Re: Planet TV
Objavljeno: 17. Okt 2012 ob 21:47
Prvi podatki: koliko gledamo Ligo prvakov na Planetu TV. Grki so pred vrati
Napovedi. Pop TV in Kanal A bosta v prihodnje izgubila 15 odstotkov tržnega deleža in zabeležila do pet odstotkov manjšo gledanosti
Prva tekma Lige prvakov (med španskim Real Madridom in angleškim Manchester Cityjem), najprestižnejšega evropskega klubskega nogometnega prvenstva, ki jo po novem lahko spremljamo na Planetu TV (televiziji Telekoma Slovenije, ki dejansko še ne oddaja), je 18. septembra zabeležila 2-odstotni rejting in 7-odstotni delež gledalcev pred malimi ekrani v starostni kategoriji od 18 do 49 let. Drugi krog ligaških tekem, ki je bil 2. oktobra, je po podatkih agencije za telemetrijo AGB Nielsen Media Research že dosegel bistveno boljši rezultat: rejting gledanosti: 3,4 odstotka, delež 14 odstotkov.
No, to je zaenkrat še vedno precej manj od gledanosti Lige prvakov v prejšnji sezoni na Kanalu A, kjer je povprečni rejting znašal 9 odstotkov, delež gledanosti v isti kategoriji pa je dosegel 21 odstotkov.
Že prihodnji ponedeljek pa naj bi po nekaterih informacijah prišlo do podpisa pogodbe med Telekomom in grško medijsko družbo Antenna Group, ki prevzema večinski delež nastajajoče televizije Planet TV. Grki naj bi prevzeli minimalni večinski delež (51 odstotkov), Telekom (oziroma njegova hčerinska družba TS Media) pa zadržal 49 odstotkov lastniškega deleža nove družbe. Antenna Group naj bi za večinski delež odštela sedem do osem milijonov evrov, po naših informacijah pa naj bi Grki v program nove televizije vložili še dodatnih 40 milijonov evrov. Vodenje Planeta TV bo prevzel Pavel Stančev, nekdanji direktor nemške podružnice televizije RTL v Zagrebu.
Grška medijska korporacija Antenna Group je v lasti družine bogatega in vplivnega atenskega magnata Minosa Kyriakouja, ki mu nekateri mediji pravijo tudi grški Berlusconi. Spomnimo, pred časom so se Grki v Sloveniji zanimali za nakup TV3, vendar se niso odločili. So pa pred kratkim od Vladimirja Voduška in njegovega Info TV odkupili dovoljenje za oddajanje programa in zanj menda odšteli 50 tisoč evrov. V razvid slovenskih medijev so doslej registrirali dva televizijska medija, Prima TV in i-TV.
Datum začetka "polnega predvajanja" programske sheme Planeta TV pa je zaenkrat še stvar ugibanj in zelo različnih napovedi. Po eni verziji naj bi štartali 5. novembra, po drugi verziji v drugi polovici novembra, po tretji inačici pa šele februarja prihodnje leto.
Po ocenah nekaterih poznavalcev medijskega tržišča naj bi Pro plus (Pop TV, Kanala A in Pop Brio) s prihodom nove televizije Planet TV oziroma korporacije Antenna Group izgubil okoli 15 odstotkov tržnega deleža v oglaševanju, gledanost pa naj bi mu v povprečju upadla za 4 do 5 odstotkov. Predvsem na segmentu celovečernih filmov (kjer Pop TV in Kanal A že dlje časa nonšalantno ponujata stare, prežvečene in nenehno ponavljajoče se filme) in še posebej entertainmenta (zabavnega programa) slovenske produkcije.
Pri tej napovedani in pričakovani "novi razdelitvi" slovenskega televizijskega tržišča ter oglaševalskega kolača ni nepomembno, da se je v zadnjih nekaj mesecih drastično dvignila tudi gledanost komercialne televizije TV3 Medias (prej slovenski Pink TV), ki že prehiteva 2. program TV Slovenija in ob določenih dnevih lovi gledanost Kanal A.
