Stran 3 od 4

Re: Videoteka

Objavljeno: 12. Jan 2008 ob 01:16
Napisal/-a shorto
Osebno nisem zapravljal preveč denarja na videoteki, ker mi je na obeh filmih štekanlo vse skupaj, ko sem poklical tehnično pomoč, bomo porihtal, nisem nič dosegel, sem napisal pritožbo in nisem dobil odgovora. Sem probal s5 čez en mesec zopet ni delovalo. Tak da moja ocena te videoteke je -1 na lesvici od 5-10 :P.

Re: Videoteka

Objavljeno: 12. Jan 2008 ob 08:40
Napisal/-a pushte
lazyass napisal/-a:Točno to kar piše (trenutno) :)
In kaj bo potem tukaj ko bo stran izdelana????????????????????????

Re: Videoteka

Objavljeno: 12. Jan 2008 ob 11:09
Napisal/-a gr
pushte napisal/-a:
lazyass napisal/-a:Točno to kar piše (trenutno) :)
In kaj bo potem tukaj ko bo stran izdelana????????????????????????
Točno to kar bo pisalo (takrat) :)

Nekaj se šušlja o igrah.

Re: Videoteka

Objavljeno: 12. Jan 2008 ob 20:40
Napisal/-a T2_Delavec
V T-2 videoteki je danes ene 19 novih filmov (prvoklasna produkcija Sony Universal). Sedaj je že 633 vsebin na VoD, pa še so na poti.

Evo link: http://tv.t-2.net/?MCT=1 8)

Re: Videoteka

Objavljeno: 13. Jan 2008 ob 00:21
Napisal/-a Ricardo
ej mene pa nekej zanima....


v videoteki je "KAO" ful filmov... a nebi mogoce raje povedali da jih je 3/4 manj pa da so filmi razvrščeni po žanrih... imate noter filme ce dobro pogledate ki so vpisani pod 3 žanre... pol je 1 film štet za 3.. naprimer: "ime filma" tam pa pise Akcija/Komedija/Triler
to se mi ne zdi nesmiselno...in seveda tudi rahlo zavajajoče...ali??

to bi blo fajn ce bi zrihtal ker je meni osebno zelo motece ko se sprehajam po videoteki...


LP

Re: Videoteka

Objavljeno: 13. Jan 2008 ob 08:24
Napisal/-a bradek
Vsebin v videoteki je tocno toliko, kolikor jih pise. Trenutno torej 633. To da so razdeljeni v vec kategorij, se seveda ne sesteva pri skupni stevilki :)

Vsak film lahko spada v vec kategorij. Ce predvidevamo da ima film navedene tri kategorije, in sicer drama / romanticni / triler, potem bo v kategoriji drama takoj na zacetku seznama, v kategoriji romanticni nekje na sredini in v kategoriji triler cisto na koncu seznama. Pri skupni stevilki se pa uposteva samo enkrat.

p.s.: Podoben koncept ima tudi IMDB

Re: Videoteka

Objavljeno: 13. Jan 2008 ob 08:50
Napisal/-a T2_Delavec
Tako je! 8)
Une kategorije znotraj filmov so narejene samo zato, da se filme lažje najde, saj sledi znamenitem motu "Divide et impera" - torej "deli in obvladaj". To, da kategorije niso disjunktne pa je seveda posledica tega, da je nek film lahko hkrati tudi v več kategorijah. Filmov je že sedaj veliko, baje je pa že nekaj novih na poti in zato je taka razdelitev kar smiselna, to moram priznati. :)

Re: Videoteka

Objavljeno: 14. Jan 2008 ob 19:33
Napisal/-a T2_Delavec
Kot napovedano, je danes številka že na 654. Novih je nekaj filmov o Elvisu, en koncert Pavarottija ter dokumentarne serije: Vietnam, Iwo jima in Nasina nadzvočna letala. Vljudno vabljeni! :)

Re: Videoteka

Objavljeno: 14. Jan 2008 ob 21:19
Napisal/-a DixieFlatline
No upam da boste dodal še več koncertov, to mi je res kul gledat.

Re: Videoteka

Objavljeno: 21. Jan 2008 ob 21:43
Napisal/-a dapi31
Glede nato, da je bilo govora o tem, da zadeva VoD mora delovati 100% bi rad zaupal mojo izkušnjo, iz katere sem se odločil, da VoD ne bom uporabljal še lep čas, neglede na količino filmov, ki je ponujena. Torej nekega lepega večera sem si želel ogledati film nakar je zadeva obupno kockala (tudi zvok je bil katastofalen) nakar sem klical na HelpDesk in mi je sogovorec svetoval naj pošljem reklamacijo, ker mi ne more pomagati. Naj omenim, da sem predtem pred časom že gledal film in je na začetku tudi kockal, nakar so mojstri uredili in je bil film OK, brez pripomb. Zadevo sem spisal in jo poslal po mailu in na faks, nakar so mi tudi odpisali. Glede na ton pisanja sem se odločil, da obelodanim to tudi tukaj v morebiten premislek komu, ki bi si želel ogledati kakšen film.

Moja reklamacija:
Spoštovani,

včeraj, v soboto 24. 11., sem zvečer preko vaše videoteke naročil ogled filma KAKO UBITI SOSEDOVEGA PSA, a se je odločitev pokazala za napako. Zaradi obupnih motenj - zelo kockasta slika, popolnoma popačen ton, vselej, ko so se pokazale kockice – in to je bilo malone ves čas), si filma NI BILO MOGOČE OGLEDATI.

Tudi po klicu na vašo službo ni bilo nič bolje (čeprav sem v preteklosti že imel podobno situacijo in sem si po takojšnjem posredovanju vašega tehnika, ki je – kot se je izrazil, močneje »odprl pipico«, film takrat lahko ogledal v normalni kvaliteti).

