Stran 3 od 6
Objavljeno: 13. Sep 2006 ob 21:54
Napisal/-a Andy
Sistemsko reševanje problema
Kaj to pomeni ?
Objavljeno: 13. Sep 2006 ob 22:00
Napisal/-a kitl
Verjetno to, da ko bo Telekom izgubi določen % naročnikov ISDN-ja zaradi te bedarije, da bodo na hitro odkrili napko in jo rešili

Objavljeno: 14. Sep 2006 ob 21:01
Napisal/-a Andy
Ok, ampak ZAKAJ T-2 ne poda nobenega sporočila, zakaj se to dogaja ??
Enkrat dobim odgovor od T-2ja da je krivda Telekomova, potem s Telekoma, da je krivda na T-2. Kličem na T-2, ja bomo preverili, bomo poizkusili popraviti, kličite konec tedna, če ne bo bolje.
Zakaj imam občutek, da odnos do SRD naročnikov ni pošten ne iz Telekomve in ne iz T-2 jeve strani ?
Obe strani dobro vesta za kaj gre, tudi tukaj se je pisalo o tehničnem ozdaju problema, a se nič ne zgodi. Nobenega obvestila.
Poden.

Objavljeno: 14. Sep 2006 ob 21:29
Napisal/-a T2_Delavec
Saj sem povedal - dogaja se nekaterim, nekaterim pa ne. Razlog je v škart robi - tej razcepniki ustrezajo ADSL fekvencam, delajo pa "eden tko, drugi drugače". Potrpi še malo, da se to ne uredi, ali skenslaj ISDN in preidi na VoIP, kar je dolgoročno edina pametna rešitev.

Objavljeno: 15. Sep 2006 ob 08:34
Napisal/-a Andy
Nimda, saj tebe ne krivim, hvalabogu za tale forum, da se vsaj kaj izve.
Moraš pa razumeti, da je to še vedno samo neuradni forum. Uradnega odgovora s strani T-2, zakaj se to dogaja kaj in kdaj se bo naredilo, da se ta napaka odpravi pa enostavno ne dobim.
Ali T-2 ne more pritisniti na TS, da bi testirali z ustreznimi razcepniki?
Rad bi obdržal ISDN, zato mi ni jasno, zakaj tak odnos. Da pa ne bo pomote, internet šiba kot strela in sem zaenkrat zelo zadovoljen. Samo tole s telefonom je pa zelo zelo moteče.
Koncukoncev pa bi tudi TS-ju menda moralo bit v interesu, da se to uredi. Mislim, na izsiljujoč način so dobili toliko ISDN naročnikov, če ne bi bil pogoj za ADSL, ISDN-ja pri nas sploh ne bi poznali! Zdaj bodo pa s takim odnosom izgubili precej strank. Res se bodo sami pokopali.
Objavljeno: 15. Sep 2006 ob 10:57
Napisal/-a Jerry
Ce bi bilo tok simpl, potem marsikaterega problema nebi bilo. Tako pa more T-2 vedno ko kaj hoce doseci to delati preko APEK-a kar pa je verjetno napocasnejsa pot...
Morte razumet da je to le edn od serije problemou ki jih je telekom povzrocal T-2, men se zdi da 1. spor/problem so bili odcepniki oz. neke protiudarne/napetostne zascite paric...
Objavljeno: 15. Sep 2006 ob 19:27
Napisal/-a Andy
Vprašanja:
če zdajle prestopim iz SRD-ja na PRD - se pravi, odpovem ISDN telefonijo (pa želim prenesti trenutne številke in priključiti obstoječe ISDN aparate na VoIP - gre za eno bazno postajo z dvema brezžičnima slušalkama) , kako to izgleda stroškovno ?
- ISDN vmesnik (ali ga plačam) - 30000 SIT

