Stran 3 od 4

Re: Ura

Objavljeno: 1. Apr 2009 ob 15:35
Napisal/-a nathanhund
zajle se je pa popravla :rtmT2:

Re: Ura

Objavljeno: 8. Maj 2009 ob 23:18
Napisal/-a gogi1
Mene pa zanima kako se na prenosnem IP telef.naštima ura!!!Poskusil vse pa ne dela ,pa tudi pri drugih se ne .Imam panasonica ,ki mi ga je dal T-2.Prosim napišite celoten postopek.Sem že klical na HC pa tudi on ni znal povedati-razložiti.Prosim pomagajte!!! :nevem:

Re: Ura

Objavljeno: 9. Maj 2009 ob 00:01
Napisal/-a Mark
Ura deluje 100 %. Sicer doma sedaj nimam tega tel, da bi sprobal. Predlagam vseeno, da poskusiš spodnji postopek, ki velja za brezžični pstn panasonic.

Slika

lp :)

Re: Ura

Objavljeno: 9. Maj 2009 ob 21:13
Napisal/-a gogi1
Hvala za odgovor ,ampak mi po teh navodilih pride samo do urejanja IMENIKA!!!! :cry: Ure še videl nisem!!!! :!: :!: Prosim za še kakšen predlog.


LP Gorazd

Re: Ura

Objavljeno: 12. Maj 2009 ob 13:44
Napisal/-a Mark
Sem preveril in so ta navodila, ki sem jih objavil v prejšnjem sporočilu ustrezna.

Pritisni tisto tipko za menu, nato greš na setting bs in pritisneš tipko v desno. Ko piše input code pritisni zvezdico in vtipkaj uro. Za datum je 2x zvezdica.

lp

Re: Ura

Objavljeno: 24. Nov 2009 ob 21:46
Napisal/-a ervins
slow_slow napisal/-a:ervins: poskusi prvo s restartom ISDN vmesnika (pattona), če to ne bo pomagalo pa javi ;)
Po vrnitvi ure na zimski čas mje ura na telefonu zopet uro spredaj. Ne vem kako tega nemorejo zrihtat.........a zdej bom moral dvakrat na leto fehtat da mi prestavijo uro........

Re: Ura

Objavljeno: 24. Nov 2009 ob 21:52
Napisal/-a Mark
Načeloma se to izvaja avtomatizirano. Obstajajo pa žal tudi robni pogoji, do katerih lahko prihaja zaradi različnih stvari. Si po spremembi ure, pattona že kaj resetiral? Zadostuje samo izklop/vklop napajanja? Če še ne bo delovalo pravilno mi lahko daš telefonsko za ZS in bom preveril in uredil.

edit: Tale primer je sedaj urejen, če je še slučajno kdo opazil, da mu ura ne kaže pravilno, lahko javi in se uredi.

Re: Ura

Objavljeno: 12. Dec 2009 ob 17:13
Napisal/-a Tosho
Men ne dela...

Re: Ura

Objavljeno: 4. Jan 2010 ob 10:12
Napisal/-a Tosho
Še zmeraj ne dela kljub resetiranju vseh škatel, ki jih premorem... Kdo bi mi to porihtal zdaj, ko ni več Nimde?

Re: Ura

Objavljeno: 4. Jan 2010 ob 10:47
Napisal/-a NoName
tosho, privat mi sporoci stevilke vseh skatel (bodisi serijske, mac, telefonske, ...)

Re: Ura

Objavljeno: 5. Jan 2010 ob 20:10
Napisal/-a Mark
Tosho, če si samo napisal, da ti ne dela je to premalo. Potrebno je prijaviti napako na T-2 ali se obrniti na kakšnega T-2-jevca preko ZS.

Re: Ura

Objavljeno: 5. Jan 2010 ob 20:25
Napisal/-a Tosho
Sem čakal, če se bo ura obdržala po 24-ih urah, ko mi je NoName poštimal in zgleda da bo. Skratka, zadeva je rešena...
Tnx NoName!

Re: Ura

Objavljeno: 5. Jan 2010 ob 20:27
Napisal/-a Mark
Pomembno je, da je urejeno. Naslednjič pa kar pogumno :)

Re: Ura

Objavljeno: 5. Jan 2010 ob 20:31
Napisal/-a Tosho
Sej ne da bi se bal, samo tukaj se ni videlo, ker sva z NoName preko zs reševala... :)

Re: Ura

Objavljeno: 14. Dec 2011 ob 18:43
Napisal/-a pux
Imam enake tezave.

Imamo ISDN telefone Gigaset priklopljene na Pattona. Ne glede kolikokrat popravil
uro na handsetih ali isdn bazni postaji, le-ta vedno skoci za eno uro naprej.

Zadevo sem ze javil tehnicni podpori in enkrat so me ze klicali ce je uredu, vendar
brez kakrsnega koli uspeha.

V cem je trik?