Re: Čas od prijave napake..
Objavljeno: 7. Jul 2007 ob 10:02
Saj vem, da imajo tehniki opraviti z množico butljev, ki mislijo, da vedo vse, samo težko pa razumem, zakaj razloga za odpoved ne more povedat?mitja_i napisal/-a:Reset switcha DEJANSKO reši 99% napak na optiki (ker jih je itak malo). Fizične prekinitve pa pač ne. In fizične težave prek klicnega centra ne moremo rešiti. Razlogov za odpovedi pa se ne govori.SENIL napisal/-a:pri nekoliko resnejšem problemu od "resetirajte switch". Razloga zakaj je vse odpovedal mi ni znal povedati. In potem smo hoteli vzeti linijo 100/100 pri T2, ko se preselimo. Not going to happen.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
@SENIL: Podpora T2 je verjetno res slabša od T1, ampak tud T1 niso lih cvetke. Pri mojem bivšem delodajalcu smo imel neke težave z ADSL (firma ma lasten server), pa je blo krivo vse, samo Telekom ne. Bajta je bla BTW nova z novo napeljavo ipd. Mojga šefa je pa sam to zanimal, kdaj bo delal... Še dons je zadeva rešena tko, da lahko vsak trenutek odpove povezava - in tud odpoveduje vsaka dva tedna za kakšno urco ziher. Pol pa še redni SiOL izpadi, tko da so reveži suma summarum offline par ur na teden.
Za primerjavo: jaz sem bil offline vsega skupaj kakšno urco ali max tri, odkar imam T-2 (dobro leto). Pa sem en navaden prdec zanje. Pa 40 let stare parice in podobna nesnaga. A lahko uganeš, kdaj imam namen iti na T1? Meni pade na pamet samo sveti Nikola. Ja, takrat enkrat, ob svetem Nikoli.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)