Stran 3 od 4

Objavljeno: 27. Maj 2006 ob 17:00
Napisal/-a KoMar
Ne vidim povezave med tem, da bi človek želel imeti domači strežnik in DDOSanjem multiplayer strežnikov... implikacija, da bodo vsakega, ki bo doma postavil strežnik, zddosali, je povsem napačna.

Objavljeno: 27. Maj 2006 ob 17:02
Napisal/-a HeXeR
jaz bi mel server za $$$ .... zakaj pa so potem te DDoSali ?

KoMarEdit: Ne citiraj sporočila neposredno nad svojim!

Objavljeno: 27. Maj 2006 ob 17:05
Napisal/-a Quakke
Eno vprašanje. Naredil sem server za igro Quake 3 Demo in jih je povezanih 8 igralcev. Zanimal me je kolk bo speedtest pokazal uploada:

Inicializacija . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . OK
izvajam 10s upload test (v smeri k internetu) 1.90Mb/s
izvajam 10s download test (v smeri k vam) 9.52Mb/s

3x sem ga pognal in so bli rezultati podobni. Kako, da igra porab tolk mal uploada?

Objavljeno: 27. Maj 2006 ob 17:16
Napisal/-a T2_Delavec
Quakke - tele omrežne igre imajo dolgo tradicijo in je večina napak in zatikanj na mreži že davno odpravljenih. Prva zaresna taka je bila seveda Quake (1) že poleti leta 1996. Igra fura sicer ene 20 paketkov na sekundo v vsako smer, vendar so izjemno majhni (nekaj 10 bajtov).

Pri takih igrah je problem procesor - če igraš na isti mašini, kot imaš strežnik, si že goljuf, saj imaš NULA pinga! :P

Objavljeno: 27. Maj 2006 ob 18:04
Napisal/-a HeXeR
Kako povezavo pa bi potreboval za Quake 3 al pa 4 recimo 4 playere ? al pa 6 ?

Objavljeno: 27. Maj 2006 ob 18:09
Napisal/-a T2_Delavec
2/2 bi bilo več kot dovolj za 8, morebiti celo 16 igralcev (s tem da naj se ne bi downloadalo med igranjem, sicer gre ping v "maloro").

Spomnem se cajtov, ko nas je tudi po 8 nabijalo na 256kb-s najetem vodu Quake 1 in 2. Torej bo treba za Quake 3 vzeti 8/2 ali 10/2. In to seveda velja za večino iger - tudi za Soldier of Fortune 2. :)

Objavljeno: 27. Maj 2006 ob 18:31
Napisal/-a Malkec
MaRkO napisal/-a: za gaming.si nevem točno iz kod in kdo jih je/so DDoSali (nism od nikjer nic zaslediu)
za clan.si pa so jih iz koreje :? nevem pa zakaj,
Ti pa si res strokovnjak za ddos. DDos iz koreje ti lahko jaz sprožim iz mojega prelepega usnjenega sedeža doma, v SLO.
MaRkO napisal/-a: gaming.si in clan.si sta že '' propala '' ....
redox in eliteplaying pa še nekako ustrajata, stem da so nabavli neko proti DDoS zaščito... samo ne pomaga preveč :?
Še stopnjevanje tvojega znanja. Proti DDOSU NI ZAŠČITE. Edino da vzameš kombinirke pa precvikneš kabl.
MaRkO napisal/-a: uglaunem, če mislaš u notranjem omrežju (LAN) pol rabiš itak switcher pa LANkabel... za zunanje pa se ti ne splača, usaj kar se gejminga tiče.. :?
preveč takih ljudi ki nevejo kaj je rcon, ftp ... sej ok, nerečem da more usak takoj use znat, samo če greš v to mej OSNOUNO znanje :?
Po tvojih besedah sodeč, ti še osnovnega znanja ne premoreš

:D

Objavljeno: 27. Maj 2006 ob 20:47
Napisal/-a KoMar
Če nočete, da se ta tema zaklene, te kregarije ne boste furali naprej ;)

Objavljeno: 27. Maj 2006 ob 22:17
Napisal/-a MaRkO
Ne vidim povezave med tem, da bi človek želel imeti domači strežnik in DDOSanjem multiplayer strežnikov... implikacija, da bodo vsakega, ki bo doma postavil strežnik, zddosali, je povsem napačna.
sej ne rečem da bo usazga, verjetnost je pa velika :? (kolkr jst vem da se ne bo spet kdo pizdu :?)

Malkec, to sm jst od drugod prebrau in zvedu,
glede znanja pa ti samo tko povem... če ti tko paviš je pač tko

zdej smo pa fredi a ne ? :)

Objavljeno: 27. Maj 2006 ob 22:23
Napisal/-a T2_Delavec
Vidim, da je zaleglo, ker je KoMar malo zaropotal! :D

Objavljeno: 21. Jun 2006 ob 19:08
Napisal/-a Quakke
Naredil sem server za UT 2004 demo in se je kolega, ki živi v istem bloku, ki tudi uporablja T-2, povezal gor. Ping je imel okoli 20 ms. Nekje ste napisal, da 2 Mbit/s zadostuje za okol 8 igralcev. Pr men jih je pršlo 31 in kolega je imel pinga 60 ms ostali od 80 - 150 ms. NORO! 8)

Objavljeno: 21. Jun 2006 ob 19:14
Napisal/-a HeXeR
Quake 3 arena porabi okoli 0,25 kbps povezave na igralca ...

Objavljeno: 21. Jun 2006 ob 19:18
Napisal/-a T2_Delavec
Quakke goljufa, ker igra na isti mašini kot je server. :)

Objavljeno: 21. Jun 2006 ob 19:23
Napisal/-a HeXeR
Nisem govor za sebe ... nasplošno ... drugače pa če ima server narediš server na drugi mašnini ... vendar to ni ... pogosto pa še povezan si preko localhosta ... pa maš od 1 do 4 pinga :twisted:

Objavljeno: 21. Jun 2006 ob 20:34
Napisal/-a Luco
jst mam po lokalni mreži 1ms>ping...