Stran 3 od 22
Re: Nova servisna stran
Objavljeno: 30. Okt 2010 ob 10:06
Napisal/-a Mark
Spremembe prejemanja računa je sedaj možno urejati preko servisnih strani. Enostavno hitro preko web forme, od doma, punce, ljubice, službe, vstavi_poljubno
Gre se na servisne strani -> status -> eračun in izpolni zahtevana polja.

Re: Nova servisna stran
Objavljeno: 30. Okt 2010 ob 17:36
Napisal/-a Enter4
Lepa gesta, le tako naprej. Mi pa je malo žal, da ne omogočajo obojega hkrati...

)))
Re: Nova servisna stran
Objavljeno: 30. Okt 2010 ob 20:05
Napisal/-a Mark
Kaj boš s papirjem, če imaš kopijo na mailu? Plačaš ga tak al tak najverjetneje preko spletne banke. Če pa maš firmo ali želiš iz principa shraniti račun v klasičnem formatu pa se strinjam, da bi lahko bila tudi opcija "oboje". Morebiti bo še kakšna nadgradnja tega

Re: Nova servisna stran
Objavljeno: 30. Okt 2010 ob 21:28
Napisal/-a erbi
Saj za firmo ne rabiš več papirja. Veljaven je tudi E-mail račun
Re: Nova servisna stran
Objavljeno: 31. Okt 2010 ob 00:46
Napisal/-a feeltch
mene so v poslovalnici, sicer že pred časom, vprašali če hočem oboje. pa sm hotu samo e-
Re: Nova servisna stran
Objavljeno: 2. Nov 2010 ob 19:15
Napisal/-a DownTaker
V kakšni obliki ali v kakšnem formatu pa pride položnica po e-mailu?
Vprašam zato, če dobiš pošto na recimo gmail, da lahko pregledaš podatke na e-položnici.
Re: Nova servisna stran
Objavljeno: 2. Nov 2010 ob 19:32
Napisal/-a Mark
Račun se pošilja v .html in .xml. Občasno pride zraven še kak reklamni flyer v .pdf.
Re: Nova servisna stran
Objavljeno: 4. Nov 2010 ob 08:55
Napisal/-a Hevidi
Opcija "oboje" je sicer še vedno na voljo na obrazcu v poslovalnici, ampak smo bili enoglasni, da tisti, ki je tako notri v ITju, da uporablja servisne strani, mu tudi e-račun ne bo delal preglavic + z opcijo "oboje" ni nikakršnega prihranka in okoljevarstvenega učinka.
V kratkem pridejo še druge spremembe naročniškega razmerja na servisne strani, pred tem pa moramo še SPP prilagodit in sprostit programerske kapacitete

Re: Nova servisna stran
Objavljeno: 4. Nov 2010 ob 11:05
Napisal/-a tonimona
Pogrešam možnost kreiranja dodatnega predala preko servisnih strani. Še zmeraj potreben dopis.

Re: Nova servisna stran
Objavljeno: 4. Nov 2010 ob 11:35
Napisal/-a Hevidi
To pa ne drži... spodaj imaš gumb "dodaj poštni predal". Če tega ne vidiš imaš al premal naročenih emailov, al pa je dugje problem (ZS Skymaniaku).
Re: Nova servisna stran
Objavljeno: 4. Nov 2010 ob 14:36
Napisal/-a tonimona
In kako naročiš predal? Z dopisom?

Re: Nova servisna stran
Objavljeno: 4. Nov 2010 ob 14:41
Napisal/-a xtasy
dej mi podatke na ZS, ti bom pogledal. 5 predalov maš zastonj, če jih nimaš aktiviranih, sporoči na ZS podatke. ime in priimek naročnika + naslov. Opcija je pa tudi klic na tehnično podporo, ti bodo zrihtali 1,2,3.
Re: Nova servisna stran
Objavljeno: 4. Nov 2010 ob 23:00
Napisal/-a Mark
Če kdo npr po pogodbi naroči samo enega, je potrebno pisno zahtevati spremembo (Do 5 je brezplačnih). Se pravi, če jih je po pogodbi naročenih več, se lahko enostavno kreirajo preko servisnih strani. Če ni se jih pač dodatno naroči, da se lahko kasneje po potrebi kreirajo. Če maš elektronski podpis ne rabiš niti skenirat prej omenjenega dopisa, pošlješ direktno mail na znan naslov.
En preview:

Re: Nova servisna stran
Objavljeno: 5. Nov 2010 ob 22:26
Napisal/-a ally12
Servisna stran mi že tri dni kaže isto stanje pri porabi mobilne telefonije. A kdo ve, zakaj zadeva (trenutno) ne deluje?
Re: Nova servisna stran
Objavljeno: 8. Nov 2010 ob 08:32
Napisal/-a Hevidi
[ugibam] Prvih par dni v mesecu se praviloma izdelujejo računi, zato je pregled porabe na vseh drugih dostopih malce omejen.