Stran 13 od 32
Objavljeno: 11. Dec 2006 ob 20:58
Napisal/-a T2_Delavec
Napiši mi svoje naslovne podatke na Zasebna sporočila.
Objavljeno: 1. Jan 2007 ob 19:17
Napisal/-a Cobane
Nimda, ne pozabi v pregledu porabe preklopiti glavno valuto na €. Trenutno si v prekršku.

Objavljeno: 1. Jan 2007 ob 19:25
Napisal/-a T2_Delavec
Cene intervalov so preračunane povsem dvosmerno in to ni problematično. Je pa problematično, ker je v billingu cena telefonskih klicev za Januar že v Evrocentih in je bil izpis za tekoči mesec čisto brezvezen. Hvala za opozorilo!
EDIT:
OK, tole je urejeno na Servisnih, sedaj prikazuje pravilno.

Objavljeno: 2. Jan 2007 ob 21:16
Napisal/-a Antrax
A ne morete narediti da bi se čas trajanja pogovorov prikazoval v minutah oz. urah ne pa v tisočih sekundah?
Objavljeno: 2. Jan 2007 ob 22:05
Napisal/-a T2_Delavec
Zanimiva ideja!
(Seveda lahko, samo se nihče ni spomnil!)
Objavljeno: 2. Jan 2007 ob 23:12
Napisal/-a Cobane
Lahko kot pomožno enoto... glavna mora še vedno biti sekunda, ker je tudi obračunski interval.
Nimda, a ti ne bereš mailov... namreč že včeraj sem ti poslal pripombe glede servisnih strani.
Objavljeno: 3. Jan 2007 ob 12:55
Napisal/-a Jerry
Nimda lahko bi evro dal pred SIT, toseprav... € brez DDV € z DDV SIT z DDV.
Objavljeno: 3. Jan 2007 ob 21:04
Napisal/-a Antrax
Cobane napisal/-a:Lahko kot pomožno enoto... glavna mora še vedno biti sekunda, ker je tudi obračunski interval.
Nimda, a ti ne bereš mailov... namreč že včeraj sem ti poslal pripombe glede servisnih strani.
Cobane ne komplicirat

Meni se zdi da je lažje iz ur pretvoriti v sekunde kot pa iz sekund v ure oz. hitreje preračunaš pa takoj vidiš realno sliko pogovorov.
Objavljeno: 3. Jan 2007 ob 21:08
Napisal/-a T2_Delavec
Jerry napisal/-a:Nimda lahko bi evro dal pred SIT, toseprav... € brez DDV € z DDV SIT z DDV.
Hm, meni je kewl, če je EURO z DDV skrajno desno. Tako bo tudi od 1.7.2007 naprej, ko se končno znebimo une postosamosvojitvene prtljage. Euro rulez!

Objavljeno: 3. Jan 2007 ob 21:10
Napisal/-a Tody
ej zakaj nek uporabnik nič ne vidi v servisnih straneh ? Piše samo kdo sem

Kar pa mislim da že vem, za telefon sicer vidim ampak ga bom vrnil ker ga nič ne rabim. Sem mislu da bo pisal vsaj kak paket mam koliko sem vam dolžen in tko
Huh ne gledam t-2 maila sem slišal da je neki mailov zalutal samo to da dobim geslo in uporabniško ime od neke osebe s strani t2 je pa že mal huda

Objavljeno: 6. Jan 2007 ob 23:09
Napisal/-a Jerry
Mene zanima ce se je mogoce na freeweb povezat z ssl?
Objavljeno: 13. Jan 2007 ob 23:25
Napisal/-a novi
Dober večer vsem,
na T-2 helpdesk sem povprašal tole:
mama in teta, ki živita v istem gospodinjstvu, imata vsaka svojo telefonsko številko, želeli bi vsak mesec tudi vedeti, koliko sta porabili na vsaki telefonski številki posebej. Priključeni sta na optično omrežje in ne uporabljata interneta. Najbolje bi bilo, da na mesečnih računih posebej označite porabo za vsako od številk.
Odgovor je:
Žal to ni možno, imamo pa to možnost da si konkretno za vsako tel št.posebej lahko ogledate porabo na naši spletni strani
http://www.t-2.net in odprete servisne strani!!
Na servisne strani, kjer bi se dalo pregledovati porabo na teh dveh številkah, žal ne morem priti, ker naročniško razmerje pri gospeh ne omogoča dostopa do interneta (zgolj dva telefonska priključka na optičnem omrežju) in nimata uporabniškega imena in gesla..
Kdo ve, ali je mogoče, da bi mami dodelili uporabniško ime in geslo, tudi brez dostopa do interneta in elektronskega predala, zgolj za dostop do servisnih strani, npr preko mojega priključka?
Objavljeno: 14. Jan 2007 ob 00:44
Napisal/-a pack
Tej prošnji bi se tudi jaz pridružil. Imamo 3 številke in seveda bi za vsako potreboval na računu zneske ločeno napisane, tako kot je to na servisnih straneh (in kakor daje recimo Telekom).
Objavljeno: 14. Jan 2007 ob 09:14
Napisal/-a Steni
Imam dve telefonski številki. Na servisnih straneh lahko lepo preverjam porabo za obe. Vendar me moti, da je privzeto nastavljeno tako, da ko odprem pregled je takoj podroben pregled. Ali nebi bilo bolje, da bi bil privzeto nastavljen kumulativni pregled za posamezno številko, pa si potem sam odprem podroben pregled, če želim.
Objavljeno: 14. Jan 2007 ob 11:47
Napisal/-a mitja_i
in nimata uporabniškega imena in gesla..
Vsak uporabnik dobi uporabniško ime in geslo tudi če nima dostopa do interneta. Potrebno je zaprosit na 0590 00 000, da se pošlje po pošti.