Stran 4 od 5

Objavljeno: 18. Apr 2007 ob 22:31
Napisal/-a Heks
Lol, a ti si resno mislil, da sem užaljen, ker nisem dobil joba?! :roll:
S trenutnim jobom sem zelo zadovoljen; delam pa neki v zvezi z optiko, prek študenta. Sam ne za T-2 :lol:

Kar si želim je povrnitev stroškov. Zrihtaj raje to, če lahko.

Zadovoljna

Objavljeno: 19. Apr 2007 ob 16:48
Napisal/-a muly
Jaz pa moram povedati, da je T-2 pri meni korektno opravil vse svoje delo, "srali" so ga samo iz Teelekoma, ker so po vsej sili hoteli od mene še kakšen dodaten tolarček. Tako so me več kot dvakrat terjali za modem, zaračunali predčasno prekinitev.... :oops:

Uživajte!

http://www.kofetek.com

Objavljeno: 19. Apr 2007 ob 20:23
Napisal/-a Heks
Npr. Jaz sem moral za vsaki mesec reklamirati racun za T-2:

- racunali so mi za mesec, ko sploh nisem bil priklopljen,
- racunali so mi za celoten naslednji mesec, ceprav sem bil priklopljen sele 9. v mesecu.
- tudi za vse dni, ko link ni bil vzpostavljen (tehnik je to videl) so mi racunali. -Ni jih bilo malo.
- racun so mi poslali tudi po tem, ko sem ze bil izklopljen - za mesec december.

Pomislite na kaksno staro nonko, ki je prestara, da bi opazila, kako ji T-2 lajsa denarnico. Uh Oh :evil:

Bi se kdo kaj dodal in reklamiral svoj link?! :roll:

Objavljeno: 19. Apr 2007 ob 21:02
Napisal/-a jery
Povej mi ali so ti poslali novo položnico, obračunano tako kot je treba ali so ti upoštevali za naslednji mesec.

Jaz sem jim poslal reklamacijo in jim napisal naj mi pač pošljejo novo položnico z obračunanimi pravimi storitvami. Zdej mi pa iz njihove strani noben ne odgovori nič.
Ne vem ali naj to položnico (rok plačila 20.4.) plačam ali ne?

Da me ne bojo izklopil slučajno, ker bom popi...!

Objavljeno: 19. Apr 2007 ob 21:17
Napisal/-a Heks
Ne placati! Pocakaj, da posljejo novo poloznico in te pisno obvestijo, koliko je nesporni del racuna. Ni nujno, da ti bojo poslali; enkrat sem moral it na Brncicevo, da se je zadeva uredila.

Jaz sem jim parkrat pogledal skozi prste glede obracunavanja, ker me je Cobane nagovoril (beri prejsnje poste v tem topicu), ampak zdaj ga ne bi poslusal in ne bi tega dopustil T-2-ju.

Objavljeno: 19. Apr 2007 ob 21:30
Napisal/-a jery
Sej men je tudi model iz helpdeska rekel naj zdejšno položnico plačam in potem pošljem pritožbo pa da mi bodo pri naslednjem mesecu upoštevali vendar tako ne gre.

Naj obračunajo pošteno.

Bom jutri poklical malo na helpdesk, da vidim kaj je s to zadevo.

Objavljeno: 22. Apr 2007 ob 23:00
Napisal/-a Cobane
Heks napisal/-a:Jaz sem jim parkrat pogledal skozi prste glede obracunavanja, ker me je Cobane nagovoril (beri prejsnje poste v tem topicu), ampak zdaj ga ne bi poslusal in ne bi tega dopustil T-2-ju.
Sedaj pa malo nakladaš... poskusi počasi še enkrat prebrati moj komentar. Da ti ga ne bo potrebno iskati, sem ga prilepil semle:
Cobane napisal/-a:Teh 10 dni ne paše v to enačbo. Lahko pošlješ dodaten dopis in se "pravdaš"... ali pa požreš zadevo. Jaz na tvojem mestu niti ne bi kompliciral, če ti sedaj dela kvalitetno. Najbrž pa za tistih 10 dni niti ni bil kriv T-2 (ali pač) in jih boš samo še dodatno obremenjeval s tem, ko jih pa Telekom že tako ali tako je** od zadaj (zahrbtno). Drugače pa sam presodi...
Moj zadnji stavek pove vse in to je, da si se sam odločil in ne da sem te jaz prepričal.

Objavljeno: 23. Apr 2007 ob 00:06
Napisal/-a Heks
:lol:
Nagovoril si me, jaz sem se pa odločil. Poznas sploh razliko?!

Raje mi pomagajte pri povrnitvi stroskov, kot pa da mi pisete take.

