Stran 3 od 3

Re: chat

Objavljeno: 7. Nov 2007 ob 11:17
Napisal/-a madpanter
Prav maš Bog itak vse vidi :mrgreen: :mrgreen:

Re: chat

Objavljeno: 7. Nov 2007 ob 11:21
Napisal/-a Cobane
Malkec napisal/-a:Kolikor je meni znano, se snema.
Jaz bi pa nekaj vprašal?

Recimo, da telefonske pogovore snemate oz. naj bi operaterji vsako prijavo MORALI vnesti v sistem... Ko kličeš naslednjič ti pravijo: Ja gospod, vi pa to prvič prijavljate! :shock:

Drugi problem, ki ga vidim s HDjem pa je, da ko je po 10x klicih nekdo končno le vnese tvojo prijavo v sistem in ti zagotovil, da bo tehnik prišel na dom v roku dveh dni, tega po dveh mesecih ni in in od nikoder?

Ali mi lahko kdo razloži zakaj prihaja do takšnih in podobnih felerjev?

Re: chat

Objavljeno: 7. Nov 2007 ob 11:40
Napisal/-a madpanter
Jah zaradi jamranja glede takih felerjev coban sem dobil naziv težaka, jokavca za vsako pi*do in podobno :roll:

Re: chat

Objavljeno: 7. Nov 2007 ob 12:42
Napisal/-a pack
Malo "kontrole" bi lahko uvedli že samo z delovnimi mesti. T-2 bi pač moral voditi evidenco, kdaj in kateri operater dela na določenem delovnem mestu, le-ta pa bi se javljal v stilu "T-2 tehnična podpora, delovno mesto 12 (I wish), prosim." Tukaj na forumu bi pa lahko zbirali pohvale in pripombe v stilu: "22.11. ob 13:30, delovno mesto 10, ful prijazna operaterka! :mrgreen:

Re: chat

Objavljeno: 7. Nov 2007 ob 12:46
Napisal/-a Cobane
Škoda je takšne predloge zbirat tukaj, ker ti T-2 uradniki samo arogantno odvrnejo, daje to samo neuradni forum!

Re: chat

Objavljeno: 7. Nov 2007 ob 12:57
Napisal/-a mitja_i
Vsi operaterji so se dolžni predstaviti že na samem začetku klica in vsi lahko posredujejo še št. delovnega mesta.

Re: chat

Objavljeno: 7. Nov 2007 ob 13:15
Napisal/-a mitja_i
mitja_i napisal/-a:Vsi operaterji so se dolžni predstaviti že na samem začetku klica in vsi lahko posredujejo še št. delovnega mesta.
Vse opombe in pripombe pa so zelo dobrodošle. Lahko me o kakršnikoli pohvali (ali težavi/graji) kontaktirate tudi preko zasebnega sporočila ali po el. pošti.

Re: chat

Objavljeno: 7. Nov 2007 ob 15:04
Napisal/-a Cobane
Cobane napisal/-a:Jaz bi pa nekaj vprašal?

Recimo, da telefonske pogovore snemate oz. naj bi operaterji vsako prijavo MORALI vnesti v sistem... Ko kličeš naslednjič ti pravijo: Ja gospod, vi pa to prvič prijavljate! :shock:

Drugi problem, ki ga vidim s HDjem pa je, da ko je po 10x klicih nekdo končno le vnese tvojo prijavo v sistem in ti zagotovil, da bo tehnik prišel na dom v roku dveh dni, tega po dveh mesecih ni in in od nikoder?

Ali mi lahko kdo razloži zakaj prihaja do takšnih in podobnih felerjev?
Ali bi kdo na tole odgovoril, ali se boste še naprej (ne)spretno izmikali odgovorom!? :roll: :?

Re: chat

Objavljeno: 7. Nov 2007 ob 15:33
Napisal/-a Malkec
Očitno sem dezinformiran.

Re: chat

Objavljeno: 7. Nov 2007 ob 16:21
Napisal/-a madpanter
glede česa si dezinformiran? snemanja ali to da se še zmeraj dogajajo taki banalni felerji npr. da čakam na meritve 4 mesece, da mi pravijo da mi vse ok dela in da nič ne prijavljam napako itd... :?

Re: chat

Objavljeno: 7. Nov 2007 ob 20:06
Napisal/-a Malkec
Jaz sem pripravljen ponudit pomoč preko katerega IM programa. Dokler bo obojestransko sodelovanje / pomaganje pri reševanju problema.

Re: chat

Objavljeno: 8. Nov 2007 ob 07:34
Napisal/-a madpanter
ja jaz sem je potrebn, nafriziri mi linijo da mi bo 4/512 paket šel skozi kot nekoč :mrgreen: