Stran 3 od 4

Re: čuden račun

Objavljeno: 18. Feb 2010 ob 09:34
Napisal/-a gulikoza
ah ja, na posebno položnico se sploh nisem spomnil ;-)
hehe, potem sem vedno narobe vpisal sklic, bo zdaj naprej prav :D

(edit: da ne bo kdo rekel da sem ekstra glup; na našem računu ni nobene položnice, samo znesek, sklic in način plačila: bančno nakazilo...zato se nisem spomnil na posebno položnico :razz:)

Re: čuden račun

Objavljeno: 19. Feb 2010 ob 12:51
Napisal/-a GregecSLO
Lahko samo eno vprašanje še glede reklamacije...

Mi smo reklamiral račun. Rok za plačilo je bil 15.2. . Računa še nismo plačali, od reklamacijske službe naj bi danes dobili odgovor. Sem klical na T2 so rekli da je bilo ugodeno in da bodo zmanjšali znesek za račun...

Na servisnih straneh je še vedno enak znesek. Pošte od reklamacijske službe še nisem prejel... Ne vem za točno koliko so zmanjšali račun tako da še plačat ne moremo...

Kako naprej? Da nas ne bo kdo odklopil...

Re: čuden račun

Objavljeno: 20. Feb 2010 ob 08:51
Napisal/-a Cobane
Kako veš, da je račun napačen? Oz. kako si opazil, da je napačen? :?:
No, tisto, kar ti ni dišalo na njem odštej in plačaj nesporni znesek. Menda ni težko!

Re: čuden račun

Objavljeno: 20. Feb 2010 ob 10:13
Napisal/-a GregecSLO
bom počakal na navadno pošto, reklamacija je bila ugodena, samo mi ne zna noben povedat kolk manj naj bi račun bil... Za računovodstvo pa moram vedet do centa natančno...

Re: čuden račun

Objavljeno: 20. Feb 2010 ob 11:44
Napisal/-a Mark
Če je bila reklamacija ugodena, boš domov dobil v pisni obliki odgovor in znesek dobropisa. Lahko pa pokličeš na HD, če že imajo vpogled.

Re: čuden račun

Objavljeno: 20. Feb 2010 ob 15:19
Napisal/-a GregecSLO
Se pravi da plačam račun v originalu ali odbijem vsoto stran?

Re: čuden račun

Objavljeno: 22. Feb 2010 ob 10:23
Napisal/-a astras
placas racun in potem bo v naslednjem racunu upostevana reklamacija in dobropis
lp

Re: čuden račun

Objavljeno: 9. Mar 2010 ob 23:57
Napisal/-a Ika13
Kot zgleda ni konec problemov!

Kdor redno spremlja forum ve, da se nas je kr nekaj pritoževalo nad previsoko zaračunanimi storitvami za mesec januar. Seveda, reklamiramo zadevo, po nasvetih T2jevcev na tem forumu (ter poslovalnice), plačamo nesporni delež. Danes pa presenečenje v kuverti z novo položnico, je namesto opravičila oziroma obrazložitve, da je prišlo s strani T2 do napake pri obračunavanju, dobimo opomin.
Seveda pokličem na HD (kam se obrnit je bilo napisano na opominu) ter želim, da mi pojasnijo zadevo.
Seveda sem najprej predstavil svoje stališče in kako sem se lotil reševanja zadeve, nakar mi na HD prične razlagat, da so nam dali nekakšen dobropis, ampak v kuverti pa smo prejeli opomin. Vglavnem skregano z logiko. Razumel bi da bi imel dobropis, če bi dejansko plačal preveliko položnico, ampak sem prevelik znesek reklamiral in plačal nesporni delež, tako da ne vem kako ti lahko T2 da v naprej dobropis in ti nato v kuverto zraven nove položnice pošlje opomin.
Najhujše pri vsej stvari pa je to, da sem moral klicat 2x na HD in se je obakrat končalo tako, da sta mi "študenta" sredi pogovora prekinla zvezo (zelo profesionalno). Pa seveda nisem nobenga pošiljal v 3 krasne, al jim j... vse po spisku, ali kaj podobnega.
Hotel sem pač, ker je bila napaka na strani T2, da se stvar razjasni in da mogoče zadeva pride na prava ušesa, na koncu pa je izpadlo, da sem jaz dolžan ker nisem plačal izstavljenega računa, na enkrat dobiš kvazi dobropis, v kuverto pa opomin.
Najbolj grdo in neprofesionalno pa je to, da mi sredi pogovora prekinejo zvezo in to 2x (vsaj nasvidenje bi lahko prej rekla).
Če so na HD zaposleni zato da znajo, ko jih pokličeš da ni interneta, ti rečejo da resetiraš modem ob delikatni zadevi pa ti ležerno odložijo telefon. Je boljše, da se "resetirajte modem" posname na odzivnik in bo T2 kr nekaj evrov prišparal.

