Stran 3 od 5

Objavljeno: 9. Nov 2006 ob 17:26
Napisal/-a Stefi
Ti imaš še vedno problem z inštalacijo v, pri in do bajte. Kliči na support 0590-00-002. Po pravici jim povej, da bo treba inštalacijo fejst preveriti in poštimati. Sad (Pa da si modem že resetiral ene 100 krat.)
Komu je bil namenjen ta odgovor?

Objavljeno: 9. Nov 2006 ob 17:48
Napisal/-a mitja_i
Če stranke želijo, da jim dela T-2, si bodo uredile interno instalacijo PREDEN bodo naročile T-2. Ker so na to PRISTALE, ko so podpisale pogodbo.

http://www.t-2.net/docs/pogoji_20061003.pdf

6. člen:
Naročnik mora zagotoviti prostor z ustreznimi klimatskimi pogoji za namestitev komunikacijske opreme in ustrezno število napajalnih virov
230V/50Hz ter ustrezno hišno napeljavo.
20. člen:
Naročnik mora za priključitev terminalske opreme na omrežje T-2 zagotoviti tehnično ustrezno in brezhibno hišno napeljavo in sme...

Tole sem se mi zdi že parkrat postal... :roll:

T-2 monter ne bo nikoli na novo potegnil kabel. Kvečjemu bo dal številko podizvajalcev, katero lahko dobi vsak na 0590 00 002. Oni pa lahko potegnejo kabel in bodo za to zaračunali.
Uporabniku ni treba biti stručko za interne inštalacije in rocket scientistry.
Tako je. Lahko si najame človeka, ki to dela in je za to plačan. TODA TO NI T-2!
Drugače pa je, če tukaj na forumu tulimo novincem, naj si porihtajo inštalacijo, potem ti naročijo enega s.p.-ja, mu plačajo 5.000-10.000 SIT (kolikor to že stane), potem se pa naknadno ugotovi, da je problem že s signalom do bajte in da je bila interna inštalacija čisto OK.
Kako je to drugače?? Potem je toliko lažje (in hitreje) dati prijavo neposredno na nacionalnega operaterja. Ne bo nič bolje ali hitreje, če se kasneje uredi interno. Ker tudi če se jo kasneje, se še vedno mora protestirati pri nacionalnem operaterju. Ta pa ne bo stvari uredil nič hitreje, če mora najprej T-2 tehnik povedat, da je interna slaba. To VEMO že zdaj, ker so za PSTN telefonijo drugačni standardi!
Primerov, kjer bi se ugotovilo, da je problem že s signalom do bajte, je zanemarrljivo malo (če sploh je kakšen), razen v primeru nepredvidene dolžine paric. Takrat pa seveda ne pomaga še tako dobra kvaliteta interne ali celotne instalacije.

Objavljeno: 9. Nov 2006 ob 17:58
Napisal/-a mitja_i
dvojno postanje

Objavljeno: 9. Nov 2006 ob 17:58
Napisal/-a kitl
mitja_i no jaz pa sem že tudi parkrat napisal, da na številki 0590 00002 nisem dobil nobene številke od podizvajalcev. Vse kar so mi rekli je to, da naj pokličem kakega električarja in da ne vedo za nobenega podizvajalca.


Se pa strinjam s tem, da lepo v pogojih piše, da mora naročnik sam poskrbeti za napeljavo. Samo ljudje hočejo dopovedati to, da bi bilo smotrno za sam T-2, da bi to oni omogočali in seveda s tem tudi nekaj zaslužili.

Objavljeno: 9. Nov 2006 ob 18:01
Napisal/-a mitja_i
Parkrat napisal pa poklical samo enkrat? Si pač slučajno dobil novinca operaterja, ki pa ti je odgovoril povsem točno. VSAK električar/računalničar ti lahko to uredi.
Imajo pa seznam, verjemi! Kar zahtevajte ga!

Objavljeno: 9. Nov 2006 ob 18:08
Napisal/-a kitl
No sej se ne mislim kregat samo meni so napeljavo takrat za ADSL naredila dva telekomova tehnika in ne GVO. Drugače je pa GVO sestrska firma od Telekoma tako, da jaz to štejem pod Telekom. Kot sem rekel T2 bi lahko razmišljal tudi v tej smeri.

Objavljeno: 9. Nov 2006 ob 18:13
Napisal/-a mitja_i
Po moje, ko bo enkrat T-2 tako velik kot nacionalni operater (kar ne bo tako daleč v prihodnosti) ne bo problema! :wink:

Objavljeno: 9. Nov 2006 ob 18:14
Napisal/-a T2_Delavec
Stefi napisal/-a:
Ti imaš še vedno problem z inštalacijo v, pri in do bajte. Kliči na support 0590-00-002. Po pravici jim povej, da bo treba inštalacijo fejst preveriti in poštimati. Sad (Pa da si modem že resetiral ene 100 krat.)
Komu je bil namenjen ta odgovor?
Tebi.

Objavljeno: 9. Nov 2006 ob 21:08
Napisal/-a Stefi
No, dragi moderator, tu si pa močno mimo udaril.

Nikakor mi ni jasno, kaj pomeni tvoja izjava: "Po pravici jim povej, da bo treba inštalacijo fejst preveriti in poštimati". Ja pa kaj drugega pa počnem že od samega priklopa na T-2 od konca avgusta dalje. Saj so bli pri meni, merili tudi na daljavo, poštimali kable iz Telekomovih razdelilnih omaric, rezultat pa nikakršen. Motnje so še vedno prisotne, morda še več kot prej. Najprej je bila inštalacija do modema kao dobra, potem pa kar naenkrat kao zanič - mnogo motenj.
Pri obisku tvojih tehnikov je bilo ugotovljeno naslednje: problem je inštalacija do modema. Notranja inštalacija je brezhibna: modem na kratkem FTP kablu, osamljen, povezava s TV po kvalitenem UTP kablu. Zato prosim ne več razpredati o interni inštalaciji, ker dobro veš, da je v redu (podobno kot v mnogih primerih tu na forumu) in v prihodnje prosim izpuščaj tista predloga "v" in "pri", ostane naj le "do".

