Danes je žalostno to, da ko človek prebere neko tako "zanimivo" ponudbo, ne more po takoj rečt, evo to bo zame, pač pa si mora vzet cel popoldan čas in raziskovat kje vse so zanke in ali se na koncu res splača.
Najprej, ja cena je 0.10 EUR na minuto, ampak za Tuš je 31 sekundni pogovor že obravnavan kot enominutni, torej 0.10 EUR gre bye bye. Podobno je za njih 5 sekund enako 30 sekund pogovora.
Potem, sklepam da je paket namenjen tistim ki malo kličejo, sam imajo raje račun na dom kot filanje preko kartic. Kako lahko naročnik preverja stanje? Enostavno, počaka naj na račun. Je pa že boje imeti predplačniški paket.
Tako imenovane brezplačne minute. Ideja je dobra, podrobnosti pa gnile. Brezplačne minute, ki jih nabereš v njihovih trgovinah, ti nakažejo šele 1. naslednji mesec. In pa če imaš nabranih recimo 100 minut, jih moraš ponucati v tistem mesecu, ko so ti jih prenesli na račun. Ker je ta naročniški paket za tiste, ki manj kličejo, je bolj verjetno da teh minut ne bodo mogli porabiti. Če so si jih prislužili v njihovih trgovinah, zakaj ne morejo z njimi prosto razpolagat?
Zakaj manjka podatek o priključnini? Ene 10 EUR vzamejo. Zakaj morajo morebitni bodoči uporabniki te podatke iskati?
Zakaj je drobnega tiska več kot ponujenih storitev?
Ne rečem, na začetku se mi je ta ponudba zdela super, samo ko prebereš podrobnosti pa vidiš, da je vse skupaj BREZveze.