Res me čudi, da ni v kuverti prišla obrazložitev, da se je prejšnji mesec zgodila napaka, ter da so izstavli preveliko položnico, zraven naveden točen znesek, ki bi ga moral plačat.
Če si plačal prevelik znesek imaš dobropis, če si pa plačal naveden nesporni delež pa je zadeva za obe strani zaključena.
Namesto tega pa se pošiljajo opomini, bravo T2! :plosk:

lp,Ika13


p.s.: v vednost, nismo edini, ki smo dobili opomin za isto zadevo.

Re: čuden račun

Objavljeno: 10. Mar 2010 ob 08:05
Napisal/-a Hevidi
Obrni se prosim z ZSjem na uporabnika mitja_i, o ID priključka in ostalih podatkih... prekinjanje klicev nikakor ni sprejemljivo in ga je treba sankcionirat.

Re: čuden račun

Objavljeno: 21. Apr 2010 ob 09:18
Napisal/-a Hevidi
Za velik uspeh štejem, da tale tema pri tokratnih računih ni imela niti enega posta :)

Re: čuden račun

Objavljeno: 21. Apr 2010 ob 09:29
Napisal/-a Cobane
Hja, zato ker so pisali v drugi temi: http://t-2.rula.net/viewtopic.php?f=7&t ... 60#p154029
Računi še vedno hodijo iz hiše, na njih pa ni odračunanega dobropisa z obrestmi vred! Torej računi so še vedno napačni pri določenih uporabnikih, kar se vam še vedno ne more šteti v čast!

Re: čuden račun

Objavljeno: 21. Apr 2010 ob 09:33
Napisal/-a benko57
Mah, zdaj pa sem že v dvomih...
Položnica prišla, znesek 80€...

Imam 3 tvje, 10/1 povezava ter telefon...10 gb placa, shema L...klici v stacionarno 13€, ter xtv paket...

Znesek se mi res zdi veeeelik...

Če je vse pravilno izračunano, bom pa začel razmišljati o zamenjavi operaterja...na našem koncu je možen samo SIOL še...pa me zanima kako je kaj pri njih?Storitve, cene, mnenja...

Re: čuden račun

Objavljeno: 21. Apr 2010 ob 09:50
Napisal/-a slow_slow
A se ti ne bi bolj splačalo preiti raje na kak Brezčasni VDSL?
bi pomoje kar precej prišparal glede na naročeno ;)

Re: čuden račun

Objavljeno: 21. Apr 2010 ob 12:39
Napisal/-a benko57
Kako to misliš?
Daj mi razloži, ne spremljam ravno teh novosti t2ja...Lahko tudi na P.M.

Re: čuden račun

Objavljeno: 21. Apr 2010 ob 12:52
Napisal/-a Cobane
Sprehodi se malo na http://t-2.net/?AUID=B53267010A19321040889, pa ti bo hitro jasno, kaj je to za en vrag!