Raje se osredotočimo na inštalacijo do hiše oz. do modema (kar je eno in isto, saj je parica priključena direktno na vtičnico in nanjo modem). Še vedno pa nimam odgovora, kaj je z mojo zahtevo za prijavo Telekomu za pregled linije do modema oz. kdo je odgovoren za brezhibnost te linije. Jaz mislim, da ponudnik storitve, ki ponuja, priklopi in zaračunava storitev, ki ne deluje v skladu z normativi.

Zaradi spleta okoliščin (si je nesojeni monter zlomil nogo) še nimam položenega novega FTP kabla (na moj strošek seveda) od omarice do modema, bo pa to opravljeno slej ko prej. Potem bo pa zanimivo, kakšen bo izgovor v primeru nadaljnjih motenj.

Sem pa opazil še nekaj zanimivega: tvoj ton razprave se je od objave moje ankete (ki na žalost izkazuje dejansko stanje) iz prej prijaznega spremenil v precej zajedljivega. In žal pričenjam resno dvomiti v objektivnost takšnega foruma, v katerem je moderator nekdo zaposlen pri ponudniku, ki pač ne more/ne zna/noče zagotoviti kakovostne storitve (izberi pravi odgovor).

Pa brez zamere.

Če sem napisal kaj neresničnega, me prosim popravi.

Z najlepšimi pozdravi, Stefi

Objavljeno: 9. Nov 2006 ob 21:15
Napisal/-a dusan321
Podpišem.

lp

Objavljeno: 9. Nov 2006 ob 21:16
Napisal/-a T2_Delavec
Stefi:
Ti pa razumi, da je kriva inštalacija.

Objavljeno: 9. Nov 2006 ob 21:45
Napisal/-a Stefi
Žal sem pričakoval podoben odgovor.

Najlaže se je izgovarjati na druge in odpravljati uporabnike z besedami: "lahko vse skup odpoveš in greš drugam, kjer so kocke lepše, pa še več jih je". Ja kam me boš pa pošiljal takrat, ko drugje ne bo kock? Tako se s strankami, zaradi katerih dobivaš plačo, ne pogovarja. Tu te je malo zaneslo. Sicer ne dvomim v tvojo dobronamernost, grenak priokus pa vendarle ostaja. Šele, ko bom videl, da ste izčrpali vse možnosti za rešitev problema, bom lahko rekel, da razumem, da se ne da več storiti. Do tedaj pa ...

Pa za božjo voljo prosim že enkrat za odgovor, kaj se dogaja z mojo zahtevo za prijavo pregleda linije s strani Telekoma.

Lp, Stefi

Objavljeno: 9. Nov 2006 ob 21:51
Napisal/-a T2_Delavec
Za tvojo konkretno prijavo pri nacionaloperaterju ne vem, gre pa ponavadi takole: pošlje se papir, kjer se jim dokazljivo pove, kje je napaka. Oni v treh delovnih dneh (kolikor je max) odgovorijo, da je pri njih vse v redu.

Objavljeno: 9. Nov 2006 ob 22:17
Napisal/-a Stefi
Nimda,

v principu nisem želel tega, pa si me potegnil za jezik. Tole je copy/paste iz najine zasebne komunikacije dne: 27. Sep 2006 19:30

"Sem mislil, da so ti odpravili težavo. Če nisi prijavil teh težav na HelpDesk, mi lahko daš svojo številko uporabnika in te bom jaz prijavil. Potem se bo čakalo, da Telekom poservisira tvojo parico, ki je očitno krivec za izpade in kockanje.

Pozdrav
Navadni Nimda"

Drugega odstavka glede omrežja pa žal ne razumem. Za katero omrežje gre?

Lp, Stefi

Objavljeno: 9. Nov 2006 ob 22:42
Napisal/-a Stefi
OK, bo treba počasi zaključiti tale najin pogovor, da se morebitni zinteresirani bralci ne bodo začeli pretirano dolgočasiti.

Moj zaključek: uporabniki smo bolj ali manj prepuščeni lastni iznajdljivosti oz. trmi pri reševanju težav. T-2 ne more ali ne sme, Telekomu pa se očitno jebe za odpadnike. Če drugega ne, sem upal vsaj na uradno (čeprav morda brezupno) podporo T-2-ja pri Telekomu za ureditev neustrezne napeljave, ki jo Telekom nudi ponudniku storitev in s tem posredno uporabniku. Saj si zaboga pred več kot 20 leti nisem sam napeljeval telefona v hišo in sem za to prekleto mastno plačal.

Se mi je v tem trenutku porodila asociacija na elekrično napeljavo. Če pride do motenj ali okvar pred hišnim priključkom, me Elektro podjetje menda ja ne bo napotilo, naj sam menjam kable, če hočem v hiši štrom brez utripanja.

Nimda, spet te bom moral citirati: "V RUO (referenčna pogodba, na osnovi katere smo priključeni uporabniki VDSL) lepo piše, da Telekom "zagotavlja frekvenčni spekter v polnem obsegu" - najina komunikacja z dne 26. Avg 2006 11:48.

Bo že boljš, če ne bo slabš!

Lp, Stefi