Zato vlagam REKLAMACIJO in sporočam, da zneska za ogled filma, ki znaša 2 EUR, nikakor NE NAMERAVAM PORAVNATI saj od naročene storitve ni bilo nič.

V upanju, da boste mojo reklamacijo upoštevali, in mi v sladu z dobrimi poslovnimi običaji na mesečnem računu tega zneska NE BOSTE OBRAČUNALI, vas lepo pozdravljam.

Njihov odgovor:
Spoštovani!

Reklamaciji žal ne bo ugodeno, ker neglede na kakovost slike, stroške za naročeno vsebino je potrebno poravnati. Tako piše tudi v splošnih pogojih, ki jih potrdite ob začetku gledanja. Kockanje TV je pa težava v visokem šumu linije.

Lepo Vas pozdravlja,
T-2 služba za naročnike

Seveda so mi vse tudi zaračunali... pa hvala za prijaznost!

Re: Videoteka

Objavljeno: 21. Jan 2008 ob 22:12
Napisal/-a Surfer
gr napisal/-a:...glede puzzle...

Nekaj se šušlja o igrah.
Že en mesec piše "v izdelavi". Res potrebujete tako dolgo za "izdelavo" ali je projekt opuščen? :?

@dapi31: Moja izkušnja: Ko sem prvič začel gledat film iz videoteke, je kockal. Potreben je bil klic na HD in reset aminota, potem je bilo OK in od takrat vsi filmi delajo brezhibno.

Re: Videoteka

Objavljeno: 21. Jan 2008 ob 22:21
Napisal/-a opajec
dapi31 napisal/-a:Glede nato, da je bilo govora o tem, da zadeva VoD mora delovati 100% bi rad zaupal mojo izkušnjo, iz katere sem se odločil, da VoD ne bom uporabljal še lep čas, neglede na količino filmov, ki je ponujena. Torej nekega lepega večera sem si želel ogledati film nakar je zadeva obupno kockala (tudi zvok je bil katastofalen) nakar sem klical na HelpDesk in mi je sogovorec svetoval naj pošljem reklamacijo, ker mi ne more pomagati. Naj omenim, da sem predtem pred časom že gledal film in je na začetku tudi kockal, nakar so mojstri uredili in je bil film OK, brez pripomb. Zadevo sem spisal in jo poslal po mailu in na faks, nakar so mi tudi odpisali. Glede na ton pisanja sem se odločil, da obelodanim to tudi tukaj v morebiten premislek komu, ki bi si želel ogledati kakšen film.

Moja reklamacija:
Spoštovani,

včeraj, v soboto 24. 11., sem zvečer preko vaše videoteke naročil ogled filma KAKO UBITI SOSEDOVEGA PSA, a se je odločitev pokazala za napako. Zaradi obupnih motenj - zelo kockasta slika, popolnoma popačen ton, vselej, ko so se pokazale kockice – in to je bilo malone ves čas), si filma NI BILO MOGOČE OGLEDATI.

Tudi po klicu na vašo službo ni bilo nič bolje (čeprav sem v preteklosti že imel podobno situacijo in sem si po takojšnjem posredovanju vašega tehnika, ki je – kot se je izrazil, močneje »odprl pipico«, film takrat lahko ogledal v normalni kvaliteti).

Zato vlagam REKLAMACIJO in sporočam, da zneska za ogled filma, ki znaša 2 EUR, nikakor NE NAMERAVAM PORAVNATI saj od naročene storitve ni bilo nič.

V upanju, da boste mojo reklamacijo upoštevali, in mi v sladu z dobrimi poslovnimi običaji na mesečnem računu tega zneska NE BOSTE OBRAČUNALI, vas lepo pozdravljam.

Njihov odgovor:
Spoštovani!

Reklamaciji žal ne bo ugodeno, ker neglede na kakovost slike, stroške za naročeno vsebino je potrebno poravnati. Tako piše tudi v splošnih pogojih, ki jih potrdite ob začetku gledanja. Kockanje TV je pa težava v visokem šumu linije.

Lepo Vas pozdravlja,
T-2 služba za naročnike

Seveda so mi vse tudi zaračunali... pa hvala za prijaznost!

Če si jim popustil si ...., nikakor se ne daj! V splošnih pogojih jim tudi piše, da zagotavljajo storitev bla bla bla..... Odbij od računa in jim ponovno pošlji reklamacijo z opisanimi členi, kjer zagotavljajo kakovostno storitev... poglej si splošne pogoje. Če film ni bil gledljiv ni bil gledljiv in pika! sicer pa tako bedastega odgovora še nisem videl. še člen:

12. člen
T-2 je dolžan:
- zagotavljati storitve T-2 v predpisani oziroma dogovorjeni kakovosti,

NN, Mitja-i, če to ven pošilja vaša naročniška služba, jo vprašajte ali so normalni? :?

Re: Videoteka

Objavljeno: 21. Jan 2008 ob 22:43
Napisal/-a ipsilon5
A so res to napisali? :)

Re: Videoteka

Objavljeno: 22. Jan 2008 ob 07:58
Napisal/-a mahi
Že to je nekaj, da so ti sploh odgovorili :)

Re: Videoteka

Objavljeno: 22. Jan 2008 ob 08:09
Napisal/-a dapi31
To je bil točno copy/paste njihovega maila, odgovorili so pa samo zato, ker so dobili tudi na faks. Žal se lahok nekdo trudi maksimalno (ala Navadni Nimda) da zadeve uredi in potem en birokratek v trenutku ves trud izniči s takim odnosom...