Vir: http://www.pozareport.si/?Id=mediji&Vie ... &type=tags
Napovedi. Pop TV in Kanal A bosta v prihodnje izgubila 15 odstotkov tržnega deleža in zabeležila do pet odstotkov manjšo gledanosti
Prva tekma Lige prvakov (med španskim Real Madridom in angleškim Manchester Cityjem), najprestižnejšega evropskega klubskega nogometnega prvenstva, ki jo po novem lahko spremljamo na Planetu TV (televiziji Telekoma Slovenije, ki dejansko še ne oddaja), je 18. septembra zabeležila 2-odstotni rejting in 7-odstotni delež gledalcev pred malimi ekrani v starostni kategoriji od 18 do 49 let. Drugi krog ligaških tekem, ki je bil 2. oktobra, je po podatkih agencije za telemetrijo AGB Nielsen Media Research že dosegel bistveno boljši rezultat: rejting gledanosti: 3,4 odstotka, delež 14 odstotkov.
No, to je zaenkrat še vedno precej manj od gledanosti Lige prvakov v prejšnji sezoni na Kanalu A, kjer je povprečni rejting znašal 9 odstotkov, delež gledanosti v isti kategoriji pa je dosegel 21 odstotkov.
Že prihodnji ponedeljek pa naj bi po nekaterih informacijah prišlo do podpisa pogodbe med Telekomom in grško medijsko družbo Antenna Group, ki prevzema večinski delež nastajajoče televizije Planet TV. Grki naj bi prevzeli minimalni večinski delež (51 odstotkov), Telekom (oziroma njegova hčerinska družba TS Media) pa zadržal 49 odstotkov lastniškega deleža nove družbe. Antenna Group naj bi za večinski delež odštela sedem do osem milijonov evrov, po naših informacijah pa naj bi Grki v program nove televizije vložili še dodatnih 40 milijonov evrov. Vodenje Planeta TV bo prevzel Pavel Stančev, nekdanji direktor nemške podružnice televizije RTL v Zagrebu.
Grška medijska korporacija Antenna Group je v lasti družine bogatega in vplivnega atenskega magnata Minosa Kyriakouja, ki mu nekateri mediji pravijo tudi grški Berlusconi. Spomnimo, pred časom so se Grki v Sloveniji zanimali za nakup TV3, vendar se niso odločili. So pa pred kratkim od Vladimirja Voduška in njegovega Info TV odkupili dovoljenje za oddajanje programa in zanj menda odšteli 50 tisoč evrov. V razvid slovenskih medijev so doslej registrirali dva televizijska medija, Prima TV in i-TV.
Datum začetka "polnega predvajanja" programske sheme Planeta TV pa je zaenkrat še stvar ugibanj in zelo različnih napovedi. Po eni verziji naj bi štartali 5. novembra, po drugi verziji v drugi polovici novembra, po tretji inačici pa šele februarja prihodnje leto.
Po ocenah nekaterih poznavalcev medijskega tržišča naj bi Pro plus (Pop TV, Kanala A in Pop Brio) s prihodom nove televizije Planet TV oziroma korporacije Antenna Group izgubil okoli 15 odstotkov tržnega deleža v oglaševanju, gledanost pa naj bi mu v povprečju upadla za 4 do 5 odstotkov. Predvsem na segmentu celovečernih filmov (kjer Pop TV in Kanal A že dlje časa nonšalantno ponujata stare, prežvečene in nenehno ponavljajoče se filme) in še posebej entertainmenta (zabavnega programa) slovenske produkcije.
Pri tej napovedani in pričakovani "novi razdelitvi" slovenskega televizijskega tržišča ter oglaševalskega kolača ni nepomembno, da se je v zadnjih nekaj mesecih drastično dvignila tudi gledanost komercialne televizije TV3 Medias (prej slovenski Pink TV), ki že prehiteva 2. program TV Slovenija in ob določenih dnevih lovi gledanost Kanal A.
Vir: http://www.pozareport.si/?Id=mediji&Vie ... &type=tags