Re: Nova programska shema XL HD
Objavljeno: 8. Apr 2013 ob 08:23
				
				jst1, samomor ?? Ne vem zakaj, mislim da sem pošteno in prav nič "agresivno" ali nevljudno napisal o situaciji, ki je resnična in prisotna. Še sem živ, upam da ne bo umora!
			Sam bog mi je priča, da ko je čas, da se kaj skritizira, sem prvi v vrsti. Ampak ne za vsako malenkost in ob vsakem izpadu. Človek mora imeti določeno mero tolerance, prevelika seveda ni dobra, ničelna pa še manj.RAST napisal/-a: Bolj se ne bi mogel strinjati ! Ne vem zakaj nekateri tako vehementno in nekritično branite nedelovanje TS-a. Saj vendar vsi priznavamo, da je to nekaj zelo naprednega in nenadomestljiva pridobitev - seveda če deluje !
Z vsem napisanim se strinjam, sploh kar se tiče obveščanja T-2 o izpadih in motnjah deovanja, ter odpravi napak. Vprašanje je samo, ali so res tako močno zašli s tem malomarnim odnosom do uporabnikov, da je potrebno neko storitev (govorim o TS) totalno zdesetkati, čeprav tisti, ki to storitev imamo, vemo, da je to dejansko prva malo bolj zaznavna motnja in v tem kontekstu damo T-2 priložnost, da v kratkem času težave odpravi. Drugače je, če so težave redna popotnica neke storitve, takrat je vseskupaj veliko bolj nevzdržno in kritike vredno. Tako pa, počakajmo še kakšen dan dva, naj se žegen poleže in jajce prebavijo.RAST napisal/-a: Mi ki malo sitnarimo želimo povedati samo , da:
- TS ne sme nagajati kar cel mesec, tega si T2 kot velika in napredna firma ne bi smela privoščiti, še posebej pa ob famoznih napovedih nove sheme, potem pa te napovedi niso realizirane, ampak dobimo po grbi še s TS-om
- Če pa res ne gre drugače, potem mora biti to objavljeno na uradni strani T2 in bi pač razumeli, ne pa da se prepiramo to gori
- Res ne gre za totalno nedelovanje TS, ampak ker ni nikjer objavljeno in povedano, zakaj, kako dolgo in na katerih kanalaih, je to slabše kot popolno nedelovanje.
- Namreč, ne moreš se zanesti na ničesar več, danes ne deluje na tem kanalu, jutri ne deluje na drugem, na enem kocka, na drugem ga sploh ni, potem pa spet je....itd. Če bi človek vsaj vedel, na katerih kanalih ga ni pa basta, na drugih pa deluje...Res, z TS si pač malo poplaniramo, kaj bomo gledali in kdaj, sploh sedaj ko prihaja pomlad in so dolgi dnevi in ni časa čez dan sedeti pred televizorjem
- Tako pa, klici na HD ne pomagajo, neuradniki ti ne morejo ničesar zagotoviti (kar razumem), pa sam tako malo iščeš srečo zvečer, ali bo ali ne bo, pa še pritisk ti naraste...!
- In ne nazadnje, cena seveda ne bo nič manjša, kaj šele da bi T2 sam znižal položnico recimo za tretino cene, saj gre (bo šlo) za cel mesec poldelovanja in mnogo kanalov. In ne me sedaj napasti češ "pa pojdi in sam napiši reklamacijo", tak postopek je v tem primeru nevreden T2
Torej, to je bistvo moje kritike, pa verjetno še marsikoga med nami, ne pa da nočemo, podcenjujemo in sploh kao da ne razumemo pomena TS-a. In seveda je to kritika na T2 in njen odnos do uporabnikov (obvestilo in opravičilo na uradni strani ???!!!).
jst1 malo pretirava, ko se gre za TS, ker ga pač nima in išče razloge zagaj je ta brezvezen. Tako so potem njegove izjave večkrat malo prenapihnjene in brez pravih argumentov v ozadju. To, kar si ti napisal je čisto realno in lepo povedano. Pa vendar, svet ni idealen in če včasih nismo deležni vseh idealnih smernic se pač ponavadi pritožimo, sploh če gre za pogoste in dolgotrajne motnje. Pri TS seveda ni tako. Še. In upam, da tudi ne bo.RAST napisal/-a:jst1, samomor ?? Ne vem zakaj, mislim da sem pošteno in prav nič "agresivno" ali nevljudno napisal o situaciji, ki je resnična in prisotna. Še sem živ, upam da ne bo umora!
 
 
 2
  2   )
  ) 
 

