Pozdravljeni!
Kot prvo naj navedem, da sem se na ta forum posebej registriral zato, da opišem svoje negativne izkušnje s T-2, z namenom opozoriti sedanje in bodoče uporabnike o problemih in težavah na katere lahko naletijo predvsem kar se tiče nove opreme INNBOX v50, hkrati pa se zavedam da obstaja mnogo zadovljnih uporabnikov (vključno z mano, ko stvari delujejo) T-2, ki morda nikoli niso in ne bodo imeli težav z operaterjem, ki je po mojem mnenju na slovenskem trgu še vedno najboljši.
Kot dolgoletni naročnik T-2 storitev (VDSL, potem optika, sedaj optika v paketu T3 Tera), sem pred par meseci, ko je prišla ponudba paketov T(x), se odločil, da preidem na enega izmed novih paketov. Do sedaj sem sicer že na T2 optiki, ki je delovala recimo temu super in brez probemov, ena izmed glavnih prednosti pa se mi je zdelo ravno to,
da nisem bil omejen z vezavo, tako da, če s storitvijo nebi bil zadovoljen bi kadarkoli mirno lahko odšel.
Nekaj pred novim letom, ko so na trg prišli novi paketi T(x), sem se odločil za enega izmed njih, saj je bil cenovno, kot paket nekaj ugodnejši kot vse storitve, ki sem jih uporabljal do sedaj, z nekaj dodatnimi bonbončki, za katere lahko rečem, da so super (brezplačen T2 to Go, časovni zamik), kar pa spada pod drugo temo
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Odločil sem se za paket T3 tera, od obstoječih storitev, ki sem jih tako ali tako ločeno že do sedaj uporabljal, se je razlikoval po širšem bandwithu (100/10) in pa
Wi-Fi opremi.
Najprej naj povem, da sem se zelo težko prisilil, za kakršnokoli spremembo, saj lahko po preteklih izkušnjah (in izkušnjah večine mojih kolegov), vsaj za svoje primere trdim, da imajo
T2 najslabši center za uporabnike, naročniško službo, odzivnost itd. in če se nesramno izrazim že prav zabito obsedenost z birokracijo in papirologijo, kar sem jo izkusil pri katerem koli operaterjev do sedaj. Da ne bom izpadel preveč negativen, naj povem da so storitve ko enkrat delujejo in ko jih po nekaj tednih/mesecih dobiš super, pot do tja pa zna biti trnova in mene osebno po 3. taki epizodi, kar spreminjam storitve, verjetno zna odvrniti oz. napotiti k konkurenci, ki po novem tudi že nodi storitve na optiki tudi v mojem kraju, čeprav jih osebno ne maram.
V glavnem odločim se za T3 Tera, pri čemer
na njihovem klicnem centru in kasneje tudi v poslovalnici posebej sprašujem, glede Wi-Fi opreme, ali je možno, glede na to, da že imam optiko in MILLAN switch dobiti posebej Wi-Fi router, saj mi zaenkrat deluje vse OK, tudi svoj zelo soliden Wi-Fi router že imam in ker sem predvideval, da imajo kakšno novo "multifunkcijsko" napravo - takrat še nisem vedel da bo to
INNBOX v50 - razložil, da v primeru, da posebej routerja ni mogoče dobiti
raje ostanem na preverjenem MILAN-u. Kot glavni argument sem jim takrat navedel, da imam MILAN na takem mestu, da če bo v novo napravo integriran Wi-Fi, da mi že zaradi same lokacije verjetno ne bo dobro lovilo, kaj šele da bi vedel za
vse omejitve ki jih INNBOX v50 - oz bolje rečeno to z njim naredi T2 - prinaša. OK, prodajalka mi reče, da je možno ostati na MILLANU brez problema če ga ne želim menjati, da pa lahko dobim tudi posebej router, če so za tako rešitev razlogi (npr. prej omenjen signal). OK si rečem, zakaj pa nebi potem še routerja, mogoče bo deloval bolje. Ker sem imel do sedaj že nekaj "nesporazumov" glede opreme, prosim, če lahko nekam posebej zabeleži, da želim posebej router iz sledečih razlogov, če pa ga ne morem dobiti pa naj v skrajnem primeru mi ne spreminjajo ničesar in mi ostane tako kot je, ker deluje OK. Na njeno nesrečo mi je to na en list tudi napisala, ker se je v smehu strinjala, da bolje da je dvakrat zabeleženo, kot enkrat. Na njeno nesrečo zato - ker bom danes v poslovalnici posebej težil dokler mi ne uredijo njihove napake
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Prodajalka me prijazno odslovi in mi reče, da me bodo poklicali ko bodo dobili opremo, saj jo "zaradi velikega povpraševanja" nimajo na zalogi
v roku dveh tednov, čemur sem se samo nasmehnil, saj pri T2 na opremo čakaš x 2-4 kolikor oni rečejo ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
, kar pa me v tistem trenutku ni motilo, saj mi je tako ali tako že vse delalo (za nove naročnike pa zna biti to malo neprijetno, ali pa se za njih posebej potrudijo in imajo kakšno prednost).
