Mark napisal/-a:Mi se pač potrudimo, da bi imeli uporabniki čimmanj tehničnih težav in tako uporabljali najkvalitetnejše storitve pri nas! Zato tudi napajalnike, daljince ter ostale naprave zamenjamo brezplačno! To se pri konkurenci vse plača (Če pa nimajo več rezervnih delov pa te prisilijo v nakup novega STB)! Celo priklop večina zaračuna, da ne govorim o UTP kablih, itd!
In na vse to nasi uporabniki pozabljajo
Sosedu so priklopili SIOL TRIO in mu za SEDEM metrov UTP z telefonskimi konektorji racunali SEDEM eurov - vsaka jim cast
Ko sem mu omenil strele in ceno STBja se mu je skoraj strgalo-prepozno,je ze vezan za dve leti
Ena od poslovnih strank caka na njihov modem(samo prekurjen modem)

od 23.8. - od takrat je brez VSEH storitev.
Druga poslovna stranka z narocenimi 10 centrex stevilkami je imela prekinjene zice v vticnici(cistilka je nekaj premikala in utrgala zice-potem je "strokovno" zabila vticnico nazaj v zid)-telekom je ugotovil prekinjeno interno in jeb... se.
5 minut(z besedo PET MINUT) dela za popravit - NE oni so poslali merilca,ki je izmeril prekinjeno povezavo na xx metrih od omarice.Slucajno je bila tam vticnica ampak oni tega ne tikajo
Pa se in se bi lahko pisal takih prigod-pa ne o "navadnih smrtnikih" ampak o poslovnih strankah
