Računi
Dal, na poskeniranem dokumentu vsaj jaz nikjer ne vidim navedbe, da T-2 ni kriv za zamudo pri prejemanju računov.dal napisal/-a:Jaz sem reklamacijo poslal na faks 0590 00-001. In tudi dobil pisni odgovor (da T-2 ni kriv za zamudo pri prejemanju računov, tako da moram plačati zaračunane zamudne obresti).
Navedena so samo dejstva, kdaj je bila valuta in kdaj si plačal.
Upam, da razumeš, da je med tvojo navedbo in njihovim pojasnilom ogromna razlika.
-
- Znanec
- Prispevkov: 66
- Pridružen: 10. Sep 2006 ob 18:18
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant HBO FTTH
- Kraj: Maribor
Danes sem klical na HD in mi je gospodična rekla, da je prišlo do nekih napak pri računih in da je zabeležila ter da naj pričakujem račun konec tedna
Mislim, da se jih mora za račun klicat, ta je pa močna. Še dobro, da imam to srečo pa da mi internet dela BP, ne vem kaj bi bilo v nasprotnem primeru, če so že pri izdaji računov problemi.
Mislim, da se jih mora za račun klicat, ta je pa močna. Še dobro, da imam to srečo pa da mi internet dela BP, ne vem kaj bi bilo v nasprotnem primeru, če so že pri izdaji računov problemi.
- opajec
- Model
- Prispevkov: 256
- Pridružen: 24. Mar 2006 ob 09:39
- T-2: Že imam
- Paket: 8/1+2 TV+tel
- Kraj: Domžale
@dal, naj ti dajo dokazilo o prejetju računa, ne o tem kdaj so ga oni poslali, je pa spet keč v splošnih pogojih, dajte si jih prebrat, da vam bo vsem jasno kako je glede tega, če ne dobimo računov
Nimda, nam lahko daš info kaj je z računi, jaz ga do danes še nisem dobil, kljub 2x klicu na HD in pisno po faxu
Nimda, nam lahko daš info kaj je z računi, jaz ga do danes še nisem dobil, kljub 2x klicu na HD in pisno po faxu
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10