Stran 14 od 32

Objavljeno: 14. Jan 2007 ob 17:34
Napisal/-a novi
Mitja_i hvala, sliši se spodbudno. Sporočim ko dobita uporabniško ime in geslo.
T-2 je z množično napeljavo optike dobil novo tržno nišo med ne več čisto mladimi in manj tehnično navdušenimi.

Dohodni klici

Objavljeno: 15. Jan 2007 ob 21:47
Napisal/-a tibo
kam je "zginil" pregled dohodnih klicev na servisnih straneh? :cry:

Objavljeno: 15. Jan 2007 ob 21:54
Napisal/-a kitl
Al tudi to je pisalo na tem forumu, da je prišlo do problemov ko so se skriti klici pomotoma prikazovali in so bili sedaj začasno umaknjeni.

Objavljeno: 19. Jan 2007 ob 22:27
Napisal/-a novi
Moje vprašanje:
Kdo ve, ali je mogoče, da bi mami, ki ima dva telefonska priključka na optiki, nima pa interneta, dodelili uporabniško ime in geslo, tudi brez dostopa do interneta in elektronskega predala, zgolj za dostop do servisnih strani, npr preko mojega priključka?


Mitja je zapisal:
Vsak uporabnik dobi uporabniško ime in geslo tudi če nima dostopa do interneta. Potrebno je zaprosit na 0590 00 000, da se pošlje po pošti.

Odgovor helpdeska
Zadeva je lahko omogocena le ce imate internet, kajti ce nimate interneta
vam zadeve ni mozno dodeliti,kajti storitve so na voljo le na nasi spletni
strani.


Jokal:-((((

Objavljeno: 20. Jan 2007 ob 16:09
Napisal/-a novi
Da ne bom samo jokal.

prejle me je poklicala gospa s štajerskim naglasom in mi posredovala geslo. Uporabniško ime pa je pravzaprav generično, ime_priimek@t-2.net.

Zgleda, da je kdaj pa kdaj na helpdesku tudi kdo utrujen.

Mitja, hvala za zasebno sporočilo. Zgleda, da so na T-2 uredili še preden bi utegnil posredovati.

LP

Objavljeno: 30. Jan 2007 ob 12:36
Napisal/-a pack
Ne vem, če je že bilo kaj debate okoli tega, pa vseeno.

Ali bi se dalo na servisnih straneh narediti neke vrste Export v Html (ali kaj podobnega, xml...) odhodnih klicev (oz. vso statistiko) preteklih mesecev?

Objavljeno: 30. Jan 2007 ob 13:42
Napisal/-a Jerry
Kaj pa to da bomo videli sinhronizacijo? Sej ne da se mudi ;) sam zanima me ce se bo to sploh delalo.

Objavljeno: 30. Jan 2007 ob 13:45
Napisal/-a T2_Delavec
Ni lih visoko na prioritetni listi za Servisne strani. Je kar precej drugih bolj pomembnih reči za narest! :D

Objavljeno: 30. Jan 2007 ob 14:05
Napisal/-a Cobane
No, na delo! :P

Objavljeno: 2. Feb 2007 ob 08:56
Napisal/-a Cobane
Kaj se je zgodilo na servisnih straneh... namreč na februarskem izpisu je pod šifro klica zapisano "KXSLOF40022", medtem ko je bil prej tam bolj detaljni opis "40022 KLICI V TELEKOM SLOVENIJE"?

Objavljeno: 5. Feb 2007 ob 18:37
Napisal/-a T2_Delavec
Sprememba šifriranja zaradi prehoda na nov sistem. Tole je popravljeno, šifre so sveže. Dodani so recimo tudi "Klici v Francosko Polinezijo". Voulez vous Mademoiselle... :P

Servisne strani so dopolnjene tudi s pregledom DOHODNIH klicev, s tem da so zadnje tri cifre v posamezni telefonski številki označene z "XXX". :)

Objavljeno: 5. Feb 2007 ob 18:52
Napisal/-a Cobane
Jao Radovane, Crni Radovane... što si učinio.

Kako naj izvem, kaj se skriva pod triple eks. Kaj pa če je pomemben klic, ki ga zgrešim, ne poznam pa številke klicočega (klic samo pričakujem)?

Objavljeno: 5. Feb 2007 ob 18:56
Napisal/-a mitja_i
Če zgrešiš klic, se itak ne napiše v seznam. Za vsako sprejeto številko pa imaš kodo *11# (Zadnja sprejeta številka - glasovna informacija).

Objavljeno: 5. Feb 2007 ob 19:06
Napisal/-a T2_Delavec
Cobane napisal/-a:Jao Radovane, Crni Radovane... što si učinio.

Kako naj izvem, kaj se skriva pod triple eks. Kaj pa če je pomemben klic, ki ga zgrešim, ne poznam pa številke klicočega (klic samo pričakujem)?
Samo za tebe, Jorgovane: nekatere centrale ne dajo od sebe kode, ki označuje, da je številka "skrita". V tem je catch. Se bo porihtalo - upajmo, da dokler smo še mladi! :D

(Cobane, če imaš 3 klice hkrati, boš težko pogruntal, kdo te je klical. Če pa ne, pa je tukaj še čas klica, in prvih nekaj številk. Prepričan sem, da ti bo pomagalo. Pa še na telefonu je številka (če ni skrita), kot je opozoril Mitja_i!

Objavljeno: 5. Feb 2007 ob 19:18
Napisal/-a Cobane
mitja_i napisal/-a:Če zgrešiš klic, se itak ne napiše v seznam.
Se, ker imam nastavljeno preusmeritev v predal v primeru, da ni odgovora oz. je telefon zaseden. Seveda mora biti klicoči vsaj toliko vztrajen, da počaka tistih nekaj zvonenj... potem se pa glasovna pošta aktivira, klicatelj pa prestraši in prekine. Je pa to dovolj, da sem dobil številko. Na ta način sem ujel že tri take primere...