Stran 4 od 5

Re: Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Objavljeno: 30. Jul 2009 ob 11:59
Napisal/-a dule17
Kot bi v steno govoril.

Glede na spodaj navedeno me zanima kaj je to jasna identifikacija in kako prepričat enga na podpori da to dejansko naredi? Sem mislil da je to zdaj urejeno pa vidm, da imajo ljudje enake težave kot jaz pred enim mesecem, iz česar sklepam da ljudje na podpori nimajo enakih navodil kot jih imajo neuradniki tukaj ali pa niso podučeni. Edino tako si lahko razlagam razkorak med spodaj navedenim in dejanskim stanjem.
mitja_i napisal/-a:Začasno blokado SIM kartice za 24 ur je možno aktivirati s klicem v klicni center. V tem primeru se mora stranka jasno identificirati. Pred pretekom 24ur pa se mora stranka oglasiti v poslovalnici s dokumentom, ki dokazuje prijavo kraje policiji. Potem se naredi trajen izklop in zamenja SIM kartico.

Re: Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Objavljeno: 30. Jul 2009 ob 12:26
Napisal/-a sword
sword napisal/-a:Vsak tehnik na T-2 naj bi to lahko naredil.
Se popravljam, to ni mogoče. Naredi lahko vodja izmene.

Re: Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Objavljeno: 30. Jul 2009 ob 12:49
Napisal/-a astras
se enkrat.. daj mi na ZS osebne podatke da preverim...
lp

Re: Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Objavljeno: 30. Jul 2009 ob 13:06
Napisal/-a dule17
astras, to velja zame?
se enkrat.. daj mi na ZS osebne podatke da preverim...
lp

Re: Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Objavljeno: 30. Jul 2009 ob 13:14
Napisal/-a Skorc
Ja, za te ... da ti predčasno sporoči, če bo "presenečenje" ;-)

Re: Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Objavljeno: 30. Jul 2009 ob 13:42
Napisal/-a dule17
Na servisnih straneh je zdej zraven tujina celo vključena :hmm: to neki novga?

No in če drži to, potem ni presenečenj. Samo bom še na račun in "poračun" počakal...

Re: Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Objavljeno: 30. Jul 2009 ob 13:44
Napisal/-a astras
dule: kogarkoli s podobno tezavo
lp

Re: Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Objavljeno: 30. Jul 2009 ob 13:44
Napisal/-a borut
mitja_i napisal/-a:Ne! Začasni izklop traja največ 24ur skupaj.
Torej vsakih 24 ur kličeš, da zablokirajo za 24 ur? :oops:

Re: Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Objavljeno: 30. Jul 2009 ob 15:43
Napisal/-a nathanhund
ne to pomeni da če ti ukradejo sim zaradi togosti nekaterih storitev na t-2 zaključiš dopust in se v 24 urah narišeš v poslovalnici :jao:
v nekaterih stvareh t-2 blesti, nato ti pa z takim pristopom vzame sapo :grr:

Re: Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Objavljeno: 30. Jul 2009 ob 21:03
Napisal/-a matjazc
Navadni Nimda napisal/-a:DULE17: prosim prijavi mi tale dogodek v ponedeljek na Zasebna. Bom dal raziskati in ukrepati.
NN,

Se je kaj ukrepalo? Kot kaže imajo stranke še vedno probleme.

Ali si omenil omenjeni problem odgovornim, saj je sedaj že vsaj drugi primer, ki ima težave s preklicem in je omenjeno težavo objavil na forumu, ne ve se pa ali jih je še več takih problemov strank, ki niso seznanjene s forumom.

Tale problem se bi lahko rešil z določenim postopkom, ki bi bil lahko podoben že omenjenemu postopku konkurenčnih mobilnih operaterjev. Lahko bi se iskala nova boljša oziroma dopolnjena rešitev.

Trenutna rešitev niti slučajno ni primerna, sploh če si v tujini (primerna deloma samo v Sloveniji, če se ti zgodi v času delovnih ur poslovalnice, ki je v bližini).

Re: Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Objavljeno: 31. Jul 2009 ob 07:07
Napisal/-a Cobane
Kaj se sekirate! T-2 je tako poceni, da če bo kdo drug klical na vaše stroške, itak ne bo naredil veliko škode! :hudicek:

Re: Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Objavljeno: 31. Jul 2009 ob 09:18
Napisal/-a astras
tezava ki se je pojavila omenjenim se NE bo vec ponovila...
lp

Re: Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Objavljeno: 31. Jul 2009 ob 09:59
Napisal/-a Krypto
In postopek je kakšen?
Pomoje je treba potem tudi opisati kako se izogniti problemu, ker ko (če) se bo ponovno narobni oglasil to stranki bore malo pomaga.

Re: Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Objavljeno: 31. Jul 2009 ob 10:53
Napisal/-a dule17
Se ti pridružujem Krypto.

Naj se napiše na uradni strani točen postopek preklica, zarad mene se lahko pošlje tut z računom kot reklamo.

Re: Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Objavljeno: 31. Jul 2009 ob 11:12
Napisal/-a mitja_i
Vsak naročnik T-2 s podpisom pogodbe izjavlja, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja družbe T-2 d.o.o. objavljenimi na njenih spletnih straneh in jih sprejema kot sestavni del pogodbenega razmerja.

http://t-2.net/?AUID=D11765010F042120111B6
43. člen

V primeru, da naročnik SIM kartico izgubi, mu je odtujena ali uničena mora dogodek nemudoma sporočiti T-2 in policijski postaji v primeru odtujitve.
T-2 bo v roku 24 ur po prejemu obvestila izvedel začasno blokado SIM kartice na podlagi ustnega obvestila naročnika, naročnik pa je dolžan zabeležiti podatke o datumu, času ter osebi, kateri je posredoval sporočilo. Naročnik mora nato v roku 24 ur pisno potrditi začasen izklop SIM kartice z vsemi podatki, ki jih je navedel pri ustnem obvestilu. V primeru, da T-2 pisne potrditve ne prejme, se SIM kartica ponovno aktivira, vsi morebitni stroški pa bremenijo naročnika.

T-2 bo naročniku na podlagi pisne zahteve izdal novo SIM kartico s telefonsko številko, ki je enaka prejšnji ali nova. SIM kartica se obračuna po veljavnem ceniku T-2.
Postopek je identičen že od samega začetka delovanja T-2.