Stran 20 od 41

Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?

Objavljeno: 20. Dec 2007 ob 12:46
Napisal/-a mahi
Fry napisal/-a: Sosed je zaradi prekinjenega optičnega kabla bil en teden brez storitev.
To pove vse!
Ob takem primeru bi sam verjetno zamenjal operaterja, ker me morem si dovoliti da bi bili en teden ali več brez neta, TV pa še česa zraven. T-2 se premalo zaveda dejstva da naročnik, ki enkrat odide se zlepa ne vrne več nazaj. Sam sem pripravljen tudi več plačevati pod pogojem da vem, da bo ob napakah T-2 reagiral in v čimkrajšem času odpravil napako, ne pa da v primeru napake lahko pričakujem da bom tudi več dni odrezan od TV, neta in telefona.

Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?

Objavljeno: 20. Dec 2007 ob 12:49
Napisal/-a mitja_i
@mahi: reklamacije se ne morejo rešiti v nekaj dneh. Danes je dan, dva po poslani reklamaciji.
@Fry: to pove samo, da si zelo zmedena (vrnjenega plačila prenosa številke ne moreš odšteti od zaračunanih storitev , ampak se nakaže neposredno na osebni račun) in neučakana oseba (kar smo tu na tem forumu že večkrat ugotovili).

Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?

Objavljeno: 20. Dec 2007 ob 12:50
Napisal/-a Cobane
mitja_i napisal/-a:@Fry: to pove samo, da si zelo zmedena
Fry, kdaj si pa zamenjal spol? :mrgreen:

Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?

Objavljeno: 20. Dec 2007 ob 12:54
Napisal/-a lazyass
Cobane napisal/-a:
mitja_i napisal/-a:@Fry: to pove samo, da si zelo zmedena
Fry, kdaj si pa zamenjal spol? :mrgreen:

Od kdaj si pa ti polapismen ?

Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?

Objavljeno: 20. Dec 2007 ob 13:09
Napisal/-a Fry
@lazyass
se oproščam shift premalo stisnjen (18.12.2007)

@mitja_i
Mislim, da sem pred ukrepanjem (manjšem plačilu računa) pokazal dovolj veliko potrpežljivost (dva meseca čakanja).
Dodati moram, da sem poskušal zadevo rešiti preko NN (po enem mesecu čakanja).
Takrat je NN dobil odgovor, da kao nimajo mojega TRR. seveda je to bilo po enem mesecu, in tudi seveda ni T-2 ju niti na kraj pameti prišlo, da bi me o tem podatku povprašali (telefon, e-mail, dopis, .... golob pismonoša, ...). kakorkoli ta podatek so tudi dobili in nato celi mesec porabili, da so naredili NIČ!.
To, da se nekaj ne da rešiti z dobropisom je zgolj vaša "tovarniška posebnost"

Tvojih izjav pa je bolje ne komentirat, ker povedo vse.

Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?

Objavljeno: 20. Dec 2007 ob 13:10
Napisal/-a Xandy
@NN
šeenkrat hvala ,verjamem ,da bo sedaj vse uredu .
In vesele preznike vsem .

Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?

Objavljeno: 20. Dec 2007 ob 13:19
Napisal/-a mahi
@mitja_i
Ok, bom počakal na pisni odgovor od T-2

Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?

Objavljeno: 20. Dec 2007 ob 16:27
Napisal/-a ZmAY
mitja_i napisal/-a:@mahi: reklamacije se ne morejo rešiti v nekaj dneh. Danes je dan, dva po poslani reklamaciji.
@Fry: to pove samo, da si zelo zmedena (vrnjenega plačila prenosa številke ne moreš odšteti od zaračunanih storitev , ampak se nakaže neposredno na osebni račun) in neučakana oseba (kar smo tu na tem forumu že večkrat ugotovili).
Zakaj pa nis komentiral 1 teden pretrganga opticnega kabla, to si pa kr spustu ane, k nimas nc pametnga za rect pa ves da se tko dela pr vas, pa da ni gut to.. :!:

Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?

Objavljeno: 20. Dec 2007 ob 18:07
Napisal/-a mitja_i
:?: Kakšnega kabla??

Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?

Objavljeno: 20. Dec 2007 ob 21:09
Napisal/-a lulikin
Edinega pravega kabla kakšnega pa?

Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?

Objavljeno: 21. Dec 2007 ob 10:01
Napisal/-a ConsumeR
lulikin napisal/-a:Edinega pravega kabla kakšnega pa?
hahaha n1 :lol:

Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?

Objavljeno: 21. Dec 2007 ob 14:02
Napisal/-a ZmAY
mitja_i napisal/-a::?: Kakšnega kabla??
Cel post mas gor od kabla, pa kao ne vids :shock:
mahi napisal/-a:
Fry napisal/-a: Sosed je zaradi prekinjenega optičnega kabla bil en teden brez storitev.
To pove vse!
Ob takem primeru bi sam verjetno zamenjal operaterja, ker me morem si dovoliti da bi bili en teden ali več brez neta, TV pa še česa zraven. T-2 se premalo zaveda dejstva da naročnik, ki enkrat odide se zlepa ne vrne več nazaj. Sam sem pripravljen tudi več plačevati pod pogojem da vem, da bo ob napakah T-2 reagiral in v čimkrajšem času odpravil napako, ne pa da v primeru napake lahko pričakujem da bom tudi več dni odrezan od TV, neta in telefona.
A zdej vids :?:

Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?

Objavljeno: 21. Dec 2007 ob 14:11
Napisal/-a mitja_i
Sosed je rekel, da ima kolega, ki je enkrat videl dva, ki sta se pogovarjala... :roll: Dejmo govorit konkretno z IDji (ne javno ampak po ZS). Jaz namreč natančno vidim, koliko časa je trajala odprava napake. Jaz osebno na optiki še nisem videl, da bi odprava napake trajala več kot 2 dni pri popolni prekinitvi. Večinoma je 24 ur. Še takrat, ko so delavci prekinili 100vlakenski kabel pri Merkatorju je bil ta popravljen (zvarjen) v rekordnem času (sicer seveda več kot 3 dni). Seveda se ne da vsega takoj. Največkrat je težava, da se ne more kontaktirat stranke in se zato potem zavleče.
Noben si ne more dovoliti da bi bili en teden ali več brez neta, lahko se pa to zgodi tudi na TS, ko vem za par primerov (nazadnje prejšnji teden), ko so bakren kabel za celo ulico popravljali 10 dni.

Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?

Objavljeno: 23. Dec 2007 ob 18:37
Napisal/-a music95
Zelo zadovoljen. Jaz mam 1/256 pa je najmanjše kar lahko imaš ampak dela super.

Re: Ali ste zadovoljni z uporabo storitve interneta T-2?

Objavljeno: 24. Dec 2007 ob 12:56
Napisal/-a kastor
Če bi bil še bolj zadovoljen bi doživljal orgazem po 2x na dan :lol: