Stran 16 od 19
Objavljeno: 15. Maj 2007 ob 22:38
Napisal/-a T2_Delavec
hudo napisal/-a:Ali ima kdo Patton-a priklopljenega preko optike (statični IP). Če Patton-a priklopim direktno na Milan-a se ne zgodi nič, če pa ga priklopim na moj router vsaj utripa LED za VoIP. Ali je pri statičnem IPju in optiki potrebno kaj posebnega?
Hvala,
Igor
Pokliči jutri takoj po osmi uri na Tehnično podporo: 0590-00-002 (delajo do 21:00) Bodo preverili in takoj poštimali. Glej, da je naprava priklopljena direkt na Milan-a, da bodo lahko nastopali do nje!
Objavljeno: 16. Maj 2007 ob 07:19
Napisal/-a obi
Nisem vedel da po novem HD dela do 21 ure
Objavljeno: 16. Maj 2007 ob 08:45
Napisal/-a pack
Tukajše vedno piše, da je 24 urna podpora.

Objavljeno: 16. Maj 2007 ob 09:12
Napisal/-a mitja_i
Seveda je 24 urna podpora! NN, malo povprašaj...
Objavljeno: 16. Maj 2007 ob 10:27
Napisal/-a T2_Delavec
Napako se na HD-2 lahko prijavi 24 ur na dan, to pa drži.
Objavljeno: 16. Maj 2007 ob 10:51
Napisal/-a mitja_i
Napako se lahko REŠI 24ur na dan!
Objavljeno: 16. Maj 2007 ob 11:06
Napisal/-a T2_Delavec
A tudi skonfigurirajo Pattona, dSlam ali ERX?

Objavljeno: 16. Maj 2007 ob 11:09
Napisal/-a madpanter
Čak kaka 24ur na dan podpora. Zadnjič, ko je nam padlo dol vse za 24 ur in klical na t2 pa so nam rekli, da ni nobenga tehnika do pondeljka not. Seveda sem hvala bogu prek nimde zvedu z veliko muko zakaj je vse dol padlo, ampak ne govort da je 24ur na dan podpora če je ni :S mogoče mate res nekoga ki 24ur na dan zid podpira sam takrat ga ni bilo.
P.S. kaj imate sploh kake dežurne interventne ekipe???
P.S. 2: Moram pa pohvalit tudi malo se je odzivnost popravila, ker je v ponedeljek človek z t2 bil zjutri že doma

tako, da neboste rekli, da samo pljuvam

Objavljeno: 16. Maj 2007 ob 11:11
Napisal/-a T2_Delavec
So dežurne ekipe, tudi ponoči ob treh zjutraj so že šopali gor pa dol po Sloveniji.
Objavljeno: 16. Maj 2007 ob 11:42
Napisal/-a madpanter
vredu

se je popravilo tako, da vas je treba malo pohvalit. Sam mi je šlo v nos odgovor operaterja z HD: ja gospod, ni več tehnikov tu tako, da vam nevem pomagat

Objavljeno: 16. Maj 2007 ob 11:49
Napisal/-a mitja_i
@NN, kaj dela helpdesk, kje in kako, se lahko pozanimaš pri vodji helpdeska in ne na forumu. Očitno ti sedaj ni preveč jasno.
@madpanter: seveda so interventne skupine tudi 24 ur na dan na voljo. Tudi med vikendom. In to za različna dela. Tak odgovor si pa verjetno dobil od manj izkušenega tehnika, ki ti ni znal/mogel pomagat in je potreboval pomoč, da bi lahko rešili problem. Zato se redno izobražuje tehnike.
Objavljeno: 16. Maj 2007 ob 11:51
Napisal/-a madpanter
No ja vsaj nazaj na mobitel me je poklical, ker sem ga lepo vprašal če je možno, da me nazaj pokliče, da ne bankrotiram

Zdej pa še to kaj se vam ne izpiše cifra, ko vas nekdo kliče? Sem mu moral povedat cifro :S
Objavljeno: 17. Maj 2007 ob 19:59
Napisal/-a bLADEK
JUHUUU. Danes! Po 7 mesecih oblubljanja imamo spet prenosni telefon. Bolje po 7ih mesecih kot nikoli!

Objavljeno: 20. Maj 2007 ob 10:04
Napisal/-a pikoli
Mene pa zanima, če se da, da namesto tistega telefona v paketu dobiš ISDN vmesnik brezplačno.
lp
Objavljeno: 20. Maj 2007 ob 10:53
Napisal/-a obi
sej ga halo