- cena interneta se dvigne za 1500 SIT (za isti paket)
- naročnina za prvo številko 1000 SIT
- naročnina za drugo številko 500 SIT
Sem to pravilno razumel?
Ali pošljem samo dopis z zahtevo za ustrezne spremembe, a je treba spet podpisovati pogodbo ?
Koliko pasovne širine pobere IP telefonija, jo telefon pobere Inet-u ?
Še tole: katere storitve od tistih, ki jih ponuja TS na ISDN-ju, delujejo ? Preusmeritve klicev, CLIP... ??
lp
Objavljeno: 15. Sep 2006 ob 20:04
Napisal/-a T2_Delavec
Pokliči na HelpDesk, pa se probaj zdilat, da ti dajo ISDN vmesnik. Baje pa jih še kakšen mesec ne bo (so naročeni), torej boš morebiti s tem počakal do takrat. Vsekakor se pa ti splača preiti na T-2 telefonijo.

Objavljeno: 18. Sep 2006 ob 11:00
Napisal/-a Andy
NN, hvala za odogvor. Nekaj dni me ni bilo na forumu.
Pa sem drugače pravilno parafiral stroške ?
Če se da zdilat za ISDN vmesnik, potlej np, ampak 30 jurjev pa vseeno...
Pa vsaj ostane v moji lasti ?
Objavljeno: 18. Sep 2006 ob 11:15
Napisal/-a T2_Delavec
Če plačaš 30 jurčkov je tvoj. Ni pa nobene vezave, ker T-2 smatra, da ima toliko superiorno storitev napram ostalim, da ni treba vezat strank nase.
Tudi obstaja še dodatni razlog, da se stranke ne vežejo: kot vidimo, cene stalno padajo in v naslednjih dveh letih bodo še padale. Tisti, ki se vežejo, pa NE PLAČUJEJO PO NIŽJI CENI, ampak po tisti, kot je bila, ko so se zavezali.

Mafija
Objavljeno: 28. Sep 2006 ob 10:32
Napisal/-a tjalps
Ti na T2-ju so mafija od mafije. Glede na to, da se zavedajo da storitev vezana na ISDN ne deluje dobro bi morali nove naročnike opozoriti na morebitne težave, tako pa veselo zamolčijo in povečujejo število nezadovoljnih uporabnikov, kar se jim bo še slabo vrnilo. Pa ko bi vasj rekel da je treba še mal počakati pa ne bi blo problema... ampa ktak nateg.
Kar se tiče help deska pa so taka groza ker tak ne morejo nič pomagati.
Vprašaš kdaj bo prišel serviser in je odgovor ne vem, pa niti priližno.
Pomeni da jim organizacija škripa in da so navadni amaterrji.
O odzivnosti pa tak al tak škoda besed ker me v 30 dneh ni uspel nihče poklicati.
Od resne firme pričakujem tudi resen odnos ne pa brezvezno govorjenje.
A je mogoče kdo poiskusil stopiti na T2 in koga pocukati za rokav??
lp
Danilo
PS: Se vidimo na SIOL-u.
Objavljeno: 28. Sep 2006 ob 12:32
Napisal/-a kitl
Danilo vi se kar glejte na Siolu mi ne več

Objavljeno: 28. Sep 2006 ob 12:38
Napisal/-a Jerry
uzem ip tel.
Objavljeno: 29. Sep 2006 ob 20:47
Napisal/-a icebreakr
Kakšen je postopek sedaj pri meni: imam SRD, telekom mi je po meritvi T-2 (odkrito čez 1000 napak ko vklopiš isdn) prinesel nov splitter, ga zamenjal - a *suprise,suprise* zadeva dela enako, ko isdn telefon prižgeš neta zmanjka.
Na t-2 support so mi vzeli serijsko št. in model splitterja, ampak se zadeva po nekaj dneh ni še nič premaknila z mrtve točke.
Nočem naštimat sedaj še T-2 ip telefona oz. z isdn vmesnikom, kaj če bo zadeva še vedno crkovala?
Objavljeno: 29. Sep 2006 ob 20:53
Napisal/-a T2_Delavec
Tisto ne bo nič crkovalo. Crkuje IZKLJUČNO zaradi poceni škart robe od tistih iSDN razcepnikov, kupljenih v eni garažni firmi za 8 Eurov na kilo.
