stajerc napisal/-a:Torej, prideš v trgovino, kupiš kruh za 3€, rečeš trgovki da je predrag, dobi tvoj feedback, in kruh bo naslednji torek bo kruh cenejši,
voila

Če ima trgovka tvoj IQ pol res ne bo tako. Pa poglejmo kako bi bilo po tvoje:
Besedni feedback ti torej nič ne pomeni. Tisti ki ne mara HBOja, ga odjavi in je tiho. In ker je stajerc hvala bogu poslušal EKONOMIKO BALKANIKA se full dobro počuti, ker je prepričan, da bo sedaj T2 vedel, da je HBO predrag in bo jutri dal ta kanal po polovični ceni.
NE NE
Namesto polovične cene se ti bo naslednji dan prikazal Nevidni Nimda in z boldanimi črkami zapisal, ker HBO nihče ne gleda, gre ven s sheme. Zraven bo mogoče prinesel še koš powerpoint slide-ov in ruske Vesti. Tako, to je vse kar bi naš stajerc dosegel.
Če pa bi pustil srednješolsko YugoEkonomiko doma in uporabil le kanček kmečke pameti, pa bi lahko ponudniku sporočil da ti kot naročniku filmski kanali zelo ustrezajo, da pa je konkretni kanal po tvojem mnenju preslab in ga zato ne želiš spremljati. V tem primeru, pa bo ponudnik, ki da kaj na svoje stranke takoj vedel, aha on je še vedno pripravljen dat 8 EUR za filmski program, ker ga filmi zanimajo, samo konkretni kanal pa ne izpolnjuje strankinih želja. Ponudnik poišče boljšo alternativo in vsi živijo srečno življenje naprej.
Povzetek:
1.opcija: odjavi in si tiho => ponudnik odstrani kanal ker ni gledan in sklepa da gledalcev filmski kanali ne zanimajo
2.opcija: sporoči svoje mnenje (in odjavi) => ponudnik odstrani kanal, vendar ve da so filmski kanali zaželjeni, poišče alternativo
Sorry, sam men je druga varianta boljša. Ti pa lahko zaradi mene le odjaviš, se tiho usedeš pred televizijski sneg in poslušaš svoje ekonomične vrabčke.