Stran 4 od 32

Objavljeno: 20. Okt 2006 ob 12:03
Napisal/-a Jerry
Lahk bi blo tko da je zadni klic na vrhu, toseprav da bi razvrscal po datumu od danasnega proti zacetku meseca...

Objavljeno: 20. Okt 2006 ob 12:11
Napisal/-a T2_Delavec
Urejeno! :)

Objavljeno: 20. Okt 2006 ob 12:12
Napisal/-a Jerry
Jaja to, vids.. much better :D

edit: evo zdej sm use pokliku pomojem, dela use bp pa hitr tut :) supr je tole :!:

Objavljeno: 20. Okt 2006 ob 12:19
Napisal/-a zigomir
No, to pa je pohvalno!
Keep on good work!

Objavljeno: 20. Okt 2006 ob 12:28
Napisal/-a Balonar
sem ze zeni po mejlu predložil par tel. cifer, da mi razloži določene stvari :D :lol: :lol:

Objavljeno: 20. Okt 2006 ob 12:34
Napisal/-a T2_Delavec
Morebiti še enkrat poudarim, zakaj je toliko cajta vzelo - najprej varnost podatkov. Uporabnike se prosi, da si spremenijo geslo. Tako ne bo NIHČE vedel gesla za dostop in bodo njihovi podatki na varnem.

Geslo je kriptirano z enosmernim razpršilnim algoritmom (hash). In ta hash je tisto, kar je vpisano v bazi podatkov. Ni pa reverzibilno - videti je kot dolga klobasa črk in številk. Zato se temu reče "enosmerni hash".

Evo, da se je to uredilo in pretestiralo, je poteklo tako veliko cajta, da sem ravno prej na Discovery Channelu videl, da so baje vmes že pomrli dinozavri. :cry:

Otsalo je več ali manj zelo hitro narejeno, ampak kot rečeno: PRVA JE VARNOST POATKOV. Če seveda kdo odkrije kakšno neumnost, pa naj seveda tule javi. :)

Objavljeno: 20. Okt 2006 ob 12:47
Napisal/-a bohi
Urejanje poštnih predalov mi je do pred pol ure delalo, sedaj pa:

Poštni predali - urejanje


(App_ExtraEmail.xsl - List, napaka: 3)

Objavljeno: 20. Okt 2006 ob 12:48
Napisal/-a kitl
Zadeva je super pregledna in hitra. Kot sem rekel predlagam še dodati rubriko plačani ne plačani računi.

Ps
Nimda kdaj gre pa tole v širšo uporabo?

Objavljeno: 20. Okt 2006 ob 12:50
Napisal/-a bohi
Očitno se nekaj ureja, ali je to tudi kakšna napaka?
Prijava v sistem


POZOR! Prijava v sistem ni mogoča, ker je strežnik za avtenktikacijo nedosegljiv zaradi vzdrževalnih del ali drugega sistemskega ali omrežnega dogodka. Prosimo poskusite kasneje, ali prijavite napako na klicni center!

Objavljeno: 20. Okt 2006 ob 12:58
Napisal/-a T2_Delavec
Sej dela, ene par stvari je še za popucat. Tovrstne napake je potrebno poloviti eno po eno, to bo sedaj trajalo nekaj dni.

KITL - ja, tudi že izdani računi bodo objavljeni. Tisti za vnaprej pa ne - tisto bo del elektronskega billinga, ki se bo reševalo posebej. Za plačila prek interneta je pa otrebna še dodatna zaščita. Certifikat na strežniku je pač premalo! :)

Objavljeno: 20. Okt 2006 ob 14:54
Napisal/-a bohi
Super, vse deluje in je lepo pregledno. Osebno pogrešam pri telefoniji samo možnost "izvoz v excel" za nadaljno analizo.

Pohvala N.Nimda. Uspelo ti je zadeve odlično "popedenat"

Objavljeno: 20. Okt 2006 ob 15:07
Napisal/-a T2_Delavec
Hvala za idejo glede Excela. Sej ne, da je visoko na (moji) prioritetni listi, ampak zadeve imamo v XML obliki in jih šele nato obdelamo za prikaz na zaslon. Tisti XML fragment bi za šalo ( :D ) oblepil z Excelovim hokus-pokusom. Res pa je, da bi trajalo ene 3 tedne testiranja in sedenja za debuggerjem. Ter seveda obveznega dretja. :)

Objavljeno: 20. Okt 2006 ob 15:43
Napisal/-a sce
hehe... ti forumaši kupmo megafon :)

Drugače pa meni še kar tist error kaže za email...
Username te čaka na PM :)

Objavljeno: 20. Okt 2006 ob 15:44
Napisal/-a Jerry
Nimda povej kdaj lhk zacnemo z predlogi kwa bi se lahko bilo jst mam ene par dobrih pa simpl :)

Objavljeno: 20. Okt 2006 ob 15:55
Napisal/-a Scooby
Meni isto javlja napako, ko kliknem na "Poštni predali": (App_ExtraEmail.xsl - List, napaka: 3)