Po skoraj dveh mesecih (!) danes pride monter, s tem da je bila predhodna najava taka, da je poklical ko je bil "v ulici". Seveda nikogar doma, mojo kontaktno številko so nekje založili, nekako dobili očet v službo da pokliče staro mamo da mu odpre. Seveda vse zamenja, nakar ta info pride do mene, šibam med službo domov pogledat v strahu, da je prinesel
INNBOX v50, za katerega sem sedaj že vedel, da je za malo naprednejšega uporabnika katastrofa, kar sem priveril pri najboljšem prijatelju in dveh družinskih, ki so že v postopku menjave na staro opremo, bratranec pa je kar skenslal T2 in šel na SiOL optiko. Seveda pridem domov in doma INNBOX v50! Preverim, oba TV-ja in telefon, ovoje dela - vsaj to - ne bom poslušal "teženja" doma. Internet seveda ne dela, ker je pač priključil kabel za katerega ni vedel da je od routerja v gornjem nadstropju... Hitro se povežem preko kabla direktno na prenosnik - dela. OK, za silo bo. Preverim Wi-Fi... Dela - katastrofa počasi poženem bandwith test 3 m od naprave
28/11... Pričakovano slabo.
Če kdo misli, da so te bandwith testi nezanesljivi, naj povem, da je moj sedanji router na Millanu vedno dosegel blizu pasovni širini, kot mi je bila dodeljena. Ostale slabosti
zaradi katerih sem sploh zagnal "paniko" bom čisto na kratko opisal v naslednjem postu, saj predvidevam, da se te moje "izkušnje" marsikateremu ne bo dalo brati.
Kličem monterja, ki je bil par ulic stran in mu na hitro razložim, da sigurno nočem te opreme in da ni bilo tako dogovorjeno. Verjamem da fant ni nič kriv, sporoči mi, da mu je bil oto naročeno in da naj pokličem poslovalnico ali klicni center. OK pohiti, moj načrt je, da bi "moj" Millan lahko dobil nazaj še danes, saj je petek pri T2 pa traja preden karkoli uredijo s papriji. Na T2 sicer prijazni se strinajo z mano, me malo vežejo med centrom za uporabnike in tehniki, na koncu se vsi strinjajo z mano in pravijo da bodo dali zahtevke za spremembo itd. na kar jim na čim bolj miren način poskušam razložiti, da ne gre za mojo napako - razen tega da me ni bilo doma in mu preprosto nebi odprl brat
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
da je petek in da uporabljam stvari (npr. server, games serverje itd.), ki mi ne bodo delovali tako kot je treba.
Ker sem bil optimistično pragmatičen, sem jim razložil, da ni nobenega problema in da glede na to, da je monter v bližini, naj mi prinese nazaj Milan vse ostalo bomo urejali kasneje - NO GO!. Počutim se skrajno neprijetno, saj vem da z ljudmi s katerimi govorim niso nič krivi, jezi pa me, ker zadeve ne moramo rešiti - no vsaj tako oni pravijo, bomo videli popoldne v poslovalnici
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- jaz pa izpadem skrajni komplikator.
Zadeva je še v teku, sitacija pa je, da z dobljenim skrajno nisem zadovoljen in da sem kljub temu, da se imam za prijaznega in zelo razumevajočega, saj so po mojem mnenju ljudje s katerimi sem govoril na T2 skrajno prijazni in le upam, da me po vseh mojih "komplikacijah" ne bodo sovražili iz dna duše, saj sem pa tokrat prirpavljen it "a looong way", da bo zadeva rešena HITRO IN "PO MOJIH ŽELJAH" (ki nič ne odstopajo od tega, za kar smo se zmenili).
EDIT: Ker sem prvič na forumu in ker sem v to besedilo izlil vso negativno izkušnjo in se še niti nisem dotaknil slabosti INNBOX v50, mislim da sem grešil temo in da bo administrator premaknil ta post kam drugam, čeprav je "v kontekstu", bom slabosti INNBOX v50, kot jih vidim jat napisal v naslednjem postu.