Objavljeno: 28. Apr 2007 ob 12:07
Napisal/-a Cobane
Ne da se mi te klobase brat za nazaj... :D

Na kratko: če meniš, da si nekaj neupravičeno plačeval in zadeva ves čas ni delala, potem kaj še čakaš... napiši dopis, da zavračaš naročnino. Če se ti pa gre samo za prvih nekaj dni, da zadeva ni delala, pa boš več denarja porabil v času in znamkah, kot boš pa v resnici profitiral z zavrnitvijo naročnine. Spet ti bom rekel: presodi sam in se odloči.... jaz nikogar ne prepričujem, kvečjemu napišem pa kako bi se odločil na njegovem mestu... na koncu je pa stvar posameznika, kaj bo dejansko storil v svojem primeru.

P.S. Ogovoril ali nagovoril... jaz sem te ogovoril, če si se pa ti pustil nagovoriti, ti pa žal ne morem pomagati. Opažam, da te zadeva full najeda... dej raje napiši dopis in ga pošlji na T-2, ker jamranje tukaj žal ne bo kaj dosti pomagalo. :D

Objavljeno: 29. Apr 2007 ob 10:57
Napisal/-a Heks
Eee, vidim, da si totalno zablodu. Ce se ti ne da klobase brati za nazaj, torej ne ves na kaksno "povrnitev stroskov" se navezujem, cemu sploh pisati?! Upam, da ne bos sel spet replay-ati, ker to je retoricno vpr., ves...

P.S. Vidim, da ti je koncno potegnila razlika in si v celoti ponovil moj stavek. Bravo. :roll: Zadeva me ne najeda, je preteklost in ne vem, zakaj je potrebno zakljuceno zadevo spet omenjati in ustvarjati neke off-topic debate.

Objavljeno: 29. Apr 2007 ob 11:45
Napisal/-a Cobane
Pa kaj drekaš? Imaš svojo lastno pamet in razmišljanje, pa se odloči tako, da bo tebi najbolje. Jaz sem ti želel samo pomagati. Če pa želiš sedaj iskati dlako v jajcu, pa tudi prav... vendar brez mene. Over&out.

Objavljeno: 1. Maj 2007 ob 16:44
Napisal/-a Heks
Hotel sem le povedati da si zamesal, torej "drekam" o:
- racun za 10dni, ko mi link ni delal je ze dolgo nazaj zakljucena in pozabljena debata;
- na povrnitev stroskov vzpostavitve prejsnjega stanja pa se cakam. Kmalu bo 2 meseca odkar sem na T-2 poslal vso gradivo. Od njih nisem prejel nobenega odziva, po nobeni poti, ceprav sem jih veckrat poklical in jim veckrat poslal mail.

Objavljeno: 11. Maj 2007 ob 13:34
Napisal/-a Heks
Prejsnji teden so po tel. rekli, da so reklamacije redke, zato se jih zbira; ko jih je dovolj nakazejo vse in je to razlog, zakaj se niso nakazali. Da pa je sla moja zadeva naprej v obravnavo.
Danes so po tel. povedali (Maruša), da so reklamacije pogoste; je velika cakalna vrsta in je to razlog, zakaj se niso nakazali. Moja zadeva se ni sla v obravnavo.
Na noben poslan mail mi se niso odgovorili.

Vse to ti daje obcutek sigurnosti in prosojnosti nad tem, kaj za en kurac se dogaja. :roll:

Dobiti koga iz racunovodstva je nemogoce. Marušin odgovor: ker nima telefonske st. Potem sem jo vprasal, ce lahko stopi do koga iz racunovodstva... odgovor: ne!

Ponovim vajo:
Storitev T-2 je res med slabsimi storitvami, ki sem jih do sedaj srecal :!:

Objavljeno: 9. Jun 2007 ob 18:48
Napisal/-a Heks
Dolgo je trajalo, a sem le dočakal. Po treh mesecih klicarjenja in pisarjenja, so le nakazali.

Re: [Naročil sem] 1/256

Objavljeno: 30. Okt 2007 ob 11:38
Napisal/-a Heks
Po dolgem času se spet vračam. :D

Starši so me poklicali, da me vprasajo kaj storiti glede njihovega problema. Imajo net in telefonijo prek T-2. Pred malo vec kot 2 mesci so narocili se TV. Do danes se nobenega odziva. Poklical sem na 0590 ... zagotovili da bo v 1 tednu vse prikljuceno. Danes (cez 2 tedna) poklicem se 1x, javi se Natasa, ki ni nasla ne pogodbe, ne označbe, da sem kdaj poklical glede tega. Vrhunska ucinkovitost 0590, kot ponavadi.