Stran 120 od 120
Re: Aplikacija T2 TV za smart tv, box Android, Samsung Tizen, Apple TV, LG webOS, Amazon FIRE TV, Hisense VIDAA, Philips
Objavljeno: 13. Feb 2025 ob 15:06
Napisal/-a mikrohard
Sicer pa glede na to, da je govora on Android TV-ju, bi najprej probal en hard reboot naprave...
Re: Aplikacija T2 TV za smart tv, box Android, Samsung Tizen, Apple TV, LG webOS, Amazon FIRE TV, Hisense VIDAA, Philips
Objavljeno: 13. Feb 2025 ob 16:19
Napisal/-a Pizzicato
Sedaj sem ruter premaknil v sobo kjer je tv in kljub 2.4GHz, deluje brez prekinjanja. Tudi hitrost se je povečala na 90MBs. Težava rešena.
Re: Aplikacija T2 TV za smart tv, box Android, Samsung Tizen, Apple TV, LG webOS, Amazon FIRE TV, Hisense VIDAA, Philips
Objavljeno: 13. Feb 2025 ob 17:02
Napisal/-a Nitro
Ja zaradi krajše prenosne poti je manj motenj iz okolice ki vplivajo na wifi povezavo.
Re: Aplikacija T2 TV za smart tv, box Android, Samsung Tizen, Apple TV, LG webOS, Amazon FIRE TV, Hisense VIDAA, Philips
Objavljeno: 13. Feb 2025 ob 18:12
Napisal/-a DustWolf
Kabli so super sicer.
LP,
Jure
Re: Aplikacija T2 TV za smart tv, box Android, Samsung Tizen, Apple TV, LG webOS, Amazon FIRE TV, Hisense VIDAA, Philips
Objavljeno: 13. Feb 2025 ob 18:41
Napisal/-a Pizzicato
Veš da so... še posebej, če ga lahko kam vtakneš...

Re: Aplikacija T2 TV za smart tv, box Android, Samsung Tizen, Apple TV, LG webOS, Amazon FIRE TV, Hisense VIDAA, Philips
Objavljeno: 14. Feb 2025 ob 12:15
Napisal/-a kitl
kitl napisal/-a: ↑13. Feb 2025 ob 07:53
Aplikacije za telefon ni tisto je t2tv2go. Upam si trditi, da je problem nekje v povezavi. A možnost priklopa direkt na kabel ni? Namreč pri nas na vseh TV-jih uporabljamo aplikacijo že nekaj let pa ni nobenih težav.
No @Pizzicato to je bil moj prvi odgovor na tvoj problem. Ti si meni napisal da slabo berem in da ne razumem

Re: Aplikacija T2 TV za smart tv, box Android, Samsung Tizen, Apple TV, LG webOS, Amazon FIRE TV, Hisense VIDAA, Philips
Objavljeno: 15. Feb 2025 ob 09:02
Napisal/-a Veron
mikrohard napisal/-a: ↑27. Mar 2024 ob 19:41
Začasno ja (že par tednov)... ne bo pa več dolgo.
Je popravljeno tole? Ker na kolegu še vedno deluje
Re: Aplikacija T2 TV za smart tv, box Android, Samsung Tizen, Apple TV, LG webOS, Amazon FIRE TV, Hisense VIDAA, Philips
Objavljeno: 15. Feb 2025 ob 09:09
Napisal/-a mikrohard
Očitno ne…
Re: Aplikacija T2 TV za smart tv, box Android, Samsung Tizen, Apple TV, LG webOS, Amazon FIRE TV, Hisense VIDAA, Philips
Objavljeno: 10. Jul 2025 ob 17:02
Napisal/-a Chelsea321
Nevem, ce je ze kdo spraseval kaj podobnega, v glavnem v cem je “keč”, da vsakic ko se tv izklopi iz elektrike in priklopi nazaj, se je potrebno znova prijavit v t2 app? In vedno ko izklopim in prvic zazenem tv lahko grem normalno v t2 smart tv app, ko pa drugic prizgem pa vedno vrze sporocilo “prosimo, da pred prvo uporabo potrdite napravo”. Potem pa moram preko spleta odstranit napravo in zopet isto napravo prijavit.. Redko izklopim tv iz elektrike ampak me zanima informativno. Imam pa Lg C4. Lp
Re: Aplikacija T2 TV za smart tv, box Android, Samsung Tizen, Apple TV, LG webOS, Amazon FIRE TV, Hisense VIDAA, Philips
Objavljeno: 10. Jul 2025 ob 22:05
Napisal/-a mikrohard
Očitno si televizija iz nekega razloga ne zapomni seje. To se načeloma ne bi smelo dogajati. Prijavi napako, da se zadeva razišče.
Re: Aplikacija T2 TV za smart tv, box Android, Samsung Tizen, Apple TV, LG webOS, Amazon FIRE TV, Hisense VIDAA, Philips
Objavljeno: 11. Jul 2025 ob 18:51
Napisal/-a Chelsea321
mikrohard napisal/-a: ↑10. Jul 2025 ob 22:05
Očitno si televizija iz nekega razloga ne zapomni seje. To se načeloma ne bi smelo dogajati. Prijavi napako, da se zadeva razišče.
Sem klical in tehnik pravi, da je to normalno, ker se spremeni device ID vsakic, ko se tv izklopi iz elektrike? Ima se kdo taksne probleme? Kolega ima tudi lg sicer starejsega ampak s tem nima tezav
Re: Aplikacija T2 TV za smart tv, box Android, Samsung Tizen, Apple TV, LG webOS, Amazon FIRE TV, Hisense VIDAA, Philips
Objavljeno: 12. Jul 2025 ob 00:05
Napisal/-a mikrohard
Ni normalno. Na support se ti preprosto lažejo (ali pa nimajo pojma).
Re: Aplikacija T2 TV za smart tv, box Android, Samsung Tizen, Apple TV, LG webOS, Amazon FIRE TV, Hisense VIDAA, Philips
Objavljeno: 12. Jul 2025 ob 16:16
Napisal/-a Chelsea321
mikrohard napisal/-a: ↑12. Jul 2025 ob 00:05
Ni normalno. Na support se ti preprosto lažejo (ali pa nimajo pojma).
Sem jih spet klical, ta drug na supportu pravi, da res neve kje tici tezava. Tako, da tesko kaj naredit glede tega, zgleda ni resitve. Na sreco pa redkokdaj izklopim tv iz elektrike cisto.