Seveda sem bil kot clovek, ki vedno v roku placuje racune, zelo sokiran.


(Najbrz kaksna nova referentka, ki se spoznava pojme, kot so IBAN, sklic, SEPA, rocna preveritev knjizbe itn.

T-2 seveda s takim obnašanjem seveda ni edini, kaže pa na resno željo po odkriti komunikacijo s potrošniki, kar je namen splošnih pogojev, enomesečnih najav sprememb in podobnih inštrumentov, ki naj bi zagotovili preglednost odnosa ponudnik-potrošnik. En preprost Changelog bi verjetno preveč ljudem omogočil, da so seznanjeni z aktualnimi splošnimi pogoji in zato ob potrošniških pritožbah ne bi mogli tolikokrat pasti v tako osrečujočjst1 napisal/-a:A o tem pa nihče ne govori nič:
Obveščamo vas, da s 01.06.2013 spreminjamo splošne pogoje poslovanja (Splošne pogoje poslovanja družbe T-2, Splošne pogoje uporabe storitev preko omrežja UMTS) in prodajno politiko. Pri tem obveščamo, da ima naročnik, razen če je sprememba pogojev, določenih v naročniški pogodbi, potrebna zaradi uskladitve z ZEKom-1 oziroma na njegovi podlagi sprejetimi predpisi, v roku 30 dni pravico brez odpovednega roka, brez plačila stroškov prekinitve naročniškega razmerja in brez pogodbene kazni odstopiti od naročniške pogodbe, če se s predlaganimi spremembami ne strinja.
Ker nisem vsega bral, me zanima a kdo ve na kaj se to nanaša?