Stran 24 od 32

Re: Servisne strani

Objavljeno: 22. Dec 2007 ob 23:37
Napisal/-a dal
Ena od možnosti bi bila tudi uporaba wildcard SSL certifikata, tako bi se rešilo problem različnih poddomen domene t-2.net (webmail.t-2.net, md2.t-2.net, ...) in zaščitilo vse storitve.

Re: Servisne strani

Objavljeno: 22. Dec 2007 ob 23:48
Napisal/-a T2_Delavec
To je uporabno samo, če imaš vse na isti mašini. Mi imamo pa kar dobro tole razpršeno.

Re: Servisne strani

Objavljeno: 23. Dec 2007 ob 00:44
Napisal/-a dal
Odvisno kje kupiš certifikat, DigiCert naprimer nima omejenega števila strežnikov.

http://www.digicert.com/wildcard-ssl-certificates.htm

Re: Servisne strani

Objavljeno: 23. Dec 2007 ob 11:31
Napisal/-a ipsilon5
In kot skoz govorim redirect je resitev, sploh za webmail ker bi avtomatsko silil uporabnike na HTTPS ko poskusijo pristop preko http. Da mam prav je sedaj ze jasno, vprasanje je samo kdaj bo kdo pripravljen rect: "Saj res, kako se prej nismo spomnili tako simpl stvari"
Redirect NI security risk. Omogoca vsiljevanje HTTPS.
Kaj boste ko bo pravi certifikat, katerega ne vem zakaj toliko casa rabite, tak kot ste rabli za servisen strani, pol silili stranko da sama pise https? Dajte no prosim. Pa zakaj ne postavite, kot se spodobi, lasten CA in ga overite pri kaksenem rootCA, recimo pri sigenci al komu ko to izdaja. Pol bi lahko tudi izdajali certifikate klijentom, upostevali podpisane maile za spremembo ne pa neke glupe fakse ki grejo v kos, omogocali prijave z certifikatom. Pa to je vse simpl ko pasulj. V cem je problem?
Pol lepo pocite root certifikat na stran da si ga ljudje snamejo, razdelite lastne certifikate ljudem in zmanjsajte tezave z administracijo, zgubljanjem faksov in kaj vem se kaj. Torej lepo rootCA par subordinaryCA, vse lepo redundanto in je kot se gre.

Re: Servisne strani

Objavljeno: 24. Dec 2007 ob 11:27
Napisal/-a Fry
Gledam prenovljene servisne strani:
Dnevnik klicev:
Prejeti klici
(Ni klicev)

Zgrešeni klici
(Ni klicev)

Zakaj ste pobrisali seznam?

Re: Servisne strani

Objavljeno: 24. Dec 2007 ob 11:38
Napisal/-a T2_Delavec
Morebiti nisi prav vpisan v centralo. Ali dobivaš račune pravilno?

Re: Servisne strani

Objavljeno: 24. Dec 2007 ob 11:51
Napisal/-a Fry
Ne, včeraj (ali par dni nazaj) je seznam še bil.
Danes pa ga ni več.
Beleži pa vse nove klice.

Re: Servisne strani

Objavljeno: 24. Dec 2007 ob 11:56
Napisal/-a T2_Delavec
Zanimivo. Sem šu zdej za svojega pogledat in je ta zadnji zabeležen 22.10., torej imam vseh 20 cifer čisto normalno. Če boš hotel, se bo ta tvoj problem raziskalo - mislim pa, da šele po novem letu.

Re: Servisne strani

Objavljeno: 24. Dec 2007 ob 12:08
Napisal/-a Fry
No, saj ni pomembno, ker so to itak prihajajoči klici in ne vplivajo na račun.
Vseeno pa bi bilo dobro ugotoviti, zakaj se je to zgodilo (morda še komu drugemu)

Re: Servisne strani

Objavljeno: 24. Dec 2007 ob 12:17
Napisal/-a T2_Delavec
Se strinjam. Predlagam, da mi takoj po praznikih pošlješ svoj podatek (številko priključka in za katero cifro telefona gre). Se bo odkrilo izvor napake in ukrepalo. :)

Re: Servisne strani

Objavljeno: 13. Jan 2008 ob 22:23
Napisal/-a toni
Pred časom sem se igral in kreiral v servisnih straneh svoj freeweb, zdej ko bi ga pa nucal pa ne morem pridt do njega. Pozabil sem geslo in vse podrobnosti. Zanima me če se da to kje resetirat pa na novo kreirat direktorij :roll: . Tam piše da kao ni več možno spreminjat enkrat kreiranega direktorija. Pa me zanima kaj je zdej s tem :oops:

Re: Servisne strani

Objavljeno: 13. Jan 2008 ob 22:47
Napisal/-a T2_Delavec
Geslo in up. ime je isto, kot za servisne strani.

Re: Servisne strani

Objavljeno: 13. Jan 2008 ob 22:51
Napisal/-a toni
Forbidden
You don't have permission to access /TONI/ on this server.


--------------------------------------------------------------------------------

Apache/2.2.2 (Unix) Server at freeweb.t-2.net Port 80

To mi napiše. Ma sej ni važno, očitno sem nekje speminjal gesla pa ne vem kako

Re: Servisne strani

Objavljeno: 13. Jan 2008 ob 23:01
Napisal/-a T2_Delavec
Če greš lahko v Servisne strani, potem ti bo delalo tudi to. V nasprotnem bo treba urgirati pri odgovornem (jutri mi pošlji številko priključka).

EDIT: ta tema je namenjena Servisnim stranem. Slika

Re: Servisne strani

Objavljeno: 31. Jan 2008 ob 18:32
Napisal/-a Cobane
NN, kako to, da so pri prejetih in zgrešenih klicih poleg telefonskih številk tudi imena klicateljev... seveda samo pri tistih, ki so iz omrežja T-2. Sem full presenečen. Dejte ta "fičer" vgradit še pri klicanih številkah.