Stran 3 od 3

Re: Napačen obračun - že drugič zapored

Objavljeno: 14. Nov 2009 ob 13:32
Napisal/-a T2_Delavec
Torej, si napisal?
Lahko mi pa daš številko pogodbe na Zasebna v ponedljek in opomnik in bom dal jaz odgovornim.

Re: Napačen obračun - že drugič zapored

Objavljeno: 14. Nov 2009 ob 14:26
Napisal/-a Atoll
Ja, za tokratno reklamacijo sem že napisal in poslal po emailu.

Zaradi osebne reklamacije v poslovalnici sem spraševal, ker so mi enkrat prej tako odgovorili (tega bo gotovo že eno leto), da tega v poslovalnici pač ne počnejo. Zdaj vidim, da imam možnost, če bom prelen, da grem malo na svež zrak in ... Stvari opravim osebno.

Pa mogoče veste, zakaj se vam ti nesrečni HDTV vmesniki prikradejo na račun v brezčasnih paketih?

Re: Napačen obračun - že drugič zapored

Objavljeno: 16. Nov 2009 ob 10:16
Napisal/-a gregorr
tud mene zanima zakaj se to dogaja? ne bi raje to popravili, kot pa da moramo pisati reklamacije?! jst jih sicer ne pišem ampak plačam toliko, kot bi moralo biti pa se naj potem kdor hoče ukvarja z mojim saldom :P

Re: Napačen obračun - že drugič zapored

Objavljeno: 16. Nov 2009 ob 15:14
Napisal/-a Atoll
Ne vem, če bo tvoja praksa padla na plodna tla ;)

Če ti zaračunajo, potem že mislijo, da imajo za to tehten razlog. Svetujem reklamacijo. Je pa jeba s pisanjem teh reklamacij ja. Jaz samo še datume spreminjam :)

Re: Napačen obračun - že drugič zapored

Objavljeno: 16. Nov 2009 ob 16:25
Napisal/-a laser
mitja_i napisal/-a:Na razčlenjenem računu se piše samo povprečnina stroška klicev v določeni postavki. Res je, da je cena klica v TS 0,0125, vendar to ni edino stacionarno omrežje. Klici v druga slovenska stacionarna omrežja so precej dražji.
Lej to mitja_i tudi mene je tole precej zmedlo na mojem računu za ta mesec cena Klici v Slovenska stacionarna omrežja je postavka 0,0530 brez ddv-ja.Kako to, da ne morete na položnico za vsako omrežje posebej spisati postavko,saj ni tolk dela in je bolj pregledno.Da sem pol klicaril na HD1 kaj je to za ena cena klica,ker se tud nism spomnu in ne vedel da so klicani bili v drugem omrežju(Tuš in pa Amis).Saj drugače ni panike okol tega sam človek ko pogleda prvič na hitro na položnico se mu ta cifra zdi nekam čudna. Lahko bi imeli malo bolj pregleden račun če ga že prilagajate zraven, ker to je tako na hitro videno napol razčlenjen po postavkah.
Lp

Re: Napačen obračun - že drugič zapored

Objavljeno: 16. Nov 2009 ob 16:36
Napisal/-a T2_Delavec
Pojdi prosim pogledati na Servisne strani, kjer je zabeležen vsak posamičen klic. Na računu je pač agregat.

Re: Napačen obračun - že drugič zapored

Objavljeno: 16. Nov 2009 ob 16:47
Napisal/-a laser
Jp, sem šel pol pogledat na servisne strani ,ko sem govoru z delavcem na HD1ko mi je omenu da je to cena povprečje vseh klicev v različna stacionarna omrežja skupaj, zato pride taka cena.No in šele potem ko sem šel pogledat na servisne strani sem videl kje se te številke nahajajo.Ker prej sem mislil da so iz T1 ampak očitno niso bile.
Lp

Re: Napačen obračun - že drugič zapored

Objavljeno: 16. Nov 2009 ob 16:53
Napisal/-a T2_Delavec
Ja, nekatere številke so tudi prenešene v druga omrežja, odtod višja cena. Teh prenešenih telefonskih številk je z vsakim dnem vedno več.

Re: Napačen obračun - že drugič zapored

Objavljeno: 16. Nov 2009 ob 21:12
Napisal/-a tonimona
Namig: naj T-2 izda račun s samo eno postavko- agregat storitev = xxxx €, s pripisom, če vas kaj zanima, poglejte servisne strani. :namrec:

Re: Napačen obračun - že drugič zapored

Objavljeno: 17. Nov 2009 ob 06:47
Napisal/-a Cobane
Tonimona, ne bodi zloben!

Drugače bi bilo pa bolje, če bi na račun kar podali link do servisnih strani! Računi bi bili lahko tiskani vnaprej in bi jih pošiljali s prvim v mesecu, da uporabnike z njimi samo spomnite na poravnavo obveznosti!