28. Jan 2007 ob 19:06
Napisal/-a skokec
N:N

Najlepša vam hvala.
Vam lahko oz. ti lahko pošljem zs. da bi uredili ta problem in če bi problem uredili tudi mojim prijateljem.

še enkrat hvala lepa.

katere podatke potrebujete??

Objavljeno: 28. Jan 2007 ob 19:07
Napisal/-a T2_Delavec
Številko priključka (napisana je na pogodbi, ali pa desno zgoraj na Servisnih straneh).